بیشتر تمرکز در تحلیل تکنیکال روی چه موردی است؟ + شرایط روز بیت کوین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تحلیل تکنیکال ابزاری کلیدی است که تعداد زیادی از معامله گران رمزارزها با آن از جریان‌ها و نوسانات بازار آگاه می‌شود. این نوع تحلیل با وجود آنکه نتیجه قطعی را به دست نمی‌دهد اما به مراتب از تحلیل بنیادی دقیق‌تر است.

به گزارش کاماپرس، دید تحلیل تکنیکال به الگوها و ابزارهای نمودار تحلیلی است که با آن امکان شناسایی نقاط قوت و ضعف کریپتو وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت تحلیل تکنیکال بیشتر به آن چه که رخ می‌دهد تکیه دارد و چندان به چرایی رخ دادن آن اتکا ندارد. این تحلیل به جای بررسی همزمان ده‌ها متغیر، بیشتر بر عرضه و تقاضا تمرکز دارد. این تحلیل از پرکاربردترین‌ها در بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها است. با استفاده از تحلیل تکنیکال امکان بررسی روزانه شرایط آینده بیت کوین وجود دارد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۶ بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۲۶ بهمن با شما همراه هستیم. بیت کوین بعد از عبور قدرتمند از مقاومت ۴۸ هزار دلاری حتی ۵۰ هزار دلار را نیز به راحتی پشت سر گذاشت. حالا قیمت بیت کوین به نزدیک ۵۲ هزار می‌رسد که مقاومت قدرتمند دیگری برای بیت کوین است. مومنتم بالای بیت کوین در طول چند روز گذشته همه را متعجب کرده و حالا این ارز دیجیتال را می‌توانیم مستعد رشدهای بالا در آینده‌ای نه چندان دور بدانیم.

راز آسمان پایتخت

البته خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری روی آن در حال حاضر با فومو روبرو است و بهترین رویکرد برای شروع سرمایه گذاری و خرید بیت کوین منتظر ماندن برای یک اصلاح قیمتی در آن است. پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت از خط آبی به پایین برگشته و حداقل تا سطح حمایتی بنفش رنگ ترسیم شده نزول نماید. این نقطه می‌تواند زمان خوبی برای شروع سرمایه‌گذاری و خرید بیت کوین باشد. البته شما بایستی با در نظر گرفتن سیستم مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک و بر اساس استراتژی معاملاتی خود برای سرمایه‌گذاری روی بیت کوین اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز