بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

صرافی ارز دیجیتال-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

صرافی‌های رمزارزی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند و افراد با توجه به هدف خود امکان انتخاب هر یک از این صرافی‌ها را دارند. بهترین صرافی از منظر معامله گران بازار رمزارزها آن است که در حیطه اهداف آن‌ها بهترین خدمات را ارائه دهد و امنیت مناسب برای حفظ سرمایه و اطلاعتشان داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، معامله گران بازار رمزارزها با توجه به هدف خود صرافی‌های مختلف رمزارزی را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین مورد را که به اهداف آن‌ها نزدیک‌تر است انتخاب می‌کنند. با این حال معامله گران در انتخاب صرافی ارز دیجیتال مناسب ویژگی‌های مشخصی را در نظر دارند.

معیارها و دلایل اساسی برای انتخاب بهترین صرافی کدام است؟

به عنوان مثال یکی از نکات مورد توجه معامله گران در انتخاب بهترین صرافی، امنیت آن است. در واقع معامله گران به این موضوع توجه دارند که آیا امکان اعتماد به اطلاعات صرافی مورد نظر وجود دارد؟ مورد دوم توجه به نرخ کارمزد صرافی‌ها است. بعضی صرافی‌ها با توجه به خدمات خاصی که ارائه می‌دهند کارمزد زیادی دریافت می‌کنند و پرداخت این مبلغ برای معامله گران خرد و کوچک بازار چندان به صرفه نیست. این مورد بیشترین مسائلی هستند که معامله گران قبل از ثبت نام در صرافی‌ها به آن توجه دارند.

اما به طور کلی معامله گران باید امکانات صرافی‌ها اعم از بازار آزمایشی، سفارش محدود، سفارش بازار، بازارهای پایه، درآمدزایی، کارت هدیه، اپلیکیشن‌های ارائه ده، مستندات آ پی آی، پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی از انواع بازار معاملاتی، کیفیت بازارهای پشتیبانی شده و … را در نظر بگیرند و به خرید و فروش رمزارزها بپردازند.

سپس با توجه به نوع رمزارز باید بهترین مورد از موارد متمرکز یا غیرمتمرکز انتخاب شود و بعد از آن به معامله رمزارز مختلف پرداخت.

راز آسمان پایتخت

ایرانیان اطلاعات بهترین صرافی رمزارزی را از کجا جست و جو کنند؟

متاسفانه معامله گران ایرانی امکان استفاده از خدمات صرافی‌های بین المللی مطرح را ندارند. اما در ایران سایت‌های زیادی هستند که انواع امکانات معاملاتی را در اختیار معامله گران رمزارزها قرار می‌دهند و امنیت اطلاعات و دیگر مسائل را تضمین می‌کنند.

بهترین صرافی در ایران با توجه به معیار تعداد توکن‌های پشتیبانی شده و اپلیکیشن‌‌های ارائه شده و … قابل ارزیابی است. در حال حاضر سایت ایران بروکر اطلاعات برخی از بهترین صرافی‌های داخلی را ارائه داده که معامله گران با مراجعه به این وبسایت امکان بررسی اطلاعات و انتخاب بهترین صرافی را دارند.

معامله گران با مراجعه به سایت ایران بروکر، قسمت صرافی ارزهای دیجیتال، امکان مشاهده برترین صرافی و امتیاز اعطا شده به آن را خواهند داشت. در حال حاضر سایت کوکوین، از 10 امتیاز، 8.2 امتیاز را کسب کرده است. صرافی برتر بعدی، کوینکس نام دارد که توانسته امتیاز 7.8 را کسب کند. سومین صرافی برتر از دیدگاه سایت ایران بروکر بینگ ایکس است.

ایران بروکر همواره به معامله گران داخلی توصیه می‌کند که از خدمات صرافی‌های داخلی استفاده کنند زیرا دارایی آن‌ها در معرض بلوکه شدن نیست و امنیت رضایت بخش و پشتیبانی قوی دارند. البته این صرافی‌ها به دلیل محدودیت روابط امکان ارائه أنواع رمزارزها و سهولت در واریز و برداشت ریالی را ندارند با این حال استفاده از این صرافی‌ها برای ایرانیان مناسب‌تر است.

مختصری درباره وب سایت ایران بروکر بدانید

ایران بروکر یک وبسایت جامع در حوزه ارائه اطلاعات رمزارزی و فارکسی است که زمینه را برای معامله بهتر هر یک از معامله گران این بازارها فراهم می‌کند. افراد هر یک از این بازارها با مراجعه به ایران بروکر این امکان را خواهند داشت تا دانش دسته بندی شده درباره بازار مورد نظر خود را به دست آورده و سپس با آسودگی خاطر در آن‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز