بهترین رمزارزهای بازی برای خرید در 2024

لست سکند

رمزارزهای بازی از جمله بخش‌های اصلی بازی‌های منتشر شده در حوزه بلاکچین هستند. این رمزارزها در بیشتر مواقع به صورت جوایز بازی به بازی‌کننده‌ها در نظر گرفته شده و یا از آن برای توسعه بازی و افزایش قابلیت‌ها استفاده می‌شود.

کاماپرس در این گزارش رمزارزهای بازی را که در سال 2024 پتانسیل رشد دارند، معرفی کرده است.

1 – رمزارز بازی ‌ Axie Infinity

این رمز ارز مربوط به یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌های دنیای بلاکچین است که هنوز هم محبوبیت خود را از دست نداده است. رمزارز AXS  به بازیکنان این امکان را می دهد که موجوداتی به نام Axies را بخرند، معامله کنند و بجنگند. این بازی در سال 2021 در بین مردم محبوب شد. زیرا بازیکنان می توانستند توکن های AXS را برای بازی به دست آورند. حتی در اوایل برخی از بازیکنان می‌توانستند ماهانه صدها تا هزاردلار کسب درآمد کنند. هم اکنون نیز بیش از 75 درصد از کاربران فعال ماهانه Axie Infinity را هر روز بازی می‌کنند و همین موضوع معاملات رمزارز AXS را نیز داغ نگه داشته است.

2 – رمزارز بازی Sandbox

Sandbox  یک فضای غیرمتمرکز است که در آن بازیکنان دنیای بازی های سه بعدی خود را با استفاده از ابزارهای اسکریپت بصری ایجاد می‌کنند. ساخت این بازی‌ها نیازی به دانش کدنویسی ندارند. بازیکنان این امتیاز را دارند که بازی بسازند و دارایی ها را در بخش LAND ذخیره کنند. توکن های SAND اکوسیستم Sandbox را تقویت می کنند ودر حال حاضرSandbox  لیست بزرگی از مشارکت‌ها را جمع‌آوری کرده است که می‌تواند به آن در زمینه کاربران خود کمک کند.

راز آسمان پایتخت

3 – رمزارز بازی Bitcoin Dogs

این توکن بومی بیت کوین قرار است به عنوان اولین ICO در بلاک‌چین بیت کوین راه اندازی شود و از هم اکنون تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. بدون شک، فناوری بیت کوین این  توکن را قدرتمندتر کرده است. توکن تلفیقی از میم کوین ها، NFT ها و  Ordinalها است و این پروژه قصد دارد به جایی برود که قبلاً کسی نرفته است. قدرت ادامه دار بازار گاوی بیت کوین، این پروژه را به عنوان یکی از بهترین آلت کوین های بازی برای خرید در سال 2024 تبدیل کرده است. این توکن هم اکنون در حال پیش فروش است.

4 – رمزارز Decentraland

Decentraland  بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و دارای یک متاورس غیرمتمرکز است که توسط کاربران آن ساخته، مالکیت و اداره می شود. مشابه دیگر پلتفرم‌های بازی‌های ملکی، زمین‌هایی در این بازی ارائه می‌شود که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را بخرند و از آن استفاده کنند.  MANAنام توکن بومی برای تراکنش های درون این بازی است و انتظار می‌رود که در سال 2024 شاهد رشد خوب آن باشیم. این توکن در ماه فوریه برای یک دوره کوتاه بین محدوده 0.486 دلار و 0.516 دلار معامله شد و ممکن است تا پایان سال جاری به بالاترین رقم خود و حدود 1.31 دلار برسد.

5 – رمزارز Enjin

Enjin پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که به توسعه دهندگان امکان ایجاد، مدیریت و تجارت کالاهای مجازی را می‌دهد. این ابزارها شامل NFT و توکن ENJ است. دارایی ها می‌توانند شامل آیتم های درون بازی و سایر کالاهای مجازی که دارای ارزش واقعی هستند، باشد. آن‌ها را می توان در بازار خرید، فروخت و داد و معامله کرد.

انتها پیام

مرتبط با : تترفارمزینکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز