به تعویق افتادن بررسی درخواست های ای تی اف روی دیدگاه سرمایه گذاران موثر است؟

قیمت روز بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرده که نتایج بررسی چند درخواست ETF (صندوق سرمایه­‌گذاری قابل معامله در بورس) بیت کوین و اتریوم تا سال آینده به تعویق خواهد افتاد. در این بیانیه اعلام شده که بررسی درخواست شرکت‌های هاش دسک و گری اسکیل به سال آینده موکول شده است.

به گزارش کاماپرس، کمیسیون بورس آمریکا اعلام کرده که تصمیمات خود را در مورد درخواست‌های ثبت شده توسط شرکت مدیریت دارایی هاش دسک برای ایجاد ای تی اف بیت کوین و اتریوم به تعویق می‌اندازد. ای تی اف مخفف عبارت انگلیسی Exchange-traded fund است. ای تی اف‌ها همان صندوق‌های قابل معامله که در آن‌ها سهام یا محصولات باارزش قابل معامله بورسی نگهداری می‌شود. این صندوق‌ها اغلب از شاخص‌های معین بازار سرمایه تبعیت می‌کنند. بسیاری از فعالان بازار سرمایه پیش بینی کرده‌اند در صورت موافقت کمیسیون بورس آمریکا با ETF بیت کوین، این رمزارز جهش قیمت زیادی را تجربه خواهد کرد. اما تاکنون کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره بررسی درخواست‌های مربوط به ای تی اف کارشکنی کرده و مدام آن را به تعویق می‌اندازد.

اخیرا سازمان بورس برای تعویق بررسی خواسته‌ها دلیل جدیدی آورده و اعلام کرده که بررسی درخواست‌ها و پیشنهادات تشکیل ای تی اف‌ها به زمان بیشتری احتیاج دارد. این سازمان اعلام کرده تا آغاز سال 2024 به بررسی درخواست شرکت‌های سرمایه‌ای برای دریافت مجوز ای تی اف خواهد پرداخت.

نظر بلشه درباره آینده ای تی اف بیت کوین

با وجود کارشکنی و تعویق مداوم بررسی و تایید ای تی اف بیت کوین شرکت‌های سرمایه‌ای، همچنان فعالان این بازار نسبت به صدور مجوز ای تی اف‌ها و اثرات مثبت آن روی بازار رمزارزها امیدوارند. یکی از این افراد، مایک بلشه (مدیرعامل صرافی بیت گو) است. بلشه همچنان نسبت به تایید زودهنگام یک صندوق قابل معامله بورس بیت کوین امیدوار است. به گفته بلشه، بحث و گفت و گو میان شرکت‌های مشتاق  ای تی اف بیت کوین با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا طی بلندمدت یک نتیجه مطلوب برای بازار رمزارزها در پی خواهد داشت.

قیمت روز بیت کوین-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

پیش بینی سفارت از تایید ای تی اف‌ها

هم اکنون 12 شرکت مدیریت دارایی منتظر اعلام تصمیم­گیری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای تصمیم­گیری در مورد درخواست‌های ارائه شده ای تی اف بیت کوین هستند. جیمز سفارت – تحلیلگر بلومبرگ، پیش‌­بینی کرده که احتمالا 90 درصد از درخواست‌های ای تی اف تا آغاز سال 2024 تایید شود.

اطلاع  از قیمت روز بیت کوین با “بیت پین”

بسیاری از فعالان و سرمایه‌­گذاران بازار رمزارزها پیش‌­بینی کرده‌اند که در صورت تایید ای تی اف بیت کوین برای هر یک از این شرکت‌ها، بازار رمزارزها جان تازه‌ای خواهد گرفت و حتی امکان رشد انفجاری قیمت بیت کوین و پیشروی آن تا مرز 70 هزار دلار دور از انتظار نخواهد بود.

ایرانیانی که مایل به خرید و ذخیره­سازی بیت کوین هستند، کافی است به درگاه بیت پین به آدرس bitpin.ir مراجعه کنند. این سایت همواره قیمت روز بیت کوین را به روزرسانی کرده و نمودارهای مختلف درباره تغییرات قیمتی این رمزارز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افرادی که مایل به کسب اطلاعات دقیق‌تر از قیمت روز بیت کوین و نمودارهای این ارز دیجیتال هستند، می‌توانند از اطلاعات وبلاگ بیت پین استفاده کنند. در این مسیر، کارشناسان بیت پین به معامله­‌گران کمک خواهند کرد که به صورت اصولی اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز