بهترین گوشی های شیائومی زیر 7 میلیون + قیمت روز موبایل

بهترین گوشی های شیائومی زیر 7 میلیون
لست سکند

چند سالی است که با ورود گوشی‌های میان‌رده شیائومی به بازار رقابت بین گوشی‌های برندهای مختلف زیاد شده است و هر کمپانی سعی می‌کند گوشی‌های باکیفیت و کارایی بالا را با کمترین و به صرفه‌ترین قیمت عرضه کند. در این حالت کاربرانی هم که قصد خرید گوشی‌های میان‌رده با قیمت مناسب دارند حق انتخاب بیشتری برای انتخاب خود خواهند داشت که همین موضوع نیاز به کسب آگاهی و دانش در مورد گوشی‌های برند شیائومی را بیشتر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین گوشی‌ های شیائومی زیر 7 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1-ردمی نوت ۱۱

این گوشی که یکی از گوشی‌های با قیمت مناسب است، از شیشه با روکش مات ساخته‌ شده و با طراحی شیک و زیبایی که دارد نظر کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. نمایشگر این گوشی 6.43 اینچ از نوع AMOLED است که کیفیت، روشنایی و دقت‌رنگ عالی به مخاطب عرضه می‌کند. علاوه بر آن باتری 5000 میلی‌آمپری طول‌عمر خوبی به این دستگاه داده و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند که قادراست گوشی را در 1 ساعت، بصورت کامل شارژ نماید. این گوشی همچنین بلندگوهای استریو و باکیفیتی دارد که در کنار سیستم دوربین آن بسیار عالی‌ کار می‌کند و کاربران می‌توانند به‌راحتی عکس‌های پرتره و ماکرو فوق‌العاده‌ای را ثبت کنند. قیمت این گوشی 6 میلیون و 500 هزار تومان است.

1-ردمی نوت ۱۱

2-ردمی نوت ۱۰ پرو

این مدل از گوشی‌های شیائومی نیز، علاوه بر اینکه طراحی زیبایی دارد دارای نمایشگر امولد 6.67 اینچی است که عملکردی روان باسرعت پاسخگویی بالا به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر آن باتری این گوشی 5020 میلی‌آمپر است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند و طول‌عمر مناسبی هم دارد. این گوشی همچنین دارای دوربین باکیفیتی است که همه دوربین‌های آن در نور روز، عکس و فیلم باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌نمایند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به رادیو و بلندگوهای استریو باکیفیت عالی اشاره کرد. قیمت این گوشی 6 میلیون و 800 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2-ردمی نوت ۱۰ پرو

3-پوکو M5s

این گوشی از جمله مدل‌هایی است که به دلیل طراحی زیبایی که دارد در بین کاربران شناخته می‌شود. گوشی پوکو شیائومی همچنین دارای یک نمایشگر اولد 6.43 اینچی است که روشنایی خیلی خوبی دارد و از وضوح بالایی نیز برخوردار است. باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپری است که طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این مدل گوشی شیائومی دارای بلندگوهای استریو با کیفیت صدای خوبی هستند که با وجود امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد محدوده قیمتی عالی نیز دارد. از لحاظ دوربین نیز این گوشی دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، کیفیت عکس بالا و قدرت فیلم‌برداری فوق‌العاده‌ای است. قیمت این گوشی 6 میلیون و 500 هزار تومان است.

3-پوکو M5s

4-ردمی نوت 11SE

جالب است بدانید که برند شیائومی در طراحی و ساخت این گوشی بسیار ساده و در عین حال شیک عمل کرده و ظاهری زیبا و کاربرپسند ایجاد کرده است. علاوه بر آن شیائومی در این مدل از نمایشگر 6.5 اینچی استفاده کرده که امکان تماشای ویدیو و تصاویر باکیفیت و در اندازه قابل قبول را فراهم می‌کند. تراشه‌ای که در این گوشی استفاده شده برای این رنج قیمتی، عملکرد و ثبات خوبی دارد. همچنین این دوربین دارای دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی است که در نور روز عکاسی و فیلمبرداری باکیفیتی را انجام می‌دهد. این گوشی همچنین دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپری است که طول‌عمر مناسبی دارد. قیمت این گوشی 6 میلیون و 200 هزار تومان است.

4-ردمی نوت 11SE

5-ردمی نوت 12S

این گوشی که یکی از گوشی‌های با قیمت مناسب شیائومی به شمار می‌رود، دارای یک نمایشگر امولد 6.43 اینچی است که کیفیت تصویر و دقت رنگ مناسبی به کاربر ارائه می‌کند. این گوشی همچنین دارای دوربین 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که امکان ثبت تصاویر و عکاسی‌های حرفه‌ای را برای کاربرانی که به عکاسی علاقه‌مند هستند فراهم می‌کند. قیمت این گوشی 6 میلیون و 900 هزار تومان است.

5-ردمی نوت 12S

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌های دارای فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “بهترین گوشی های شیائومی زیر 7 میلیون + قیمت روز موبایل

  1. vergilssss گفته:

    باتشکر اما این مدل ها دیگه قدیمی شده اند و مناسب تهران نیستند…طوری که اندرویدهای آخریشونو دارن میگیرن یا حتی اصلا نمیتونن دیگه اندرویدی بگیرند…هرکدوم یک سوم هفت تومن هم ارزششون دیگه نیس..حالا نوت دوازده s رو منظورم نیس اما باقیشون خیلی قدیمی شدن….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز