بهترین‌ طعم‌ها را در هتل استقلال تهران پیدا کنید + قیمت رزرو

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاید تنها یک بار چشیدن غذاهای لذیذ هتل استقلال کافی باشد تا این هتل اولین و آخرین انتخاب مسافران برای سفر به تهران باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، غذاهای لذیذ بخش جدایی‌ناپذیر یک سفر خوب هستند. کیفیت و طعم غذاها در تصمیم مسافران برای انتخاب مجدد یک اقامتگاه تاثیرگذار است. میهمانان می‌توانند از انواع غذاهای لذیذ ایرانی، خارجی و دریایی در رستوران‌های شیک هتل استقلال لذت ببرند و یک اقامت رویایی را تجربه کنند.

هتل استقلال تهران چه رستوران‌هایی دارد؟

مسافران هر سلیقه‌ای که برای غذا داشته باشند، می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی آن را در رستوران‌های هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران میل کنند. هتل استقلال طیف کاملی از امکانات رفاهی مانند رستوران رز با تم رز قرمز و رستوران و کافی‌شاپ کازبار در کنار باغ و استخر روباز را ارائه می‌دهد. همچنین میهمانان می‌توانند از استخر، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام، مرکز خرید فروش سوغاتی‌های جذاب و آرایشگاه لذت ببرند.

رستوران رز هتل استقلال

رستوران رز گنجایش 100 نفر را دارد. هم‌چنین دارای کادری جوان، مهمان‌نواز و با تجربه است. دکوراسیون مجلل و چشم‌اندازی وصف‌ناپذیر به رشته کوه‌های البرز دارد و منوی آن بی‌نظیر است. بارزترین ویژگی این رستوران منظره زیبای کوهستانی شمال تهران است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو می‌شود.

راز آسمان پایتخت

رستوران مطبخ هتل استقلال

رستوران مطبخ به سبک رستوران‌های ترکی فعالیت می‌کند. هم‌چنین خدمات میان‌وعده و کافی‌شاپی را نیز ارائه می‌دهد. این رستوران دارای دکوراسیونی منحصربه‌فرد و جذاب است که توجه را به خود جلب می‌کند. رستوران مطبخ 150 نفر ظرفیت دارد که در قسمت تجاری هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران قرار گرفته است.

رستوران آبشار گیله‌وا هتل استقلال

رستوران آبشار گیله‌وا، رستوران سنتی هتل استقلال است. همان‌طور که از نام آن مشخص است، غذاهای گیلکی نیز در این رستوران سرو می‌شود. این رستوران را با نام رستوران چهارفصل نیز می‌شناسند. رستوران گیله‌وا در فضای باز قرار دارد و انتخابی عالی برای شب‌نشینی است. این رستوران با 170 نفر ظرفیت، برای دورهمی های دوستانه بهترین انتخاب است.

کافه رستوران کازبار

کافه رستوران کازبار در حیاط سرسبز هتل استقلال تهران قرار دارد و یکی از زیباترین و خاص‌ترین کافه رستوران‌های تهران است. محیط این کافه به دلیل فضای سرسبز و استخری که در حیاط هتل وجود دارد، بسیار دلپذیر است. در این رستوران انواع پیش غذا، سالاد، پیتزا، مخلفات، غذاهای اصلی، ساندویچ، برگر، کیک و دسر، شیرینی و نوشیدنی سرو می‌شود.

شما برای رزرو اینترنتی هتل استقلال و سایر هتل‌ها در سراسر کشور و هم‌چنین دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانید با شماره 02179515 تماس بگیرید و یا به سایت سفرانه مراجعه کنید. در ادامه قیمت رزرو انواع هتل‌‌ها را در تهران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز