پرطرفدارترین هتل های مشهد کدامند؟

پرطرفدارترین هتل های مشهد کدامند؟
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که به دلیل وجود مرقد امام رضا (ع) به عنوان قطب گردشگری مذهبی ایران شناخته می‌شود. این شهر درواقع پایتخت معنوی ایران محسوب شده و سالانه مسافران داخلی و خارجی زیادی برای زیارت امام رضا به این شهر سفر می‌کنند. بنابراین این شهر دارای هتل‌ها و مسافرخانه‌های متنوعی است که هر فرد با توجه به امکانات، دوری و نزدیکی به حرم و میزان هزینه‌ای که باید پرداخت کند، یکی را انتخاب می‌کند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش، پرطرفدارترین هتل‌های مشهد را معرفی می‌کند.

1-هتل درویشی مشهد

این هتل برخلاف اسمش یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد و ایران به شمار می‌رود. هتل درویشی در سال 1390 با امکانات مختلف و با 23 طبقه، 223 اتاق و 618 تخت تاسیس شد. هتل درویشی را می‌توان به عنوان تنها هتل آتریوم شرق ایران به شمار آورد. آتریوم به معنای فضای بزرگ و باز بین دو ساختمان است. این هتل با انواع اتاق‌ها تنوع بی‌نظیری در ارائه خدمات فراهم کرده است. از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به دوبلکس ایران باستان، دوبلکس ایران اسلامی، دوبکس مصر، دوبلکس چین، دوبلکس هند، اتاق‌های امپریال، اکونومی، استاندارد، اسپا، پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپا تاپ اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضای 24 و 26.

راز آسمان پایتخت

1-هتل درویشی مشهد

2-هتل قصر طلایی مشهد

بدون شک هتل قطر طلایی را می‌توان به عنوان یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های ایران و خاورمیانه به شمار آورد. این هتل با معماری خاص خود نمادی از نمایش معماری هنرهای اسلامی را به رخ می‌کشد که در جهان کم‌نظیر است. این هتل دارای پیشرفته‌ترین و به‌روزترین سیستم‌های صوتی و تصویری در سالن‌های سمینار و همایش است که باعث می‌شود همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی به بهترین شکل ممکن در این مکان اجرا شود. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن‌های زیبایی، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی‌سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم و ترانسفر به حرم مطهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36

2-هتل قصر طلایی مشهد

3-هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در سال 1392 افتتاح شد و دارای 18 طبقه و 288 سوئیت و اتاق‌های مدرن است. این هتل به دلیل داشتن امکانات رفاهی لوکس و متعدد می‌تواند برای انواع همایش‌ها و مهمانی‌های خصوصی نیز انتخاب مناسبی باشد. از جمله دیگر امکانات هتل مدینه الرضا می‌توان به لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، خدمات برای افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی، خدمات خشک‌شویی و ترانسفر رفت‌وبرگشت به حرم مطهر را نام برد.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

3-هتل مدینه الرضا مشهد

4-هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس مشهد را که به جرات می‌توان به عنوان یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد به شمار آورد، در سال 1392 با 163 واحد تاسیس شد. هتل الماس به دلیل داشتن امکانات رفاهی پیشرفته و تجهیزات متنوع با طراحی زیبا و چشم‌نواز به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود. این هتل دارای امکانات مختلفی نظیر صندوق امانات الکترونیکی، تلویزیون، میز آرایش و مطالعه، یخچال، مینی‌بار، سالن کنفرانس، بازارچه خرید با فروشگاه‌های مختلف، ترانسفر فرودگاهی،خدمات خشک‌شویی‌ و … است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20

4-هتل الماس 2 مشهد

5-هتل بین المللی هما 1 مشهد

هتل بین‌المللی هما یا همان هایت سابق در سال 1352 در مشهد تاسیس شد و یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد به شمار می‌رود و دارای 6 طبقه و 135 اتاق است. این هتل مجددا در سال 1396 بازسازی شد و در حال حاظر بهترین و مجهزترین امکانات را برای خدمت‌رسانی به زائران ارائه می‌کند. هتل هما 1 مشهد علاوه بر این دارای چندین رستوران و سالن غذاخوری، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سرویس رفت و آمد به حرم مطهر امام رضا(ع)، زمین تنیس و بسیاری امکانات دیگر است.

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدروز

5-هتل بین المللی هما 1 مشهد

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرطرفدارترین هتل های مشهد کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز