بهترین کفش‌ های ایمنی بازار

بر اساس نتایج بررسی‌های به عمل آمده در حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار، یکی از آسیب‌پذیرترین اعضای بدن در محیط‌های کار صنعتی و ساختمانی، پاها به‌خصوص انگشتان پاست. در این میان کفش ایمنی یکی از ملزوماتی است که می‌تواند از بروز آسیب بیشتر به این عضو بدن پیشگیری کند. جلوگیری از له‌شدگی و شکستگی پا، محافظت در برابر حریق، برق و مواد شیمیایی، پیشگیری از لغزش و سقوط و همچنین کاهش خستگی و دردهای عضلانی برخی از مهمترین ویژگی‌های یک کفش ایمنی استاندارد است.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی چند شرکت برتر تولیدکننده کفش ایمنی، آخرین دستاوردها و تولیدات آن‌ها در حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار را بررسی می‌کند.

آرتا فیدار خاورمیانه

گروه کارخانجات کفش آرتا فیدار خاورمیانه با استفاده از تکنولوژی مدرن و چندین خط تولید متنوع، نسبت به تولید انواع کفش و پوتین‌های ایمنی، مهندسی، نظامی، ورزشی و اداری در رده‌ تولید کنندگان برتر صنعت کفش کشور اقدام می‌کند.

آرتا فیدار خاورمیانه که یکی از 5 تولیدکننده کفش‌های ایمنی و اداری ایرانی است، در بخش HSE (بهداشت، ایمنی و محیط ‌زیست) هشتمین نمایشگاه بهداشت و ایمنی محیط کار از محصولات خود رونمایی کرد.

گروه کارخانجات کفش آرتا فیدار که از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده، با استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت به تولید انواع کفش و پوتین‌های ایمنی مهندسی، نظامی، سربازی، اسپرت و اداری می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

این شرکت با بکارگیری ماشین‌آلات و تجهیزات ایتالیایی و بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب مانند چرم‌های سنگین گاوی مشهد و تبریز و انواع زیره پی ‌یو کفش‌های ایمنی باکیفیت تولید می‌کند.

شرکت آرتا فیدار با بسیاری از شرکت‌های صنعتی بزرگ همچون سایپا، ایساکو، ایران خودرو، پتروشیمی ماهشهر و سیرجان همکاری داشته است. در بخش صادرات نیز توانسته برخی از محصولات خود مانند کفش‌های ایمنی و نظامی را به کشورهایی همچون آذربایجان و عراق صادر کند.

اتخاذ تاییدیه وزارت کار و استاندارد تولید و عایق برق از دیگر دستاوردهای این تولیدکننده کفش ایمنی است.

این تولید کننده با حضور در هشتمین نمایشگاه بهداشت و ایمنی محیط کار آخرین محصولات و دستاوردهای خود را عرضه کرده است. “لدرمکس” نمونه‌ای از کفش‌های ایمنی شرکت آرتا فیدار است که در ساخت آن از رویه چرم 2 میلی‌متری، کفی ارگانزا و ضدآلرژی و آستر سوبله تنفس‌پذیر استفاده شده است.

“تایگر” مدل دیگری از کفش‌‌های ایمنی این شرکت است که با کفی مموری فوم و ضدآلرژی ساخته شده است. همچنین برای تولید آن از سرپنجه کامپوزیت، آستر سوبله تنفس‌پذیر، زیر دودانسیته و رویه چرم دو میلیمتری بهره گرفته شده است.

کفش مدل برق فیدار نیز همراه با رویه چرم طبیعی گاوی، پلی‌استر پنبه، کفی طبی آنتی باکتریال، سرپنجه کامپوزیت و مقاوم ساخته شده که در برابر سایش و حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

برند “ایمن پا”

گروه تولیدی صنعتی ایمن پا، فعالیت خود را از سال 80 در زمینه تولید انواع کفش‌های ایمنی و صنعتی آغاز کرد. این برند ایرانی با بهره‌گیری از توان طراحان ماهر، مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی و استانداردهای جهانی، از یک دهه گذشته پاپوش‌های ایمنی مناسب صنایع داخلی کشور را تولید می‌کند.

این شرکت تا‌کنون 25 مدل کفش ایمنی متنوع تولید کرده و در این راستا با شرکت‌های بزرگ فولادی و پالایشگاه‌ها در زمینه تجهیز محیط ایمنی کار همکاری داشته است. صادرات محصول به کشور عراق از دیگر اقدامات این شرکت در حوزه توسعه بازار محصول به شمار می‌رود.

از محصولات جدید ارائه شده توسط برند “ایمن پا” می‌توان به “پوتین تری مکس کاپدار” اشاره کرد. این محصول از رویه چرم گاوی درجه یک، پلی‌آستر، کفی داخلی ای‌وی‌آ گرانول، سرپنجه کامپوزیت و زیره دودانسیته پلی اورتان ساخته شده است. پوتین تری مکس با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند شوک‌گیر پاشنه پا، عایق بودن در برابر حرارت و برق و مقاومت در برابر برش و مواد سوختی همچون نفت، برای استفاده در محیط‌های صنعتی مثل  پتروشیمی، صنایع سنگین و سبک و ساختمان‌سازی بسیار مناسب است.

“کفش جوگر قهوه‌ای” از دیگر کفش‌های ایمنی تولیدی برند ایمن پا است. برای تولید و طراحی این محصول از رویه چرم گاوی، پلی استر پنبه، پلی اورتان معطر آنتی باکتریال، سرپنجه کامپوزیت و دودانسیته پلی‌اورتان استفاده شده است.

برند “پاکو”

شرکت پاکو در زمینه تولید کفش‌های ایمنی فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد. این برند با چندین شرکت‌ پتروشیمی، شرکت گلرنگ و همچنین سایپا همکاری داشته است. پاکو تاکنون 5 مدل کفش ایمنی تولید کرده و در جهت تحقق برنامه توسعه خود به زودی نسبت به تولید کفش‌های اداری اقدام می‌کند. “پاکو” با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا توانسته تاییدیه وزارت کار را نیز کسب کند.

برند پاکو در تولید کفش‌های ایمنی خود از رویه چرم طبیعی، آستری منسوج تنفس‌پذیر، پاشنه ضربه‌گیر، زیره ضدلغزش و سرپنجه کامپوزیت با مقاومت 200 ژول بهره برده است.

گفتنی است، شرکت‌های “آرتا فیدار خاورمیانه”، “ایمن پا” و “پاکو” به عنوان برخی از تولیدکنندگان برتر کفش‌های ایمنی، ضمن شرکت در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت و ایمنی محیط کار که از 13 تا 16 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایمن پاپاکوشرکت آرتا فیدار خاورمیانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز