بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی تا 12 میلیون تومان + قیمت روز موبایل

گوشی های گیمینگ شیائومی -کاماپرس

طی سال‌های اخیر تب و تاب بازی‌های هیجان‌انگیز آنلاین در میان سنین مختلف چنان داغ شده که طبق آمار، تعداد گیمرها در آسیا به 1.5 میلیارد و در آمریکا به 54.7 میلیون نفر رسیده است. تعداد گیمرهایی که ترجیح می‌دهند بازی‌های محبوب خود را با گوشی هوشمند انجام دهند، منجر به افزایش تقاضا برای گوشی‌های گیمینگ شده است. شیائومی به عنوان یکی برندهای پیشرو در عرصه تولید گوشی‌های گیمینگ، با مجهز کردن محصولات خود به نمایشگرهایی با فرکانس تازه‌سازی بالا، پردازنده قدرتمند و باتری با ظرفیت فوق‌العاده بالا، این روزها به یکی از محبوب‌ترین برندها برای گیمرها تبدیل شده است.

در این گزارش، بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی تا 12 میلیون تومان و قیمت روز موبایل معرفی و بررسی شده است.

ویژگی گوشی ­های گیمینگ

گوشی‌های گیمینگ، محصولات هوشمندی هستند که با توجه به نیاز گیمرها طراحی شده‌اند و در ساخت آنها از جدیدترین پردازنده‌ها، نمایشگر با حساسیت لمسی بالا برای عملکرد سریع و باتری با ظرفیت بالا برای ذخیره شارژ بیشتر استفاده شده است. در ادامه، برخی از این ویژگی­‌ها بررسی شده است.

نمایشگر با کیفیت و رزولوشن بالا: نمایشگر AMOLED یا OLED با وضوح دقیق و نمایش جزئیات، نرخ تازه‌سازی بالا، توانایی نمایش رنگ‌ها و کنتراست عالی، تجربه دیداری کاربر را بهبود می‌بخشد.

عملکرد قوی و پردازشگر با کارایی بالا: گوشی‌های هوشمند با پردازنده‌های قدرتمند، امکان اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها را در بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند. گیمرها بهتر است ترکیبی از پردازنده قوی، حافظه رم بالا و ذخیره‌سازی مناسب را در نظر داشته باشند تا بازی بی وقفه و بدون لگ (افت سرعت نمایش فریم‌ها) را تجربه کنند.

راز آسمان پایتخت

در ادامه، بهترین گوشی­ های گیمینگ شیائومی معرفی شده است.

گوشی های گیمینگ شیائومی -کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی Redmi 12

شیائومی ردمی 12 با وجود قیمتی مقرون به‌صرفه، تجربه بازی جذاب را ارائه می‌دهد. اگرچه ممکن است ردمی 12، گوشی مخصوص بازی نباشد، اما با ویژگی‌های استثنایی خود به یک گزینه اقتصادی قابل توجه برای گیمرها تبدیل شده است. این محصول با داشتن صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED و نرخ رفرش 120 هرتز، وجود تصاویری روان در حین انجام بازی را تضمین می‌کند. این نمایشگر در حدود 1200 نیت روشنایی تولید می‌کند که باعث می‌شود کاربران تحت نور آفتاب نیز به آسانی از گوشی استفاده کنند. وجود صفحه نمایشگر گوریلا گلس سه لایه، مقاومت این محصول را تا میزان بسیار زیادی افزایش داده است.

ردمی 12 به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر مجهز شده است که می‌توان به وسیله آن به حدود 13 ساعت وب‌گردی و 30 ساعت تماشای ویدیو پرداخت. این محصول همراه با یک شارژر 33 واتی به بازار عرضه شده است که برای شارژ کامل حدود یک ساعت زمان نیاز دارد.

ردمی 12 با داشتن پردازنده گرافیکی  Adreno 619اکثر بازی‌های موبایل را به راحتی مدیریت و اجرا می‌کند. شیائومی مدل Redmi 12 خود را به پردازنده مدیاتک Heilo G88 مجهز کرده است و در اجرای برخی از بازی‌ها و بسیاری از برنامه‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

قیمت روز موبایل شیائومی Redmi 12 در پاییز 1402 برابر با 7 میلیون و 900 هزار تومان است.

گوشی های گیمینگ شیائومی -کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Pro 12 5G

این گوشی هوشمند، یک انتخاب عالی برای گیمرهایی است که به عملکرد درجه یک و صفحه نمایش خیره کننده نیاز دارند. ردمی نوت 12 پرو صفحه نمایشی بزرگ به ابعاد 6.67 اینچ دارد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی و تراکم 395 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد.

برند شیائومی در ساخت ردمی نوت 12 پرو از تراشه دایمنسیتی 1080 استفاده کرده است. این تراشه با لیتوگرافی 6 نانومتری می‎‌تواند به طور فوق‌العاده‌ای بازی‌های مختلف اندرویدی را اجرا کند. وجود بلندگوهای استریو روی این محصول به لذت‌بخش شدن هر چه بیشتر بازی‌ها یا محتوای در حال پخش گوشی کمک زیادی می‌کند.

از دیگر مزایای گوشی ردمی نوت 12 پرو می‌توان به ظرفیت باتری بالا و فناوری فست شارژ 67 وات آن اشاره کرد. افراد پس از تجربه بازی دلخواه خود می‌توانند با اتصال تلفن همراه به شارژر در کمتر از 30 دقیقه انرژی از دست رفته را تامین کنند. کاربران از ردمی نوت 12 پرو می‌توانند برای گیمینگ و اجرای بازی‌های سنگین همچون پابجی و کال آف دیوتی استفاده کنند. این محصول هنگام اجرای بازی‌ها با نرخ فریم مناسب و گرافیک متوسط، بیش از حد گرم نمی‌شود و ثبات بسیار بالایی دارد.

قیمت روز موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G، 12 میلیون و 500 هزار تومان است.

گوشی های گیمینگ شیائومی -کاماپرس

 گوشی موبایل شیائومی مدل 5G Poco X5 Pro

گوشی پوکو ایکس 5 پرو به لطف برخورداری از تراشه اسنپدراگون 778G می‌تواند بازی‌های مختلف اندرویدی را با کیفیتی بسیار مطلوب اجرا کند. وجود حافظه رم 8 گیگابایت نیز به اجرای هر چه بهتر بازی‌ها کمک زیادی می‌کند. برند شیائومی مدل پوکو را به صفحه نمایشی از نوع AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز کرده است.

این نمایشگر می‌تواند تا یک میلیارد رنگ را نمایش دهد و قادر به پشتیبانی از محتوای HDE10 پلاس نیز هست. وجود تراکم معادل 395 پیکسل در هر اینچ سبب شده که گوشی هوشمند پوکو ایکس 5 پرو به محصولی فوق‌العاده برای تماشای محتوا تبدیل شود، زیرا این نمایشگر قادر است جزئیات فراوانی از محتوای بازی را به دقت هر چه تمام‌تر نمایش دهد.

گوشی Poco X5 Pro در میان گوشی‌هایی که در این بازه قیمتی راهی بازار شده­اند، از عملکرد بسیار خوبی برخودار بوده و می‌تواند برای گیمرها انتخاب مناسبی باشد. این مدل پوکو قادر است بازی‌های گرافیکی سنگینی همچون کال‌آف‌دیوتی را با تنظیمات متوسط و نرخ فریم مناسب اجرا کند.

قیمت روز موبایل شیائومی5G Poco X5 Pro، 12 میلیون و 500 هزار تومان است.

گوشی های گیمینگ شیائومی -کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل با «بای صد»

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. متقاضیان برای کسب اطلاع از قیمت روز موبایل و لپ تاپ و همچنین مقایسه آنها می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی تا 12 میلیون تومان + قیمت روز موبایل

    • Esmaeil گفته:

      واقعا گل گفتی گرافیک Adreno 650 یه گرافیک پرچم دار که اشتباه نکنم تو گوشی سامسونگ S21 یاS20 استفاده شده و سالها از میان رده ها قویتره و حالا هم که f5 اومده با گرافیک قویتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز