بهترین دستگاه تصفیه آب را از کجا بخریم؟

دستگاه تصفیه اب-کاماپرس
لست سکند

گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که تقریبا 71 درصد از مردم به آب آشامیدنی تمیز و سالم دسترسی داشته و از آن بهره می‌برند، اما در واقعیت چنین نیست و طی چند سال اخیر کیفیت آب لوله ­کشی کاهش پیدا کرده است. همین موضوع اهمیت شناسایی بهترین دستگاه تصفیه آب و استفاده از آن را بالا برده است.

به گزارش کاماپرس، بیشتر مردم از کاهش کیفیت آب لوله­ کشی شرب ناراضی هستند. معمولا با مصرف آب لوله­ کشی، برخی مواد معدنی حس می‌شوند و اخیرا بیشتر خانواده‌­ها از طعم و رنگ آب ابراز نارضایتی می­‌کنند. این موارد با سلامت جامعه سروکار دارد و در صورت نادیده گرفته شدن، احتمالا در آینده انواع بیماری و مشکلات را ایجاد خواهد کرد. برای حل این مشکل، خانواده­‌ها می­توانند با صرف هزینه معقول و شناسایی بهترین دستگاه تصفیه آب و استفاده از آن، از آب لوله‌­کشی با طعم مطبوع و کیفیت بالا بهره ببرند.

چرا آب لوله­ کشی برای آشامیدن و استفاده چندان مناسب نیست؟

بررسی آزمایشگاهی آب تصفیه شهری نشان داده که این نوع آب، عناصر مضری دارد که می­‌تواند برای بدن انسان ضرر داشته باشد. در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شده که این نوع آب معمولا دارای کلر، نمک‌‌ها و فلزات سنگین، نیترات، آرسنیک، زنگ آهن، حشره کش‌ها، سرب و برخی آلودگی­‌های میکروبی و باکتریایی است. در واقع تصفیه خانه‌های شهری قادر به حذف همه این مواد مضر و پاکسازی کامل آب از چنین افزودنی‌هایی نبوده و به همین دلیل متخصصان و کارشناسان همواره توصیه می‌کنند که آب لوله­‌کشی مستقیما مورد استفاده قرار نگیرد. به همین دلیل برای دسترسی به آب باکیفیت با طعم مطبوع، بهتر است که دستگاه تصفیه آب نصب شود.

مزیت استفاده از دستگاه تصفیه آب

معمولا با نصب و استفاده از بهترین دستگاه تصفیه آب آشامیدنی، کلر به طور کامل حذف خواهد شد و کیفیت و طعم آب بهبود پیدا خواهد کرد. استفاده از دستگاه تصفیه آب مناسب، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش خواهد داد و روی پوست و مو نیز اثرات مثبتی خواهد گذاشت. این دستگاه‌ها حتی باعث حفاظت از محیط زیست شده و در بهبود کیفیت زندگی موثر است.

راز آسمان پایتخت

تصفیه آب-کاماپرس

فیلترهای دستگاه تصفیه آب چه می‌کنند؟

معمولا بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به یک سری فیلتر برای حذف آلودگی‌ها و مشکلات آب لوله‌­کشی مجهز هستند. یکی از این فیلترها، پروپیلن است که شن و ماسه آب با عبور از آن جداسازی می‌شود. فیلتر کربن دستگاه تصفیه آب، مواد شیمیایی مانند کلر، آفت­کش‌ها، بو و طعم نامطبوع آب را حذف می‌کند. فیلتر الیافی یا همان کربن بلاک، عملکرد دو فیلتر قبلی را کامل کرده و در صورتی که آلودگی از آن دو مرحله گذشته باشد، در این بخش پاکسازی می‌شود. فیلتر ممبران، یکی از فیلترهای اصلی دستگاه تصفیه آب است که با استفاده از آن آلودگی‌ها و مواد معلق موجود در آب تا 0.0001 میکرون از بین می‌رود و آب به خلوص مناسبی می‌رسد. دیگر فیلتر مهم بهترین دستگاه تصفیه آب، پست کربن است که باقی مواد شیمیایی آب و بو و طعم نامطبوع آن را از بین می‌برد. فیلتر مینرال نیز به آب، املاح معدنی مورد نیاز بدن مانند پتاسیم و آهن را اضافه می‌کند تا با نوشیدن آن، بدن بهترین شرایط را پیدا کند. فیلتر cto یا همان کربن بلاک، فیلتر دیگر دستگاه تصفیه آب که از کربن ساخته شده و جز فیلترهای پیش‌تصفیه دستگاه تصفیه اب هستند.

بهترین دستگاه تصفیه آب در مجموعه “دیجی آب کالا”

در صورتی که مایل به خرید بهترین دستگاه تصفیه آب هستید، بهتر است به وبسایت دیجی آب کالا (https://digiabkala.com) سر بزنید و دستگاه‌های تصفیه آب عرضه شده توسط این مجموعه را بررسی کنید، زیرا دستگاه‌های تصفیه آب این مجموعه، باکیفیت و اصل بوده و با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی آب کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز