بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان با علاالدین مهاجر

مهاجرت کاری-کاپرس
لست سکند

مهاجرت به کشوری دیگر قطعا تحولی بزرگ در زندگی است که می‌تواند سکوی پرتاب شما به قلب موفقیت و رفاه باشد به شرط آن که یک راهنما، مشاور و وکیل رسمی نیز در این راه همراه شما باشند. مسئله‌ای که علاالدین مهاجر با کمال میل از آن استقبال می‌کند. علاوه بر این وجود انواع راه‌های مهاجرت یا انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان دغدغه‌ای است که بسیاری را سردرگم نموده که با کمک‌های یک مشاور خبره می‌توانید به راحتی از پس چنین مسئله‌ای بربیایید و آینده روشن خود را بسازید. حال در ادامه همراه علاالدین باشید تا با بهترین کشورها برای مهارت کاری ایرانیان آشنا شوید تا بتوانید راحت‌تر هم تصمیم بگیرید. شما می‌توانید در کنار تمام این‌ها به وب‌سایت علاالدین مهاجر مراجعه کرده و کلیه اطلاعات لازم به خصوص در زمینه مهاجرت کاری و بهترین کشور برای شما را مطالعه کنید.

۱. مهاجرت کاری به کانادا، اولین گزینه

کانادا به حق یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان است. کمبود شدید نیرو به خصوص در نواحی کم جمعیت، نیاز شدید این کشور به نیروهای متخصص در تمامی زمینه‌ها، در کنار قدرت پاسپورت این کشور که در رتبه‌های برتر جهان قرار دارد و نشان از رفاه مالی و زندگی، رضایت بالای شغلی و بسیاری موارد دیگر است باعث شده تقاضاها برای مهاجرت کاری به کانادا افزایش یابد. درست به همین دلیل کانادا راه‌های زیادی از جمله موارد زیر برای مهاجرت کاری افراد از سراسر جهان را نیز در نظر گرفته است:

برنامه اسکیل ترید (Skilled Trade) : از جمله برنامه‌های مهاجرت فدرالی و متداول‌ترین روش‌های اقامت و مهاجرت کاری به کانادا است. در این برنامه نیروهای متخصص و فنی گروه‌های مختلف می‌توانند از طریق سیستم اکسپرس انتری برای اخذ ویزای کار کانادا اقدام نمایند. مدرک زبان انگلیسی و سابقه کار حرفه‌ای از جمله ملزومات اخذ این ویزا است.

جاب آفر کانادا (Job Offer): جاب آفر در واقع همان پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایی معتبر در کانادا است که با اخذ آن فرد در کمتر از ۶ ماه می‌تواند به کانادا مهاجرت کند. جهت یافتن کارفرما می‌توانید به صورت آنلاین یا با مراجعه به موسسه‌های مهاجرتی رسمی مراجعه کنید.

توجه: علاالدین مهاجر در زمینه اخذ ویزای کار کانادا تخصص و  خدمات ویژه‌ایی دارد که می‌توانید اطلاعات کامل آن را در وب‌سایت علاالدین مهاجر مطالعه نمایید.

راز آسمان پایتخت

۲. مهاجرت کاری به انگلستان، کشور برترین‌ها

قطعا رویای زندگی و کار در لندن قلب هر کسی را به تپش می‌آورد اما آیا می‌دانستید با مهاجرت کاری به انگلیس و راه‌هایی که پیش روی شماست این رویا را واقعیت می‌بخشید؟ انگلستان یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه اقتصادی است بنابراین پذیرای کلیه استعدادها و نیروهای متخصص از سراسر جهان است. شما می‌توانید از طریق راه‌های زیر برای مهاجرت کاری به انگلستان اقدام کنید:

برنامه جاب آفر نیروی کار ماهر: در برنامه جاب آفر ابتدا اقامت موقت و بعد اقامت دائم را دریافت می‌کنید. می‌توانید برای پیدا کردن کارفرمایان معتبر از خدمات علاالدین مهاجر استفاده کنید.

ویزای جستجوی کار انگلستان: انگلستان نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار به افراد واجد شرایط می‌دهد. این ویزا بین ۳ تا ۷ ماه اعتبار دارد و فرد باید طی آن بتواند کارفرمای مناسب را پیدا کند. پس از آن ویزای ۳ و بعد ۶ ساله و در نهایت اقامت دائم به فرد اعطا می‌شود.

مهاجرت کاری-کاماپرس

۳. مهاجرت کاری به پرتغال، دروازه ورود به اروپا

پرتغال یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. شرایط آسان اخذ ویزا و اقامت این کشور که عضو اتحادیه اروپا است باعث شده تقاضا برای مهاجرت، به خصوص مهاجرت کاری به این کشور افزایش یابد. از آنجایی که پرتغال در زمینه‌های مختلف با کمبود نیروی شدید روبه‌رو است لذا قوانین خود را تغییر داده تا مهاجران بیشتری پای به کشور بگذارند. جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت علاالدین مهاجر مراجعه کنید اما در کنار آن از جمله راه‌های مهاجرت کاری به پرتغال می‌توان موارد زیر را نام برد:

ویزای بلند مدت پرتغال: این ویزا برای کسانی صادر می‌شود که قصد دارند بیش از ۶ ماه در پرتغال اقامت داشته باشند.

ویزای کوتاه مدت پرتغال: این ویزا برای افرادی است که قرداد موقت دارند یا شغلشان بیش از ۶ ماه در پرتغال ادامه ندارد. این ویزا تنها در صورتی تمدید می‌شود که فرد به قصد آموزش خاص یا آکادمیک به این کشور آمده باشد. در این صورت ویزا برای ۶ ماه دیگر نیز تمدید می‌شود.

توجه: افرادی که ویزای کار پرتغال را دریافت می‌کنند، می‌توانند ظرف مدت ۶ ماه پس از ورود به پرتغال باید برای درخواست کارت اقامت اقدام کنند.

4. مهاجرت به آلمان، یکی از ساده‌ترین و بهترین گزینه‌ها

قطعا آلمان از جمله بهترین انتخاب‌ها برای مهاجرت کاری و تحصیلی و از قدرتمندترین کشورهای جهان است که هر فردی آرزوی کار، رفاه اجتماعی و مزایای زندگی در این کشور را دارد. حال برای افرادی که متقاضی کار هستند به پیشنهاد علاالدین مهاجر، آلمان انتخاب بسیار خوبی است. بسته به شرایط شما این کشور برنامه‌های مختلفی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

ویزای کار استخدامی یا Employment Visa: ویزایی مناسب افراد فنی و متخصص با مهارت و سابقه کار مرتبط، نیاز به جاب آفر از کارفرمای آلمانی است.

ویزای خوداشتغالی و فریلنسری یا :Self-Employed and FreeLancer مناسب افراد با درآمد کافی، مهارت لازم و برنامه شغلی واضح و مشخص است.

ویزای Aupair and Internship: این ویزا برای کسانی است که می‌خواهند در خانواده‌های آلمانی مشغول به کار شوند. جهت اطلاعات بیشتر حتما با علاالدین مهاجر  تماس بگیرید.

ویزای کارآموزی یا Ausbildung Visa: این ویزا برای دانش‌آموزان و دانشجویان بالای ۱۷ سال با حداقل مدرک دیپلم، تمکن مالی و مسلط به زبان آلمانی است. افراد پس از این دوره می‌توانند وارد بازار کار آلمان شوند و اقامت دائم را دریافت کنند.

بلو کارت یا Blue Card: اگر مدرک دانشگاهی را در کنار جاب آفر داشته باشید می‌توانید بسیار سریع بلو کارت را دریافت کرده و در کمتر از ۶ ماه در خاک آلمان مشغول به کار شوید.

5. مهاجرت کاری به اسپانیا، کشور شادی‌ها بی‌پایان

این کشور پنجمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا است و در رتبه چهاردهم اقتصادهای برتر جهان قرار دارد و همین یعنی وجود بازارهای شغلی با فرصت‌های متعدد. درست به همین دلیل اسپانیا یکی از کشورهایی است که علاالدین برای مهاجرت کاری ایرانیان پیشنهاد می‌دهد. از جمله ویزاهای کاری اسپانیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویزای کار طولانی مدت: این ویزا با جاب آفر یک کارفرمای اسپانیایی معتبر دریافت می‌‌شود و ابتدا اقامت ۵ ساله دریافت کرده و بعد از گذشت ۱۰ سال می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

ویزای Au Pair: مانند ویزای آلمان بوده و برای کسانی است که می‌خواهند در خانواده‌های اسپانیایی مشغول به کار نگهداری از کودکان یا خدمه و مشاور شوند.

ویزای Eu Blue Card یا کارت آبی اتحادیه اروپا: این گزینه هم مانند آلمان است و اگر فرد مدرک دانشگاهی درخشان و معتبر در کنار یک جاب آفر خوب داشته باشد مشمول این ویزای کاری می‌شود.

6. مهاجرت کاری به یونان، گزینه‌ای بی‌نظیر

مهاجرت کاری به یونان شاید گزینه‌ای باشد که کمتر به آن فکر کرده باشید اما این کشور به شدت نیاز به نیروی کار دارد و به همین دلیل از کلیه متقاضیان خارجی کار در کشور استقبال می‌‌کند. از جمله روش‌های مهاجرت کاری به یونان نیز می‌توان موارد زیر را نام برد:

پیدا کردن جاب آفر: درست مانند سایر کشورها برای مهاجرت کاری ایمن و مطمئن نیاز به جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر در یونان دارید. پس از آن می‌توانید در کمتر از ۹ ماه در خاک یونان مشغول به کار شوید.

ویزای جاب سیکر: در این روش متقاضی ویزای کار یونان می‌تواند با درخواست ویزای جاب سیکر ۶ ماه وارد خاک یونان شود و به دنبال کار باشد. پس از پیدا کردن کارفرما در نهایت این ویزا به ویزای اقامت موقت ۱ ساله، سپس ۵ ساله و در نهایت اقامت دائم تبدیل می‌شود.

7. مهاجرت کاری به قبرس شمالی، انتخابی ایده‌آل و آسان

قبرس شمالی کشور فرصت‌هاست. وزارت کار این کشور اعلام کرده است که خواهان جذب نیروهای متخصص کار خارجی در تمام زمینه‌ها است پس چه فرصتی بهتر از این؟ ویزای کار قبرس شمالی حداقل ۶ ماهه و حداکثر ۱ ساله صادر می‌شود و قابل تمدید است و از جمله این راه‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

مجوز کار محدود: مجوزی که توسط یک محل کار یا شرکت ثبت شده در قبرس برای فرد صادر می‌شود و تا ۲ سال قابل تمدید است.

مجوز کار TRNC در قبرس شمالی: مجوزی برای کارکنان فنی شاخه‌هایی مانند نصب و نگهداری است که تا ۹۰ روز اعتبار دارد.

مجوز تأسیس کسب و کار در قبرس شمالی: این نوع ویزای کار قبرس شملی مجوزی برای شرکای خارجی و اهضای هیئت مدیره با حقوق ثابت و ثبت شده اعطا می‌شود.

انتخاب از شما، راهنمایی از ما

حال که با انواع ویزاهای کاری و بهترین کشورها برای مهاجرت کاری آشنا شدید، انتخاب شما چیست؟ می‌توانید جهت هر گونه راهنمایی و مشاوره با موسسه مهاجرتی علاالدین تراول به شمار ۰۲۱۷۴۴۹۵ تماس بگیرید یا به وب‌سایت علاالدین مهاجر مراجعه نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : علاالدین مهاجر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان با علاالدین مهاجر

  1. حامد محمدی گفته:

    برنامه های متعدد ولی سختگیری های زیاد. خیلی ها پشیمون میشن از اقدام برای مهاجرت و سعی میکنن کشورهایی مهاجرت کنند که قوانین مهاجرتی آسونتری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز