بهترین نرم افزارهای فروشگاهی کدام است؟

نرم افزار فروشگاهی به‌واسطه مزایای متعدد آن از جمله کمک به کسب سود بیشتر، توسعه کسب و کار، وفادارسازی مشتریان و حسابداری آسان و راحت، به عضو جدایی‌ناپذیر فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگ تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، امور مالی و حسابداری، مهم‌ترین بخش هر فروشگاه است که تاثیر مستقیمی بر میزان فروش و در نتیجه میزان درآمد دارد. انواع نرم افزار حسابداری فروشگاهی با برخورداری از قابلیت‌های متنوع، امور مرتبط با مدیریت مالی فروشگاه از جمله ثبت، طبقه‌بندی و ارائه گزارش‌های مالی را تسهیل می‌کند؛ با این حال، انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی از میان صدها محصول موجود در بازار می‌تواند چالش برانگیز باشد.

این گزارش به معرفی 9 تا از بهترین نرم افزارهای فروشگاهی می‌پردازد.

1-نرم افزار حسابداری فروشگاهی باران

“گروه نرم افزاری باران” با هدف کمک به توسعه کسب و کارها و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن برای پیشرفت و توسعه آن‌ها، انواع نرم افزار فروشگاهی از جمله نرم افزار حسابداری فروشگاهی را برای مدیریت، فروش و حسابداری اصناف و کسب و کارهای متعدد طراحی کرده است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی باران به‌عنوان یکی از بهترین سیستم‌های فروشگاهی، در سه نسخه ساده، پیشرفته و ویژه و با قابلیت‌ها و امکانات گوناگون همچون صدور فیش فاکتور، گزارش فروش، مدیریت مشتریان، امکان اتصال به سخت افزارها مانند کالرآیدی، نمایشگر مشتری، ترازو و کارتخوان، کنترل دقیق موجودی انبار و انبارگردانی، تعریف انواع آنالیز و فرمول تولید کالا و باشگاه مشتریان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

از مزایای این نرم افزار می‌توان به امکان سفارش نسخه اختصاصی با افزونه‌های موردنظر و استفاده آزمایشی و رایگان به مدت 30 روز اشاره کرد.

گروه نرم افزار یاران-کاماپرس

2-نرم افزار حسابداری کیان

نرم افزار حسابداری کیان نیز از دیگر سیستم‌های فروشگاهی خوب بازار است که با قابلیت‌های ویژه‌ای طراحی و عرضه شده است. از جمله امکانات این نرم افزار نیز می‌توان به کدینگ حساب‌ها، تفضیل یکتا و شناور، صدور و طبقه‌بندی اسناد، مرور اسناد، صدور اتوماتیک سند روزانه فروش، سند روزانه انبار، سند انبارگردانی و سند فاکتورهای خرید از تأمین‌کنندگان اشاره کرد.

3-نرم افزار حسابداری فروشگاهی سپیدار

نرم‌افزار حسابداری سپیدار، یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی است که با ارائه گزارش‌های متنوع به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا بر مبنای حقایق و داده‌ها تصمیم گرفته و سود خود را افزایش دهند. از جمله مزایای گزارش‌های این نرم افزار می‌توان به قابلیت محاسبه دقیق‌تر‌ سود و زیان، بهره‌وری در فروش و مدیریت اثربخش انبار اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری-کاماپرس

4-نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو به صورت اختصاصی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای طراحی شده است. تمرکز اصلی این نرم افزار بر ساختار ثبت، مشخصات محصول، انبارداری و صدور انواع مختلف فاکتور است. از جمله مزایای این نرم افزار نیز می‌توان به کاهش درصد خطا، افزایش سرعت عملیات‌ها و محاسبه دقیق سود و زیان اشاره کرد.

5-نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک

نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک از دیگر نرم افزارهای فروشگاهی مطرح است که محصولات خود را دو نسخه عمومی و تجاری عرضه می‌کند. این نرم افزار نیازهای مختلف یک فروشگاه را پوشش داده و امکانات ویژه‌ای از جمله عملیات فروش و صدور فاکتور، سیستم مدیریت حقوق و دستمزد، عملیات مالی و بازرگانی، مدیریت منابع و فرایندهای انبارگردانی و انبارداری عرضه می‌کند.

نرم افزار حسابداری-کاماپرس

6-نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار

نرم افزار حسابداری راهکار با بهره‌مندی از رابط کاربری آسان، گزینه مناسبی برای تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. از جمله قابلیت‌ها و امکانات این نرم افزار نیز می‌توان به صدور فاکتور و پیش فاکتور، انبارگردانی، پشتیبانی از اسکنر بارکد خوان، فروش اقساطی و مدیریت صف انتظار اشاره کرد.

7-نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان از بهترین نرم افزارهای فروشگاهی موجود در بازار است که در چهار نسخه ساده، ویژه، پیشرفته و جامع تولید و عرضه شده است. این نسخه­ها با امکانات متعددی همچون سیستم‌های حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، حقوق و دستمزد تولید شده است.

8-نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

یکی دیگر  از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری دشت از مجموعه همکاران سیستم است. این نرم افزار برای هر دو گروه فروشگاه‌های بزرگ و خرده فروشی‌ها کاربرد داشته و نسخه‌های اختصاصی برای برخی اصناف نیز در نظر گرفته است. مهم‌ترین مزیت این نرم افزار حسابداری فروشگاهی، قابلیت همگام­سازی آن با نرم افزارهای CRM و ERP است.

9-نرم افزار حسابداری فروشگاهی فرداد

نرم افزار حسابداری فروشگاهی فرداد، یکی دیگر از سیستم‌های فروشگاهی است که به صورت اختصاصی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. نصب و آموزش استفاده از این نرم­افزار برای کسب و کارها کاملا رایگان است.

گروه نرم افزاری باران

گروه نرم افزاری باران با استفاده از تکنولوزی‌های مدرن و به‌روز، اقدام به تولید نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی برای همه فروشگاه‌های بزرگ و کوچک کرده است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به آدرس /https://baransys.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه نرم افزاری باران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز