بیانیه جدید صرافی اف تی ایکس برای باز پس گیری دارایی های رمزارزی

معاملات رمزارز-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

حمله سایبری و هک وبسایت‌ها و صرافی‌های رمزارزی اتفاق ناخوشایندی است که هر چند مدت یک مرتبه رخ می‌دهد و تحت تاثیر آن معامله گران زیادی در لاک دفاعی خود قرار می‌گیرند تا سرمایه آن‌ها از دست نرود. ماه اوت صرافی اف تی ایکس به دلیل برخی اقدامات مشکوک به هک، حساب مشتریان خود را مسدود کرد و این موضوع دارندگان حساب در این صرافی ورشکسته به وجود آورد.

به گزارش کاماپرس، اف تی ایکس پورتال مشتریان خود را مجددا بازگشایی و حساب‌های کاربردی را که در ماه اوت تحت تاثیر حمله سایبری قرار گرفته بودند را آزاد کرده است. اخیرا اف تی ایکس بیانیه‌ای صادر کرده که مسدود کردن حساب مشتریان تنها اقدامی پیشگیرانه در مقابل حمله سایبری احتمالی بود. در واقع این اقدام از جمله اقدامات امنیتی اضافه بود که به منظور اطمینان از ایمنی حساب‌های کاربران اعمال شد.

براساس اعلام وبسایت اف تی ایکس، هم اکنون تمامی دارندگان حساب در این صرافی می‌توانند به حساب‌هایشان دسترسی داشته باشند و با ارائه مدارک لازم، دارایی‌های خود را از این مجموعه تحویل بگیرند.

داستان ورشکستگی صرافی اف تی ایکس و چگونگی درخواست برای بررسی دارایی‌ها

صرافی اف تی ایکس از پلتفرم‌های معاملات انواع ارزهای دیجیتال است که اواخر سال میلادی گذشته اعلام ورشکستگی کرد. داستان ورشکستگی صرافی اف تی ایکس از، چهاردهم سپتامبر 2022 آغاز شد. در تاریخ مذکور گزارشی از ارتباط بین آلامدا ریسرچ و اف تی ایکس منتشر شد که طبق آن سود فعالیت کاربران این صرافی به شرکت آلامدا تزریق می‌شد. انتقال سود از صرافی به شرکت این چنینی برخلاف قوانین آمریکا بود و همین مسئله این صرافی را به ورشکستگی رساند.

هم اکنون مشتریان اف تی ایکس به منظور رسیدگی به دارایی‌های خود در این پلتفرم تا بیست و نهم ماه جاری فرصت دارند که مدرک ادعایی خود را با کارول ارسال کنند. اگر میزان ارزش دارایی طلبکاران نامشخص باشد، احتمالا قاضی ناظر بر پرونده اف تی ایکس طرح جدیدی را برای انحلال دارایی‌های دیجیتال این پلتفرم تایید خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

طبق آمار و ارقام فاش شده و در دسترس، اف تی ایکس تقریبا 7 میلیارد دلار دارایی در اختیار دارد که 1.16 میلیارد دلار آن توکن و 560 میلیارد دلار آن بیت کوین است.

این مجموعه توانسته 1.5 میلیارد دلار پول نقد به علاوه 1.1 میلیارد دلاری که در زمان ورشکستگی اعلام کرده بود را ضمانت کند.

معامله رمزارز-کاماپرس

پیگیری اخبار اف تی ایکس در سایت اف تی ایکس

در صورتی که از ایران در سایت اف تی ایکس سرمایه گذاری کرده‌اید و مایل به پیگیری دارایی خود در این پلتفرم هستید، بهتر است اخبار به روزرسانی شده مربوط به این مرجع را پیگیری کنید. به منظور دسترسی به اخبار روز اف تی ایکس و به طور کلی کریپتو، بهتر است به وبسایت صرافی آی او مراجعه داشته باشید. این صرافی علاوه بر ارائه اخبار روز، در زمینه معامله ارزهای دیجیتال پیشرو بوده و از سال 1398 با هدف فراهم کردن بستری امن و سریع برای معاملات رمزارزی انواع خدمات را به متقاضیان و علاقمندان به حوزه ارزهای دیجیتال ارائه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز