بهترین راه های مهاجرت به سوئد را بشناسید

لست سکند

فرآیند مهاجرت به دلیل مهاجرپذیر بودن کشورهای مختلف متفاوت است و به همین دلیل برای همه متقاضیان نمی‌توان نسخه یکسانی پیچید. اما برای ایرانی‌ها مهاجرت به سوئد بسیار مناسب به نظر می‌رسد و به همین دلیل خیلی از مردم خواهان اخذ ویزای تحصیلی سوئد ، کار در این کشور و … هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سوئد یکی از کشورهای برتر دنیا محسوب می‌شود و قاعدتا مهاجرت به این کشور بسیار متقاضی دارد. آمارها نشان می‌دهد که ایرانی‌های زیادی به روش‌های مختلف در کشور سوئد ساکن شده‌اند. پایتخت کشور سوئد، استکهلم نام دارد. مردم این کشور علاوه بر زبان سوئدی، با زبان‌های نروژی، دانمارکی و انگلیسی نیز آشنایی کافی دارند. حداقل هزینه زندگی در این کشور به دو هزار و 100 دلار می‌رسد و میزان درآمدها و مخارج همخوانی دارد. به همین دلیل این کشور یکی از مقاصد دسته اول مهاجران است. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به سوئد وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اخذ ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری اشاره کرد.

ویزای تحصیلی سوئد

نکته قابل توجه برای افراد خواهان تحصیل در سوئد، این است که این کشور به هیچ عنوان در مورد صدور ویزای تحصیلی سختگیر نیست و معمولا هر فردی با هر شرایط سنی امکان تقاضا برای تحصیل در این کشور را دارد. کشور سوئد در بین مردم اروپا به داشتن سیستم آموزشی منحصر به فرد مشهور است. تعداد دانشگاه‌های برتر این کشور کم اما همین تعداد هم بسیار معتبر هستند.

راز آسمان پایتخت

افرادی که قصد مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی سوئد را دارند، بهتر است مدرک زبان را داشته باشند تا شانس آن‌ها برای قبولی در دانشگاه‌های این کشور بیشتر شود. هزینه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های سوئد به طور میانگین 8 هزار تا 25 هزار دلار در سال است.

لازم به ذکر است که برنامه‌های مختلف تحصیلی در سوئد غالبا به زبان انگلیسی هستند و در سه سیکل به دانشجویان ارائه می‌شود.

متقاضیان تحصیل در سوئد باید پاسپورت معتبر، پرونده سابقه‌های تحصیلی به همراه ریز نمرات، مدارک پزشکی و بیمه، چهار الی شش قطعه عکس، پرونده سابقه کاری، مدرک زبان انگلیسی و سوئدی، انگیزه نامه و توصیه نامه و مدارک لازم برای اثبات توان مالی کافی را ارائه دهند.

ویزای کاری سوئد

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به سوئد، اخذ ویزای کاری است که نسبت به روش تحصیلی دشواری‌های زیادی دارد. مهم‌ترین شرایط برای مهاجرت کاری به سوئد داشتن مجوز کار در این کشور است. به همین منظور مشتریان باید از یک کارفرمای معتبر دعوت نامه داشته باشند. البته کارفرما باید قبل از ارسال دعوت نامه، پیش نیازهایی را رعایت کند که از جمله آن‌ها آگهی شغل مورد نظر به مدت 10 روز در کشور سوئد و دیگر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا است. سپس نوبت به دریافت مجوز از اداره مهاجرت و کار این کشور می‌رسد.

بعد از سپری شدن این مراحل توسط کارفرما، متقاضیان ایمیلی مبنی بر کار در این کشور دریافت خواهند کرد. سپس این افراد باید به تهیه مدارک پرداخته و هزینه ویزا را واریز کنند. پاسپورت معتبر، مدارک تحصیلی، رزومه مناسب، چهار قطعه عکس، مدارک پزشکی و زبان از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری سوئد هستند.

مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری

کشور سوئد از لحاظ اقتصادی نیز در وضعیت مساعدی قرار دارد و میزان تورم و بیکاری در آن نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کم است. این کشور از طرح‌های سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی، زیرساخت‌ها، اتوماسیون، تدارکات، صنایع، توریسم، بازیافت و همچنین ساخت و ساز استقبال می‌کند.

کسانی که قصد دریافت اقامت کشور سوئد از طریق سرمایه گذاری را دارند باید حداقل 160 هزار دلار سرمایه وارد این کشور کنند. داشتن ارائه مدارک تحصیلی مرتبط با سرمایه گذاری، پاسپورت، مدارک شناسایی، پزشکی و بیمه و مدارک زبان برای سرمایه گذاری در سوئد ضروری است.

پروسه مهاجرت به سوئد را از طریق سفیران سروش پیگیری کنید

از آنجایی که مهاجرت به سوئد پرطرفدار است و هر ساله به متقاضیان آن افزوده می‌شود، بهتر است مهاجرت به این کشور از طریق موسسات معتبر مهاجرتی انجام شود. موسسه حقوقی سفیرات سروش سعادت یکی مجموعه‌های معتبر و فعال در خصوص مهاجرت به سوئد است. این موسسه بین المللی تحت نظر وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری فعالیت دارد و بیشترین موفقیت را در اخذ اقامت کشورهای مختلف به دست آورده است.

از آنجایی که مهاجرت به کشورهای اروپایی مثل سوئد پرطرفدار است، بنابراین وکیل مهاجرتی خبره این کشور کارهای اقامت متقاضیان را انجام می‌دهد. این موسسه اخذ اقامت را تضمین می‌کند و در صورتی که این پروسه به سرانجام نرسد و با شکست مواجه شود، هزینه‌های متقاضیان به آن‌ها عودت داده خواهد شد.

افرادی که قصد مهاجرت دارند و برای انتخاب کشور مناسب سردرگم هستند، می‌توانند از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ببرند و با کارشناسان باسابقه این مجموعه در ارتباط باشند. این مجموعه معتقد است که باید پرونده‌های مهاجرتی هر کشور توسط وکیل متخصص همان کشور انجام شود تا میزان موفقیت برای اخذ اقامت بالا برود.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز