بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن اراک 1401

خانه مدرن-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بیست‌وهفتمین نمایشگاه تخصصی خانه­ مدرن شامل مبلمان، لوستر، لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی از روز 1 آذر ماه 1401 به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی استان مرکزی برگزار می‌­شود.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی و عرضه محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای فعالان این صنعت و حمایت از تولیدکنندگان داخلی است. بیست‌وهفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن با حضور بیش از 70 شرکت کننده داخلی از سراسر کشور در فضایی بالغ بر 7 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین­‌المللی استان مرکزی برگزار می‌­شود. در این رویداد غرفه­‌داران و گروه‌­های محصول متنوعی در زمینه مبلمان، لوستر، لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی حضور دارند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌­های بین‌­المللی استان مرکزی، هدف از برگزاری این رویداد، نمایش آخرین دستاوردهای فعالین این حوزه، ایجاد فرصتی رقابتی و فراهم نمودن زمینه‌­های لازم جهت مبادلات اقتصادی است.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 1 لغایت 5 آذر ماه 1401 از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی استان مرکزی از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

دوره قبل این نمایشگاه طی سال گذشته با حضور فعالان این صنعت در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی استان مرکزی برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز