بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ + قیمت روز موبایل

گوشی ساموسونگ-کاماپرس

شرکت ­های سامسونگ و اپل در سال‌های اخیر در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند رقابت سرسختی با یکدیگر دارند. البته سامسونگ در مقایسه با اپل یک برگ برنده دارد و آن هم گوشی‌های اقتصادی است. بر خلاف اپل، سامسونگ از تولید گوشی‌های اقتصادی به عنوان برگ برنده‌ خود استفاده کرده است تا در این رقابت شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد. این گوشی‌های پرفروش و محبوب، بدون شک نقش موثری در بالا بردن درآمد این شرکت داشته‌اند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ را معرفی و بررسی کرده است.

گوشی‌های اقتصادی سامسونگ برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی گوشی‌ اقتصادی برای کسانی مناسب است که از یک دستگاه فقط انتظار عملکردی مناسب و قابل قبول دارند و نمی‌خواهند برای کیفیت دوربین و پردازنده‌های قوی هزینه کنند. دسته دیگری که سراغ این گوشی‌ها می‌روند، افرادی هستند که می‌خواهند اولین گوشی خود را بخرند و نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف آن کنند. گوشی‌های اقتصادی همچنین برای دانش‌آموزان، کسانی که کیفیت دوربین برای‌شان اهمیت زیادی ندارد و همچنین کسانی که عادت ندارند روی گوشی‌ گیم نصب کنند، مناسب است. این گوشی‌ها کارکرد قابل قبول و مناسبی دارند و در عین حال قیمت‌شان هم کاملا مقرون به صرفه است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

معرفی بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ تا 7 میلیون تومان

1- گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy M13

صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی سامسونگ، کیفیت خوبی داشته و وضوح تصویر آن هم نسبت به قیمتش کاملا مناسب است. پردازنده این گوشی مقرون به صرفه، عملکردی متوسط دارد و برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب و کاربردی کاملا مناسب است.

دوربین سه ­گانه این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، فراتر از دوربین یک گوشی اقتصادی ظاهر می‌شود. برای عکاسی رضایت‌بخش با دوربین این گوشی، باید محیط‌های پرنور و روشن را انتخاب کرد. ظرفیت باتری این گوشی پرفروش 6000 میلی آمپر ساعت است و عمر مفیدی بین 1.5 تا دو روز دارد که ارزش خرید آن را بالاتر می‌برد. قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش پنج میلیون و 849 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی اقتصادی، کیفیت مناسبی دارد که انواع محتوا را با کیفیتی قابل قبول ارائه خواهد داد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی کیفیت عکس‌های ثبت شده را قابل قبول کرده است. پردازنده نسبتا قدرتمند این گوشی اقتصادی، شما را در اجرای راحت برنامه‌ها و بازی‌های پرطرفدار ناامید نخواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی سامسونگ 5000 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی سامسونگ پنج میلیون و 389 هزار تومان است.

3- گوشی موبايل سامسونگ گلکسی  A04

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی کیفیتی مناسب و قابل قبول برای نمایش محتواهای مختلف ارائه می‌دهد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی سری A ثبت تصاویر باکیفیت را در نور روز برای شما آسان خواهد کرد. پردازنده این گوشی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های محبوب و کاربردی، عملکرد قابل قبولی دارد. ظرفیت باتری این گوشی سامسونگ 5000 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی محبوب چهار میلیون و 175 هزار تومان است.

4- گوشی موبايل سامسونگ گلکسی  A04s

نرخ نوسازی صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی سامسونگ 90 هرتز است که نسبت به قیمت آن، کیفیتی بالا و سرعت پردازش رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. دوربین اصلی 50 مگاپیسکلی این گوشی قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت در نور روز را دارد. پردازنده این گوشی اقتصادی عملکرد مناسبی در انجام کارهای روزمره دارد و برای وبگردی کاملا مناسب است. ظرفیت باتری این گوشی پرفروش 5000 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی اقتصادی پنج میلیون و 229 هزار تومان است.

5- گوشی موبايل سامسونگ گلکسی M32

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتز، کیفیت و وضوح تصویر کاملا قابل قبولی دارد. دوربین چهارگانه این گوشی با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی‌اش می‌تواند کیفیت خوب عکس‌ها را در نور روز و شب تضمین کند. پردازنده این گوشی برای اجرای تمام برنامه‌ها و بازی‌های کاربردی و محبوب، عملکرد کاملا مناسبی دارد. ظرفیت باتری این گوشی 6000 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی شش میلیون و 799 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، از سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. متقاضیان برای کسب اطلاع از قیمت روز موبایل و لپ­تاپ و همچنین مقایسه آنها می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توانند با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز