بهترین هتل رشت برای تعطیلات عیدفطر

بهترین هتل رشت برای سفر نوروزی

رشت که در میان مناظر سرسبز استان گیلان قرار دارد، با میراث‌فرهنگی غنی و زیبایی‌های طبیعی گیرا، مسافران را به خود جذب می‌کند. همان‌طور که برای استراحت خود در تعطیلات عیدفطر برنامه‌ریزی می‌کنید، انتخاب مکان مناسب برای اقامت در یک سفر فراموش‌نشدنی نیز بسیار مهم و در اولویت است. رشت از هتل‌های پنج‌ستاره مجلل گرفته تا اقامتگاه‌های روستایی، مجموعه‌ای از گزینه‌ها را متناسب با سلیقه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل رشت برای تعطیلات عیدفطر را معرفی می‌کند.

1-هتل کادوس رشت

سفری لوکس و پیشرفته را در هتل 5 ستاره کادوس رشت آغاز کنید. این هتل نفیس که در میان محیطی آرام واقع شده، ترکیبی بی‌نظیر از راحتی و ظرافت را ارائه می‌دهد. هتل کادوس امکانات رفاهی زیادی دارد؛ چه بخواهید در کنار استخر استراحت کنید یا در یک بازی دوستانه تنیس شرکت یا در خیابان‌های جذاب رشت قدم بزنید، هتل کادوس تجربه‌ای بی‌نقص را تضمین می‌کند.

با موقعیت استراتژیک خود در نزدیکی باغ محتشم و بازار بزرگ رشت، هر مکان دیدنی در دسترس است. علاوه بر این، با ارائه غذاهای نفیس در چایخانه سنتی هتل یا رستوران در فضای باز، نوید یک سفر غذائی ایده‌آل را می‌دهد که شبیه هیچ سفر دیگری نیست. شروع قیمت برای هر شب اقامت در این هتل ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

1-هتل کادوس رشت

راز آسمان پایتخت

2-هتل شبستان رشت

برای مسافرانی که به دنبال آسایش و آرامش هستند، هتل شبستان به‌عنوان چراغی از مهمان‌نوازی در رشت ظاهر می‌شود. این هتل با داشتن امتیاز چهارستاره امکانات مدرن را با مهمان‌نوازی گرم ترکیب و اقامتی به‌یادماندنی را تضمین می‌کند. می‌توانید در خلوت اتاق خود استراحت کنید یا در باشگاه ورزشی شخصی و جکوزی وقت خود را سپری کنید.

هتل شبستان که در میان معابر شلوغ رشت واقع شده، دسترسی بی‌نظیری به مکان‌های دیدنی شهر دارد. به دلیل نزدیک بودن این هتل به بازار، میدان شهرداری یا پارک ملت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. پس از یک روز گشت و گذار، می‌توانید در کافی‌شاپ دنج هتل خلوت کنید یا غذاهای لذیذ گیلانی را در رستوران معروف آن امتحان کنید که نوید یک تجربه آشپزی لذت‌بخش را می‌دهد. شروع قیمت برای هر شب اقامت در این هتل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

2-هتل شبستان رشت

3-هتل پامچال رشت

هتل پامچال با میراث غنی خود که قدمت آن به سال ۱۳۴۳ بازمی‌گردد، گواهی بر مهمان‌نوازی ماندگار رشت است. این هتل سه ستاره که نسل‌ها با آغوش باز از مسافران استقبال می‌کند، نوید اقامتی غرق در آسایش و راحتی را می‌دهد. چه به یک ماجراجویی خانوادگی و چه سفری خاطره‌انگیز با دوستانتان بپردازید، هتل پامچال مجموعه‌ای از اتاق‌های دوتخته، سه تخته و پنج تخته را برای هر نیازی ارائه می‌دهد.

هتل پامچال که در قلب رشت واقع شده، به‌عنوان پایگاهی ایده‌آل برای کاوش در جاذبه‌های بی‌شمار شهر از میدان شهرداری تا باغ محتشم، محسوب می‌شود. پس از یک روزگشت و گذار، ذائقه خود را با غذاهای اصیل گیلانی در رستوران هتل مهمان کنید. شروع قیمت برای هر شب اقامت در این هتل ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

3-هتل پامچال رشت

بیشتر بخوانید:

4-هتل اردیبهشت رشت

در هتل اردیبهشت رشت به دنیایی از جذابیت‌های جاودانه قدم بگذارید، جایی که قیمت مناسب باظرافت روبرو می‌شود. این اقامتگاه دو ستاره با معماری تاریخی و امکانات رفاهی مدرن، اقامتی لذت‌بخش در قلب رشت را نوید می‌دهد. هتل اردیبهشت رشت که در نزدیکی میدان شهدای ذهاب واقع شده است، از مهمانان دعوت می‌کند تا ضمن لذت‌بردن از آسایش‌، به گشت‌وگذار در گنجینه‌های شهر بپردازند. شروع قیمت برای هر شب اقامت در این هتل ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپفلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز