با زیر 2 میلیارد تومان کجای رشت ویلا بخریم؟

با زیر 2 میلیارد تومان کجای رشت خانه بخریم؟-کاماپرس

شهر رشت تلفیقی از دریا و جنگل و در عین حال فرهنگ غنی ایرانی بوده و به همین دلیل مقصد میلیون‌ها گردشگری است که از سراسر ایران و جهان به این شهر سفر می‌کنند. این ویژگی‌‌های رشت به علاوه‌ی آب و هوای مطبوع و معتدل، باعث شده که خرید خانه و ویلا در این منطقه مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد. با توجه به جذابیت‌های طبیعی شهر رشت و به خصوص نزدیکی تقریبی آن به پایتخت، ویلا‌ها در این منطقه معمولاً ارزش بالایی دارند و می‌توانند از نظر سرمایه‌گذاری سودآور باشند.

رشت با قرارگیری در نزدیکی دریا و جنگل‌های زیبا برای تفریح و استراحت نیز بسیار مورد توجه است. افرادی که به دلایل کاری و یا تفریحی به صورت مدام به این شهر سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند ویلای شخصی خود را در این شهر داشته باشند. همچنین، به دلیل فاصله‌ی نزدیک به دریا، فعالیت‌های تفریحی و آبی نیز در دسترس بوده و این موضوع نیز جذابیت بالایی برای خریداران دارد.

کاماپرس در این گزارش، 5 ویلای زیر 2 میلیارد تومان در رشت را معرفی می‌کند.

ویلای 70 متری یک خواب در رشت

یک ویلای 70 متری یک خواب با 600 متر زمین در رشت 1 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این ویلای جنگلی همکف 10 سال ساخت است. انشعابات و مدارک این ویلا کامل است.

قیمت ویلای جنگلی در رشت

قیمت یک ویلای یک خواب جنگلی در رشت با سند و مدارک معتبر 1 میلیارد و 600 میلیون تومان است. این ویلا 14 سال ساخت بوده و زمین آن 1200 متری است. این ویلا پارکینگ نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت ویلای 2 خواب در رشت

یک ویلای 80 متری با زمینی حدود 400 متر، با قیمت 1 میلیارد و 700 میلیون تومان فروخته می‌شود. این ویلای 2 خواب و 8 سال ساخت، مدارکی کامل و معتبر دارد.

قیمت ویلای 70 متری در رشت

یک ویلای 70 متری سه سال ساخت در رشت که زمین آن 170 متری است، با قیمت 1 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ویلا دو خواب بوده و از امتیازات کامل و سند تک برگ برخوردار است.

ویلای فول امکانات با قیمت مناسب در رشت

قیمت یک ویلای 110 متری رو به شالیزار در رشت 1 میلیارد و 900 میلیون تومان تعیین شده است. این ویلا دو اتاق خواب دارد و  از امکانات کامل برخوردار است. زمین این ویلا 250 متر بوده و در سال 1399 ساخته شده است.

شایان ذکر است که سایت ویلا دات آی آر (vila.ir) برای خرید زمین و ویلا در نقاط مختلف کشور گزینه‎‌های متنوعی را ارائه می‌کند که شامل زمین و ویلا در متراژها و قمیت‌ها متنوع است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “با زیر 2 میلیارد تومان کجای رشت ویلا بخریم؟

  1. GoD گفته:

    خدا بیامرزه الان زیر ۲ تومان نمیتونی تو بدترین جای گیلان خونه بخری میدونی چرا چون زمین خالی گرون شده خونه های ۲۰سال یا ۱۵سال ساخت خدا تومان پولشه متری ۲۰میلیون یارو کمتر نمیده الان ۲۰۰متر زمین با خونه ۱۳سال ساخت ۴نیم برات اب میخوره میخوای خودت بیا بپرس ویو هرچی قشنگتر باشه گرونترهه من خودم خونه خریدم ۲۶سال ساخت ویلایی حیاط دار ۱۵۵متر ۱۷۵۰میلیارد برام تموم شد ۸ماه پیش

  2. محمدرضا یمینی گفته:

    سلام این ویلاهارو چگونه می‌شود بازدید کرد و با فروشنده تماس گرفت ممنون میشم راهنمایی و توضیح بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز