بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا
تور لحظه آخری-کاماپرس

سایت‌های رزرو آنلاین هتل و بلیت، با ارایه توضیحاتی کامل در خصوص هتل‌ها و همچنین انتشار نقطه نظرات و تجارب مثبت و منفی کاربران درباره خدمات و امکانات هر هتل، انتخاب و رزرو  هتل متناسب با شرایط و سلیقه افراد را تسهیل کرده‌اند. در همین راستا، سایت‌های فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا با چندین سال فعالیت در این حوزه، گزینه‌های مناسبی را برای انتخاب و رزرو هتل در شیراز پیشنهاد می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا را معرفی می‌کند.

بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران فلایتیو

در سایت فلایتیو بهترین هتل 5 ستاره با کسب امتیاز 9 از سوی کاربران، هتل زندیه است. این هتل به دلیل امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای که به مسافران و مهمانان خود ارائه می‌کند امتیاز بالایی دریافت کرده است.

در رتبه بعدی هتل هما شیراز قرار می‌گیرد که دارای امتیاز 8.4 است و یکی از باسابقه‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود. نظرات کاربران نیز در مورد نظافت و امکانات اتاق‌ها و رفتار پرسنل مثبت است.

هتل بعدی در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره در سایت فلایتیو، هتل بزرگ شیراز است که امتیاز 8.3 کاربران را دریافت کرده است. نظرات کاربران هم در مورد خدمات و ویوی خوب هتل در این سایت بسیار زیاد است.

راز آسمان پایتخت

بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران فلایتیو

بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران اسنپ تریپ

در سایت اسنپ تریپ بهترین هتل 5 ستاره شیراز با امتیاز 4.6، هتل زندیه شیراز است که به دلیل خدمات عالی‌ای که ارائه می‌کند در بین مسافران محبوبیت خاصی دارد. نظرات کاربران در مورد تمیزی، امکانات خوب، محیط زیبای کافه و رستوران، تنوع و کیفیت صبحانه بسیار مثبت بوده است.

هتل بزرگ شیراز با امتیاز 4.4 کاربران در جایگاه دوم سایت اسنپ تریپ قرار دارد. نقطه نظرات کاربران در مورد حرفه‌ای بودن پرسنل، فضای عالی اتاق و هتل، امکانات استخر و خانه بازی کودکان مثبت ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید:

جایگاه بعدی به هتل چمران در شیراز می‌رسد که دارای امتیاز 3.8 کاربران است.

بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران اسنپ تریپ

بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران علی بابا

در سایت علی بابا هتل بزرگ شیراز در جایگاه اول جستجو برای بهترین هتل 5 ستاره شیراز قرار می‌گیرد و نظرات کاربران در مورد این هتل بسیار عالی است.  هتل بعدی در این لیست، هتل پرسپولیس شیراز است که به دلیل موقعیت مکانی و نزدیکی به مکان‌های تاریخی مثل آرامگاه حافظ، ارگ کریم‌خان و حمام وکیل جایگاه خوبی در بین مسافران داشته است.

هتل 5 ستاره بعدی در سایت علی بابا هتل زندیه شیراز است که البته برخی کاربران نسبت به برخورد پرسنل و کیفیت غذا انتقاد داشته اند.

بهترین هتل 5 ستاره شیراز از نظر کاربران علی بابا

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز