بهترین راه دریافت اقامت تمکن مالی یونان + مراحل و هزینه ها

اقامت تمکن مالی یونان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یونان با داشتن سطح رفاه و امنیت بالا، ثبات اقتصادی و سیاسی، شاخص توسعه انسانی بالا، سیستم آموزشی پیشرفته و سطح بهداشتی و درمانی عالی به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی افراد خارج از اتحادیه اروپا تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، مهاجرت از طریق اقامت تمکن مالی یونان برای کسانی مناسب است که به لحاظ اقتصادی مستقل هستند و می‌توانند پشتوانه مالی خود را به خوبی اثبات کنند. در صورتی که متقاضیان در حساب بانکی خود سرمایه کافی داشته باشند و بتوانند اثبات کنند که بدون کار کردن هم می‌توانند هزینه‌های زندگی خود در یونان را تامین کنند، واجد شرایط دریافت مجوز اقامت تمکن مالی یونان خواهند بود.

در این گزارش، مهاجرت از طریق اقامت تمکن مالی یونان بررسی شده است.

چرا اقامت تمکن مالی یونان بهترین روش مهاجرت است؟

افراد در روش مهاجرت از طریق اقامت تمکن مالی یونان نیازی به ارائه مدرک زبان و مدارک تحصیلی ندارند و از نظر سنی نیز دچار محدودیت نیستند. فرزندان آنان نیز می‌توانند در مدارس و دانشگاه‌های یونان به صورت رایگان مشغول به تحصیل شوند. همچنین آنان قادر خواهند بود پس از گذشت پنج سال از سکونت در این کشور، پاسپورت و اقامت دائم کشور یونان را به دست آورند.

شرایط لازم برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان

اثبات تمکن مالی و خودحمایتی در صورتی که منابع مالی کافی داشته باشد، یکی از آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به یونان و دریافت اقامت دائم در یکی از کشورهای حوزه منطقه شینگن اروپا است.

راز آسمان پایتخت

افراد برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان باید 30 هزار یورو در حساب بانکی خود داشته باشند و بتوانند ثابت کنند که برای گذراندن زندگی خود در یونان نیازی به کار کردن در این کشور نداشته و درآمد ثابت ماهانه به ارزش 2500 یورو دارند. این مبلغ تمکن مالی یونان را می‌توان از طریق ارائه مدارکی نظیر حقوق بازنشستگی، قرارداد اجاره، صورت حساب بانکی، سود سهام یا سرمایه‌­گذاری و امثال آن اثبات کرد.

اگر متقاضی قصد داشته باشد که همراه با همسر و فرزندان خود به یونان مهاجرت کند، باید به ازای همسر خود 20 درصد و به ازای هر یک از فرزندان زیر 18 سال خود نیز 15 درصد به این مبلغ اضافه کند.

بهترین راه دریافت اقامت تمکن مالی یونان + مراحل و هزینه ها-کاماپرس

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان

متقاضیان دریافت اقامت تمکن مالی یونان از روش خودحمایتی باید مدارک مورد نیاز را به سفارت کشور یونان ارائه دهند. تمامی مدارک فرد باید ضمن ترجمه رسمی، توسط وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه نیز مورد تایید قرار گرفته باشد.

در گام اول، متقاضیان اقامت تمکن مالی یونان باید برای دریافت ویزای تمکن مالی یونان یعنی ویزای تایپ D درخواست دهند. مدارک مورد نیاز برای این منظور عبارت است از پاسپورت با حداقل دو سال اعتبار، فرم تکمیل شده درخواست ویزای تایپ دی، بیمه مسافرتی با پوشش حداقل 30 هزار یورو، شناسنامه ترجمه شده، سوابق سفر به کشورهای حوزه شینگن.

افراد نباید دارای سابقه کیفری یا سابقه ریجکتی یا رد شدن ویزای شینگن یا هر نوع ویزای یونان باشند. متقاضیان اقامت تمکن مالی یونان باید حداقل در طی دو سال اخیر دو ویزای حوزه شینگن را دریافت کرده یا حداقل یک‌بار به کشور یونان سفر کرده باشند.

شرایط اخذ اقامت موقت و دائم از طریق اقامت تمکن مالی یونان

در روش اقامت تمکن مالی یونان، در صورتی که متقاضی موفق به اثبات و ارائه مدارک اثبات کننده تمکن مالی باشد، می‌تواند اقامت موقت دو ساله یونان را دریافت کند و پس از دو سال این اقامت را تمدید کند. به طور معمول اقامت یونان هر سه سال یک‌بار قابل تمدید است.

یکی از مهمترین شرایط اخذ اقامت تمکن مالی یونان، حضور فرد در کشور یونان به مدت شش ماه در هر سال است. البته نیاز نیست که این مدت به صورت پیوسته باشد، بلکه افراد باید در مجموع شش ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

متقاضیان از طریق اقامت تمکن مالی یونان می‌توانند پس از پنج سال اقامت در یونان در صورت داشتن شرایط لازم، برای دریافت اقامت دائم درخواست دهند. در صورتی که فرد به طور منظم مالیات را پرداخت کرده و مرتکب هیچ جرمی در یونان نشده باشد، می‌تواند پس از پنج سال اقامت دائم یونان و پس از هفت سال، تابعیت و پاسپورت یونان را دریافت کند.

بهترین راه دریافت اقامت تمکن مالی یونان + مراحل و هزینه ها-کاماپرس

سریع‌­ترین روش دریافت اقامت تمکن مالی یونان

در صورتی که متقاضی دریافت اقامت تمکن مالی یونان هستید، اما در رابطه با مراحل، شرایط و روند پیگیری آن نیاز به راهنمایی و کمک بیشتر دارید، می‌توانید از کارشناسان متخصص آژانس‌های گردشگری معتبر همچون «النورا» یاری بجویید.

کارشناسان مجموعه النورا با آگاهی دادن به متقاضیان نسبت به جمع‌آوری مدارک لازم و شرایط دریافت اقامت تمکن مالی یونان، ضمن صرفه­‌جویی در وقت و هزینه، ریجکتی درخواست اقامت یونان آنان را نیز تا میزان زیادی کاهش می‌دهند و فرایند مهاجرت را سرعت می‌بخشند.

متقاضیان مهاجرت به یونان می‌توانند به منظور آگاهی از خدمات و ویژگی‌های بیشتر این مجموعه به وبسایت آن به آدرس www.elenoora.com مراجعه کنند و یا از طریق تماس با شماره تلفن 02191096339 از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز