رزرو آنلاین بهترین هتل 5 ستاره کیش

جزیره کیش که یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در داخل ایران به شمار می‌رود سالانه مسافران زیادی را از داخل و خارج از کشور به سمت خود می‌کشاند. بنابراین برنامه‌ریزی برای سفر به جزیره کیش و انتخاب هتل مناسب می‌تواند تا حدودی وقت‌گیر و دور از حوصله باشد. امروزه با استفاده از روش‌های ساده‌تر مثل سایت‌های رزرو آنلاین هتل، تور و بلیط هواپیما می‌توان از منزل هم به راحتی بهترین انتخاب را داشت. کاربران با استفاده از این سایت‌ها می‌توانند بهترین هتل در جزیره کیش را با توجه به هزینه و شرایط موردنظر، انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 5 ستاره کیش برای رزرو آنلاین را معرفی می‌کند.

1-هتل ایران کیش

هتل لوکس و مجلل ایران کیش به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره کیش در سال 93 ساخته شده است. این هتل با معماری جذاب و جالب با زیربنای حدود 12 هزار متر مربع از دو برج مجزا تشکیل شده و دارای 8 طبقه و 106 اتاق و 22 سوئیت با لوازم شیک و مدرن است.

از لحاظ ویو تعدادی از واحدهای این هتل رو به دریا و تعدادی دیگر مشرف به پارک بزرگ شهر هستند که مسافران بسته به ترجیح و سلیقه‌شان می‌توانند یکی را انتخاب کنند. علاوه بر آن از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، تلوزیون هوشمند، وای فای رایگان و … اشاره کرد. قیمت هر شب اقامت در این هتل از 1 میلیون و 980 هزار تومان شروع می‌شود.

1-هتل ایران کیش

راز آسمان پایتخت

2-هتل داریوش

هتل داریوش که یکی از جذاب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین معماری‌های جزیره کیش را به خود اختصاص داده، درواقع از بناهای تخت جمشید الهام گرفته است. این هتل که در بهترین منطقه کیش نزدیک به مراکز خرید و ساحل قرار گرفته، موقعیت استراتژیک‌ی دارد. این هتل که از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره است، در 3 طبقه و 160 اتاق احداث شده است.

علاوه بر آن از جمله امکانات این هتل می‌توان به ماساژ، سالن بیلیارد و بدنسازی، پینگ پنگ و استخر و … اشاره کرد. قیمت هر شب اقامت در این هتل از 4 میلیون و 650 هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

2-هتل داریوش

3-هتل مارینا پارک

هتل مارینا کیش یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره در جزیره است که در سال 1390 ساخته شده و جزء هتل‌های نوساز و جدید جزیره به شمار می‌رود. این هتل که در دو طبقه و 190 اتاق و سوئیت ساخته شده، در زمینی به وسعت 10 هکتار بنا شده است. همچنین هتل مارینا تنها هتل جزیره بوده که ساحل اختصاصی دارد که همان ساحل مارینا است.

این هتل همچنین دارای 2 رستوران، 3 کافی شاپ، فروشگاه، سالن‌های همایش و کنفرانس، سالن ماساژ و اسپا و … است. قیمت هر شب اقامت در این هتل از 2 میلیون تومان شروع می‌شود.

3-هتل مارینا پارک 

4-هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش که در سال 1394 افتتاح شد، با الهام از هتل‌های مالدیو ساخته شده و به دلیل ساختار متفاوت، جزو لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. این هتل مجموعه‌ای شامل 100 سوئیت روی آب به متراژهای 40 متری، 60 متری و 120 متری است که باعث شده مهمانان بتوانند مناظر فوق‌العاده زیبا و بی‌نظیری را در اطراف خود داشته باشند.

تمام سوئیت‌های هتل ترنج دارای کف شیشه‌ای است که می‌توانید از طریق آن به تماشای ماهی‌ها و سایر موجودات دریایی بنشینید. قیمت هر شب اقامت در این هتل از 5 میلیون تومان شروع می‌شود.

4-هتل ترنج کیش

5-هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های لوکس کیش است که در سال 1351 ساخته و در سال 1388 به گروه هتل‌های پارس پیوست. این هتل که در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع ساخته شده، 4 طبقه و 193 اتاق و سوئیت دارد. جالب است بدانید که تمام اتاق‌های هتل یا منظره دریا را دارند یا از منظره زیبای باغ بهره می‌برند.

این هتل امکانات زیادی برای مهمانان فراهم کرده و همچنین کودکان زیر 5 سال نیز رایگان پذیرفته می‌شوند. قیمت هر شب اقامت در این هتل از 4 میلیون تومان شروع می‌شود.

5-هتل شایان کیش

مسافران و گردشگران برای رزرو آنلاین هتل‌های 5 ستاره کیش می‌توانند به سایت‌های فروش و رزرو آنلاین بلیط و هتل همچون فلایتیو، علی بابا و اسنپ تریپ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز