بیت کوین چگونه به کانال 40 هزار دلاری رسید؟

لست سکند

بیت کوین امروز هم مانند سه روز گذشته حجم خوبی خورد. با جابجا شدن 952 هزار واحد از آن، 37 میلیارد دلار در این بازار پول خرج شده است. در حال حاضر این رمزارز معروف وضعیت خوبی دارد و با رشد 2 هزار و 63 دلاری نسبت به دیروز به 40 هزار و 214 دلار رسید.

به گزارش کاماپرس، این رمزارز بهترین عملکرد را طی شش هفته گذشته داشته و به نظر برخی از فعالان بازار این افزایش قیمت به دلیل اخبار خوب مطرح شده از افراد بزرگ حوزه فناوری و مالی جهان رخ داده است. البته داده‌های وبسایت دیتامیش نشان دهنده وجود یک فشار کوتاه برای این افزایش قیمت‌ها بوده و هنوز دلیل روند صعودی مشخص نیست.

جای پای بیت کوین جای در پرداخت‌ها محکم‌تر می‌شود

راز آسمان پایتخت

اخبار خارجی از پذیرش بیت کوین و برخی از ارزهای دیجیتالی در یکسری از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معروف دنیا خبر می‌دهند. در این بین اسم شرکت‌های مایکروسافت، استارباکس، تسلا، آمازون و پی پال بیشتر خودنمایی می‌کند.

البته پیش از این مجموعه‌هایی بیت کوین و دیگر رمزارزها را در صفحه پرداخت‌های خود به رسمیت شناخته و از آن استفاده کرده‌اند. شرکت ایر بالتیک، یک خط هوایی در لتونی، از سال 2014 بیت کوین را به عنوان ابزار پرداختی در مجموعه خود پذیرفته است. تاکنون بالغ بر هزار تراکنش با استفاده از این ارز دیجیتال در مجموعه ایربالتیک به ثبت رسیده و این روند همچنان ادامه دارد.

یک شرکت بیمه‌ای به نام آکسا در سوئیس از آوریل سال جاری میلادی، پذیرش بیت کوین را به عنوان ابزار پرداخت حق بیمه آغاز کرد. مجموعه ویزا نیز ابتدای ماه مارس به صورت آزمایشی بیت کوین را در مدار شبکه پرداختی خود وارد کرده، ضمن اینکه شرکت نامبرده رمزارزهای استیبل کوین و یو.اس.دی کوین را هم پشتیبانی می‌کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز