تاچ ال سی دی گوشی چرا خراب می شود؟

خرابی ال سی دی موبایل-کاماپرس
لست سکند

تعویض گوشی بلافاصله بعد از خراب شدن آن کار منطقی و به صرفه‌ای نیست، مگر اینکه واقعا گوشی غیرقابل تعمیر باشد. یکی از موارد خرابی زیاد گوشی‌ها به ال سی دی آن برمی‌گردد. پیدا کردن تعمیرکار خبره برای تعمیر ال سی دی به صرف زمان و هزینه زیادی احتیاج ندارد، کافی است به صورت اینترنتی به وبسایت تخصصی این حوزه مراجعه کرد تا در کمترین زمان مشکل گوشی برطرف شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز، اولویت با استفاده صحیح از گوشی و انجام مراقبت‌های لازم از ال سی دی موبایل است. اما به هر حال امکان خرابی هر وسیله‌ای وجود دارد و کارکرد مادام العمری نخواهند داشت. گاهی این خرابی ناشی از استفاده مداوم از موبایل است و برخی مواقع هم ممکن است ضربه یا عوامل محیطی موجب ایجاد این خرابی شوند. شاید برای شما پیش آمده باشد که ناخودآگاه و بدون هیچ مشکلی، گوشی از دست شما پرت می‌شود. اگر این اتفاق در خیابان بیفتاد، احتمال خرابی ال سی دی گوشی و شکستن آن زیاد می‌شود. پس اگر این مشکل برای شما ایجاد شد باید به آرامی موبایل را از روی زمین برداشته و ال سی دی گوشی را چک کنید.

در صورتی که ال سی دی ترک برداشته یا رده رده شده، بی‌درنگ دنبال تعمیرکار حرفه‌ای باشید. توصیه می‌شود با دیدن اولین مغازه مربوط به تعمیرات موبایل روانه آن نشوید، قاعدتا وقتی ال سی دی شما آسیب دیده، امکان تخلیه اطلاعات مهم از گوشی وجود ندارد. این موضوع به همراه امکان تعویض قطعات فیک و غیراصل یا حتی دست دوم و آسیب دیده باعث خواهد شد تا شما برای همیشه موبایل خود را از دست بدهید یا مشکلات دیگری برایتان به وجود بیاید.

دلایل عمده خرابی ال سی دی موبایل

ال سی دی گوشی حساس‌ترین بخش موبایل است و به صراحت می‌توان گفت اگر این قسمت دچار آسیب دیدگی شود، عملا کارایی این وسیله از دست می‌رود. خیلی از افراد بعد از آسیب دیدن گوشی سعی می‌کنند با کمترین هزینه، این وسیله را خودشان تعمیر کنند! اما احتمالا این کار بعد از چند هفته جوابگو نیست و شاید دیگر وسیله غیرقابل استفاده شود. غالبا پرت شدن یا افتادن گوشی از یک سطح یا ارتفاع باعث شکستگی صفحه و حتی از کار افتادن ال سی دی موبایل می‌شود. بنابراین نمی‌توان با چسب کاری و اقدامات غیر اصولی از پس این مشکل برآمد.

گاهی موبایل هیچ خط و خشی پیدا نمی‌کند، اما کاملا می‌سوزد و روشن نمی‌شود. علت عمده این مشکل به رطوبت و خیس شدن موبایل برمی‌گردد. این روزها تمامی تلفن‌های همراه به ویژگی ضدآب بودن مجهز هستند، اما این بدین معنا نیست که موبایل امکان ماندن چند ساعته زیر آب را دارد یا تا ساعت‌های می‌تواند در مقابل رطوبت مقاومت کند. پس این موضوع هم یکی دیگر از دلایل عمده خرابی ال سی دی گوشی محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

خرابی ال سی دی موبایل-کاماپرس

به تعمیرکاران ناشناس اطمینان نکنید!

اگر ال سی دی گوشی به هر یک از دلایل مذکور دچار مشکل شد، باید آن را برای تعمیرات به یک فرد متخصص ارجاع داد. در کشورهای خارجی هنگامی که یکی از قطعات اصلی موبایل مثل ال سی دی آسیب می‌بیند، به تعمیرکار متخصص آن مراجعه می‌کنند. معمولا اپل یا سامسونگ تعمیرکارهای متخصص برای تعمیر هر یک از قطعات آسیب دیده محصولات خود دارند. ایرانی‌ها نیز در صورت بروز مشکل می‌توانند با سرچ در وبسایت‌های معتبر اینترنتی بهترین تعمیرکار انواع موبایل مانند سامسونگ، آیفون و … را پیدا کنند.

اگر به دنبال تعمیرکار حرفه‌ای این حوزه هستید مراقب کلاهبرداران باشید. افرادی هستند که برای تعمیر موبایل اعلام آمادگی می‌کنند اما در واقع هیچ سررشته‌ای از این کار ندارد. بنابراین چه به صورت اینترنتی چه حضوری باید تعمیرکاران واجد شرایط، باسابقه و کاربلد برای این موضوع انتخاب شوند. معمولا برای پیدا کردن تعمیرکار این نوع وسیله‌ها، جست و جوی اینترنتی راحت‌تر است. با چند کلیک ساده ضمن پیدا کردن تعمیرکار معتبر این حوزه، امکان مقایسه قیمت‌ها، گرفتن مشاوره و … وجود دارد. بنابراین می‌توان با خیال راحت تعمیر ال سی دی موبایل یا قطعات دیگر را به کاربلدان این حوزه سپرد.

تعمیرات موبایل خود را به این مجموعه بسپارید

اما اگر زمان کافی برای انتخاب تعمیرکار موبایل خوب ندارید و نمی‌دانید هزینه تعمیر ال سی دی موبایل چقدر است، سایت هوم سرویز به شما پیشنهاد می‌شود. با ورود به بخش تعمیرات موبایل این سایت، می‌توانید از هزینه تعمیر ال سی دی موبایل با گرفتن فاکتور و دستمزد تعمیرکار آگاه شوید.

مجموعه هوم سرویز با کارشناسان و تعمیرکاران کاربلدی که دارد، در کمترین زمان ممکن عیب ال سی دی گوشی یا قطعات دیگر را شناسایی می‌کنند و با ارائه قطعات اصلی به قیمت بازار، موبایل را تعمیر شده به مشتری تحویل می‌دهند. تمامی قطعات و تعمیراتی که صورت می‌گیرد با گرانتی به مشتری ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز