بهترین هندزفری های بلوتوثی شیائومی در بازار + قیمت مرداد ماه

تور لحظه آخری-کاماپرس

هندزفری‌های بلوتوثی این روزها کاربرد زیادی دارند و حتی می‌توان گفت که کم کم دارند جای هندزفری‌های سیمی را می‌گیرند. استفاده از این هندزفری‌ها نسبتا راحت‌تر است و کیفیت پخش صدای بهتری هم دارند. در سال‌های اخیر برندهای زیادی مثل اپل، سامسونگ، شیائومی و بسیاری از کمپانی‌های دیگر، اقدام به تولید هندزفری‌های بلوتوثی کرده‌اند که این تنوع زیاد انتخاب یک هندزفری خوب را سخت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، بهترین هندزفری‌های شیائومی در بازار را معرفی می‌کند.

1- هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

قیمت این هندزفری شیائومی در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 40 هزار تومان است. وزن این هندزفری فقط 30 گرم است و اگر بخواهید مدام از آن استفاده کنید، گوش‌های‌تان را اذیت نمی‌کند. این هندزفری در برابر آب مقاوم است. این هندزفری شیائومی قابلیت شارژ بی‌سیم را دارد. همچنین، با این بادز محبوب می‌توانید همزمان به دو دستگاه وصل شوید. اگر نگران گم شدن هندزفری‌ها به خاطر کوچک بودن‌شان هستید، باید بگوییم که می‌توان هندزفری‌ها را از طریق گوشی پیدا کرد.

هندزفری بلوتوثی- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل buds 3

قیمت این هندزفری بلوتوثی 781 هزار و 800 تومان است. این هندزفری در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این هندزفری محبوب برای جواب دادن تماس‌های تلفنی و گوش دادن به موسیقی، گزینه بسیار مناسبی در این باز قیمتی محسوب می‌شود. زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری فقط 30 دقیقه است و شارژدهی آن هم تا 20 ساعت را پوشش می‌دهد.

هندزفری بلوتوثی- کاماپرس

3- هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Air2s2022

قیمت این هندزفری محبوب 790 هزار تومان است. این هندزفری در برابر آب مقاوم است، پس لازم نیست نگران خراب شدن آن در برابر پاشش آب باشید. عمر باتری این هندزفری بلوتوثی در حالت مکالمه تا 6 ساعت و در حالت پخش موسیقی تا 4 ساعت است. این هندزفری شیائومی مجهز به حسگر اثر انگشت است و می‌توانید با لمس کردن آن را کنترل کنید.

هندزفری بلوتوثی- کاماپرس

4- هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل ZOH REDUCTION BUDS3 LITE ENC

قیمت این هندزفری بی‌سیم 703 هزار تومان است. این هندزفری در برابر آب و عرق مقاوم است. این هندزفری شیائومی قابلیت کنترل لمسی دارد. طراحی خوب و وزن کم این محصول باعث می‌شود در استفاده‌های طولانی مدت هم مشکلی نداشته باشید.

هندزفری بلوتوثی- کاماپرس

5- هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Pro3

قیمت این هندزفری 8 میلیون تومان است. کیفیت صدای این هندزفری فوق‌العاده است و هنگام گوش دادن به موسیقی می‌توانید از بابت کیفیت بالای صدا خاطرجمع باشید. این هندزفری ضدآب و ضد عرق است و می‌توانید هنگام ورزش هم از آن استفاده کنید. این هندزفری شیائومی که از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است، تا 27 ساعت شارژدهی دارد.

هندزفری بلوتوثی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز