بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد کدامند؟

لست سکند

شهر مشهد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای زیارتی ایران و جایی که حرم امام رضا(ع) در آن است، شناخته می‌شود. این شهر زیارتی دارای هتل‌های بسیار زیادی است که بعضی از آن‌ها در لیست بهترین و لوکس‌ترین‌های ایران قرار می‌گیرند. از طرفی مشهد مقدس سالانه میلیون‌ها زائر و گردشگر را برای زیارت حرم امام رضا (ع) به سمت خود می‌کشد که اهمیت هتل‌های موجود در این شهر گردشگری را دوچندان می‌کند. بنابراین همان‌طور که سفر خود را به این شهر معنوی آغاز می‌کنید، اطمینان از یک اقامت راحت و آرام ضروری است.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل‌های مشهد نزدیک حرم را معرفی می‌کند که می توانید برای رزرو هتل مشهد از اقامت 24 کمک بگیرید.

1-هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد که یکی از هتل‌های نزدیک حرم به شمار می‌رود، در خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، نبش سرشور، پلاک ۳۷ واقع شده و به‌عنوان پناهگاهی دلپذیر و زیبا جایگاه خوبی را برای خود دست‌وپا کرده است. علاوه بر کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، این هتل دارای یک پارکینگ خصوصی است که نیازهای مسافران را به‌جای پارک برطرف می‌کند.

هتل هاترا مشهد

2-هتل حیات شرق

هتل حیات شرق مشهد واقع در خیابان نواب صفوی، جنب بازار آرمان، شهرت خود را به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌آپارتمان‌های نزدیک حرم به دست آورده است. نزدیکی هتل به حرم امام رضا (ع) دسترسی آسان زائران را تضمین می‌کند. همچنین مهمانان می‌توانند از تجربه لذت‌بخش یک رستوران تمیز با غذاهای لذیذ لذت ببرند. با رزرو اتاق در هتل حیات شرق مشهد می‌توانید در کمترین زمان ممکن به حرم دسترسی داشته باشید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هتل حیات شرق

3-هتل جواهر شرق

هتل جواهر شرق در شرق مشهد واقع شده و برای کسانی که به دنبال قیمت مناسب بدون افت کیفیت هستند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. این هتل در خیابان امام رضا، کمتر از ۱۵ دقیقه با حرم فاصله دارد. وجود یک سرآشپز بین‌المللی، اتاق ماساژ، ترانسفر رایگان و راهنمای مهمان حسی از تجمل را به اقامت شما می‌بخشد و تجربه یک اقامت ایده‌آل را برای شما فراهم می‌کند.

هتل جواهر شرق

4-هتل اطلس

هتل اطلس مشهد با قدمتی بیش از ۴۰ سال جایگاه ویژه‌ای در بین هتل‌های اصیل نزدیک حرم مشهد دارد. هتل اطلس که در خیابان امام رضا، فلکه آب واقع شده است، فقط ۵ دقیقه راه تا حرم دارد. علاوه بر تجربه معنوی، میهمانان دسترسی خوبی به جاذبه‌های اطراف مانند بازار رضا را دارا هستند.

4-هتل اطلس

5-هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد با دریافت ۳ ستاره کامل به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) شناخته می‌شود. این هتل‌آپارتمان با داشتن ۱۰ طبقه و بیش از ۲۰ واحد اقامتی، آپارتمان‌های یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه و همچنین اتاق‌های دوتخته را ارائه می‌دهد.

هتل آپارتمان ملل مشهد

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپاقامت 24ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز