تابستان 1402 به کدام کشورهای خارجی سفر کنیم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

جهانگردی و کشف جذابیت‌های گوشه‌ و کنار جهان یکی از رویاهای بیشتر افراد در سرتاسر این کره خاکی است. اگر شما نیز برای یک سفر خارجی به‌یاد‌ماندنی در تابستان امسال لحظه‌شماری می‌کنید، اما در انتخاب مقصدتان تردید دارید، نگران نباشید.

به گزارش کاماپرس، ما در این مقاله لیستی از جذاب‌ترین مقاصد تورهای خارجی تابستانی برای شما تهیه کرده‌ایم تا با توجه به بودجه و شرایط خود یکی از این مقاصد را برای تابستانی فراموش‌نشدنی انتخاب کنید. با علاءالدین تراول همراه باشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سفر به اروپا؛ مقصدی همیشه جذاب

اروپا همیشه یک انتخاب فوق‌العاده برای سفرهای خارجی بوده است. این مقصد دوست‌داشتنی که در تابستان، ایده‌آل‌ترین زمان خود را برای سفر سپری می‌کند، پذیرای مسافران بسیاری از سرتاسر دنیا است. تفاوتی ندارد که شما برای یک ماه عسل رویایی قصد سفر به این قاره سبز رنگ را دارید یا یک سفر خانوادگی مفرح، مسافرت ماجراجویانه و هیجان‌انگیز، سفر تاریخی و یا حتی تنها قصد خرید کردن سبب شده است تا این قاره بی‌نظیر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، در هر صورت تورهای اروپا یک گزینه خارق‌العاده برای انواع سفرهای شما خواهد بود.

در ادامه برخی از جذاب‌ترین مقاصد اروپایی را به شما معرفی می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنیم در تابستان 1402 حداقل یکی را در لیست سفر خود قرار دهید و از نظاره تماشایی‌ترین دیدنی‌های این قاره زیبا لذت ببرید.

راز آسمان پایتخت

سوئیس

این سرزمین کوچک و دیدنی در قلب اروپا با مناظر طبیعی و دست‌نخورده‌اش، تصاویر زیبای کارت‌ پستال‌ها را به یاد شما می‌آورد. سفر به سوئیس با آرامش و لذت خاصی همراه است. در این سفر علاوه‌بر طبیعت سرسبز و چشم‌اندازهای فوق‌العاده کوهستان‌ها و دریاچه‌های آن، می‌توانید از آثار تاریخی و معماری‌های شگفت‌انگیز این کشور نیز لذت ببرید و یک سفر خاطره‌انگیز را تجربه کنید. شهر زوریخ و لوگانو از توریستی‌ترین شهرهای سوئیس به شمار می‌روند که در ماه‌های خرداد تا اواخر مرداد و اوایل شهریور با استقبال خوبی از سوی گردشگران رو‌به‌رو می‌شوند.

فرانسه

کشور رویایی فرانسه از دیرباز، جذابیت فراوانی در نظر گردشگران جهان داشته است. پاریس؛ شهر عشاق و نیسِ زیبا، شما را محو زیبایی‌های خود می‌کنند. هر آن‌چه که برای یک سفر عاشقانه نیاز باشد، در این سفر برای شما مهیا است. زمانی که بازگشت از تور فرانسه فرا می‌رسد، این کشور رویایی و شهر نور و زیبایی‌ها، قلب شما را در گرو خود نگه می‌دارد و دل کندن از آن را برایتان بی‌نهایت دشوار می‌کند.

ایتالیا

تاریخ غنی، چشم‌اندازهای فوق‌العاده، غذاها و خوراکی‌های لذیذ، معماری‌های دیدنی تنها چند علت برای سفر به این کشور باشکوه هستند. جاذبه‌های ایتالیا تمام نشدنی‌اند. فرقی ندارد که به رم سفر کنید، یا از فلورانس، میلان یا ونیز دیدن کنید، سفر به ایتالیا جایگاهی خاص در میان خاطراتتان خواهد یافت.

اسپانیا

این کشور رنگارنگ در جنوب غربی اروپا و نزدیکی دریای مدیترانه، با آب‌و‌هوای ملایم، یکی از بهترین کشورهای ساحلی برای سفر در تابستان است. تفریحات آبی، سواحل زنده، معماری‌های باشکوه و تمام زیبایی‌های اسپانیا، در تابستان بیشتر از سایر فصول سال، گردشگران را به سفر به این کشور جذاب فرامی‌خواند. بارسلون و مادرید، دو شهر پرطرفدار در تورهای اسپانیا از سوی گردشگران هستند.

شهر افسانه‌ای پراگ در جمهوری چک، جزایر یونان، مونیخ در آلمان، وین در اتریش، بوداپست در مجارستان و آمستردام در هلند برخی دیگر از پرطرفدارترین مقاصد اروپایی در تابستان هستند.

یکی از مزیت‌های سفر به اروپا، نزدیک بودن کشورهای این قاره سبز به یکدیگر و تردد با ویزای شنگن در کشورهای این حوزه است که امکان بازدید از چند کشور مورد علاقه‌تان را در یک سفر برای شما به وجود می‌آورد. از این رو اگر از میان پکیج تورهای خارجی یک تور دور اروپا را انتخاب کنید، می‌توانید لذت سفر به چندین کشور اروپایی را تجربه کنید و یک سفر فوق‌العاده و رویایی را برای خود به یادگار بگذارید.

بلغارستان؛ مقصدی اروپایی بدون نیاز به ویزای شنگن!

سواحل آفتابی وارنا در مجاورت دریای سیاه یک مقصد اروپایی فوق‌العاده است که سفر به آن برای ایرانیان دشواری خاصی ندارد و به راحتی امکان‌پذیر است. این کشور دیدنی فاصله چندانی با ایران ندارد و هزینه‌های سفر به آن از سایر مقاصد اروپایی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. تفریحات آبی در آب‌های شفاف و کریستالی و لذت از سواحل طلایی بهترین دلیل سفر به کشور رزهای رنگارنگ در تابستان است.

بلغارستان-کاماپرس

تابستانی هیجان‌انگیز در آنتالیا

شهرهای مختلف ترکیه از جمله استانبول و آنتالیا در تمام ایام سال میزبان ایرانیان بسیاری هستند. این کشور اروپایی-آسیایی جذاب، مقصدی فوق‌العاده و در عین حال مقرون به صرفه برای این افراد به شمار می‌رود. اگر به دنبال لذت از سواحل و تفریحات آبی در هوای گرم هستید، سفر تابستانی به آنتالیا را به هیچ عنوان نباید از دست بدهید. فستیوال‌ها و جشنواره‌های جالب، برنامه‌های تفریحی، زندگی شبانه ساحلی پر شور و هتل‌های لوکس آنتالیا شما را برای سفر بعدیتان به این شهر گردشگری نیز وسوسه می‌کند. شهرهای آلانیا، کوش آداسی و بدروم نیز از دیگر مقاصد پرطرفدار در ترکیه هستند که سفر به آن‌ها در تابستان خالی از لطف نیست.

لذت از بهترین فستیوال‌ها در تابستان ژاپن

هرچند بسیاری، بهار و فصل شکوفه‌های گیلاس را بهترین فصل سفر به ژاپن می‌دانند، اما باید بگوییم این کشور رویایی در هر چهار فصل شما را با زیبایی‌هایش شگفت‌زده می‌کند. تابستان در ژاپن کمی با گرمای هوا و رطوبت همراه است اما کسانی که به کوه‌نوردی علاقه دارند، می‌توانند از این ورزش مهیج در سفر تابستانی به ژاپن لذت ببرند. همچنین دیگر ویژگی خاص سفر به ژاپن در تابستان، بهره بردن از فستیوال‌های رنگارنگ آن در این فصل است. با اینکه ژاپن همیشه میزبان جشنواره‌های متنوعی است اما در تابستان، شاهد بهترین و هیجان‌انگیزترین آن‌ها خواهید بود.

تابستانی شگفت‌انگیز در روسیه؛ سرزمین تزارها

اگر قصد سفر به کشور پهناور روسیه را دارید، تابستان بهترین زمان سفر به این سرزمین زیبا است. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تور روسیه در تابستان را از دست ندهید. لذت از موزه‌های هنری و باستانی، طبیعت بی‌نظیر، معماری‌های فوق‌العاده، فستیوال‌ها و موسیقی‌های خیابانی و شب‌های پر شور و دلنشین روسیه همه و همه یک سفر فراموش‌نشدنی را برای شما می‌سازند.

گرجستان؛ مقصد محبوب ایرانیان

تفلیس و باتومی دو شهر جذاب گرجستان، مقاصدی فوق‌العاده برای گذراندن تعطیلاتی به یاد ماندنی در نزدیکی ایران به شمار می‌روند. زیبایی‌های طبیعی و بکر این کشور همچنین میراث تاریخی و فرهنگی غنی آن شما را مجذوب خود می‌کند. بیشتر افرادی که در تابستان به گرجستان سفر می‌کنند، سواحل باتومی را برای سفر خود انتخاب کرده و برای لذت از تفریحات دریایی و آبتنی کردن در سواحل دریای سیاه راهی این سفر می‌شوند. تورهای گرجستان همیشه از سوی گردشگران ایرانی مورد استقبال قرار گرفته و از نظر هزینه نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

گرچستان-کاماپرس

ارمنستان و جشنواره‌های شگفت‌انگیز تابستانی

طبیعت زیبا و تمدن و تاریخ و فرهنگ غنی ارمنستان، گردشگران زیادی را به این کشور جذب می‌کند. از طرفی همسایگی این کشور با ایران، آن را به یک مقصد محبوب در کشور ما تبدیل کرده و یکی از گزینه‌های سفر خارجی ارزان‌قیمت برای ایرانیان به شمار می‌رود. تابستان‌های ارمنستان سراسر فستیوال و جشنواره است و رنگین‌کمانی از خوراکی‌ها و غذاها، آتش‌بازی، موسیقی‌های دلنشین و خنده و شادی در سرتاسر ارمنستان به خصوص در پایتخت آن؛ ایروان، انتظار شما را در این فصل می‌کشد. جشن وارداوار یا آب‌پاشان ارمنستان یکی از محبوب‌ترین جشن‌های این کشور است که معمولا جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. این جشن در اواخر تیرماه و یکی از روزهای گرم سال برگزار شده و با لذت آب‌بازی، تفریح، شادی، رقص و پایکوبی همراه است.

دبی در تابستان؛ ارزان‌تر از همیشه!

دبی مقصد مناسب لوکس‌پسندان است و هر آن‌چه که از یک سفر لوکس انتظار داشته باشید را برای شما فراهم می‌کند. از امکانات و تفریحات خاص و هیجان‌انگیز تا هتل‌های 5 ستاره مشهور و آسمان‌خراش‌های بی‌نظیر، همه شما را برای تجربه یک سفر هرچند کوتاه به این شهر دیدنی وسوسه می‌کند. از آن‌جایی که تابستان‌های دبی بسیار گرم و شرجی هستند و از نظر آب‌و‌هوایی این فصل مناسب سفر به شهر دبی نیست، اما اگر ملاک شما برای انتخاب مقصد، هزینه سفر است، می‌توانید در تابستان فرصت یک سفر ارزان به این شهر لوکس را داشته باشید.

تابستانی جادویی با علاءالدین تراول

تابستان 1402 را با تجربه بهترین‌ها سپری کنید. بهترین پیشنهادهای سفر خارجی با توجه به بودجه و شرایط شما و بهترین برنامه‌ریزی برای تعطیلاتی شاد و خاطره‌انگیز، از مهم‌ترین خدماتی است که از علاءالدین می‌توانید انتظار داشته باشید. تیم پویا و متخصص ما همیشه در کنار شما هستند تا جادوی سفر را به شما هدیه دهند. کافیست با شماره 02174495 تماس بگیرید یا جهت رزرو آنلاین تور خارجی مورد علاقه‌تان به صفحه پکیج تورهای خارجی در وب‌سایت علاءالدین تراول مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید اطلاعات مفید درباره ویزاها، جاذبه‌های گردشگری دنیا، تشریفات و برگزاری مراسم در اقصی نقاط جهان و سایر خدمات گردشگری را در وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.alaedin.travel مطالعه بفرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز