بهترین جراحی بینی گوشتی در تهران

جراحی بینی گوشتی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه جراحی‌های زیبایی بیش از گذشته طرفدار دارند و از محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی که با اهداف درمانی نیز صورت می‌گیرند، جراحی بینی است. امروزه زنان و مردان عمل زیبایی را با هدف بهبود بخشیدن به چهره ظاهری خود و یا درمان مشکلات تنفسی و اشکالات ساختاری بینی انجام می‌دهند.

جراحی بینی گوشتی و استخوانی دو نوع از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انواع عمل‌های بینی هستند که هر کدام مزایا، عوارض و مراقبت‌های خاص خود را دارند. بسیاری از افرادی که دارای بینی‌های گوشتی هستند، با داشتن این تفکر که بینی گوشتی آنها پس از عمل جراحی قابل بازگشت است، از عمل جراحی بینی خود سر باز می‌زنند و به سراغ آن می‌روند. با این حال، تعداد کسانی که از نتجیه عمل بینی گوشتی‌های خود راضی هستند، رو به افزایش است؛ زیرا تکنیک‌های جدید جراحی سبب شده است که جراحی بینی‌های گوشتی همچون جراحی بینی استخوانی موفقیت‌آمیز و رضایت‌بخش باشد.

کاماپرس در ادامه این گزارش، بهترین جراحی بینی گوشتی در تهران را بررسی می‌کند.

بینی های گوشتی چگونه به نظر می رسند؟

به طور کلی بینی‌های گوشتی دارای غضروف‌هایی نرم و قابل انعطاف هستند و پوست بینی بسیار نازکی دارند. در مقابل آنها، بینی استخوانی بسیار محکم بوده و دارای پوست نازک و صاف است.

افرادی که دارای غضروف‌های بسیار بزرگ و بینی گوشتی و پهنی هستند، معمولا از نتیجه نهایی جراحی بینی خود احساس رضایت بیشتری می‌کنند. اما در نوع دوم، افرادی که بینی آنها دارای پوست ضخیم و غضروف‌های بسیار کوچک است، جراحی کمی با پیچیدگی‌های خاصی همراه بوده و جراحان ماهر می‌توانند با تکنیک خود، نوک بینی را جمع کرده و از حالت گوشتی خارج کنند.

راز آسمان پایتخت

جراحی بینی گوشتی-کاماپرس

انواع عمل مدل بینی گوشتی

بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا بینی خود را مطابق با مدل‌های مشهور و محبوب عمل کنند. مدل‌های مختلفی همچون فانتری، عروسکی، طبیعی و نیمه‌فانتزی از جمله مدل‌هایی هستند که افراد برای تغییر شکل بینی خود درخواست می‌دهند.

آقایانی که دارای بینی گوشتی هستند، بیشتر به دنبال عمل طبیعی و بانوان بیشتر برای مدل‌های بینی فانتزی و نیمه فانتزی درخواست می‌دهند. انتخاب هر یک از مدل‌ها بر مبنا سلیقه افراد از یکدیگر متفاوت می‌شود.

1- جراحی بینی گوشتی طبیعی

جراحان در مدل طبیعی، شکل استاندارد و طبیعی بینی را نسبت به آناتومی صورت شخص حفظ می‌کنند. در این مدل، سایز بینی کوچک‌تر می‌شود و مقداری انحنا روی پل بینی برای زیبایی آن ایجاد می‌شود. انحنایی که بر روی مدل بینی طبیعی ایجاد می‌شود، به نسبت مدل فانتزی و نیمه فانتزی بسیار کمتر است.

2- جراحی بینی گوشتی عروسکی یا فانتزی

در مدل عروسکی یا فانتزی، برای ایجاد قوس مورد نظر بر روی تیغه بینی برش‌هایی ایجاد می‌کنند. از آن‌جایی که جراحی بر روی تیغه بینی صورت می‌گیرد، ممکن است این روش برای بسیاری از افراد مناسب نباشد و نتیجه مطلوب و رضایت بخشی را به آنها ندهد.

3- جراحی بینی گوشتی نیمه فانتزی

در مدل نیمه فانتزی، بینی ویژگی‌های یک بینی طبیعی و فانتزی را با یکدیگر دارد. در این روش نوک بینی نسبت به مدل طبیعی کمی بالاتر می‌رود و کوچک‌تر می‌شود. عمل زیبایی بینی گوشتی نیمه فانتزی نیاز به برداشتن غضروف‌های اضافی دارد، در نتیجه این عمل بیشتر مناسب افرادی است که دارای بینی استخوانی هستند. در این روش، گاهی بیمار برای رسیدن به ساختار مورد نظر مجبور به پیوند غضروف می‌شود.

مراقبت‌های لازم بعد از جراحی بینی گوشتی

* پرهیز از فعالیت‌های ورزشی : افراد باید بعد از عمل بینی، از فعالیت‌های ورزشی سنگین جلوگیری کنند و تا زمانی که پزشک آنها اجازه ندهد، اجازه ورزش نخواهند داشت. رعایت این مسئله از خونریزی و آسیب دیدن ناحیه جراحی جلوگیری می‌کند.

* کمپرس آب سرد : استفاده از کمپرس آب سرد در ناحیه جراحی و بر روی چشم‌ها، به کاهش کبودی، ورم و درد آن کمک بسیاری می‌کند.

* پرهیز از دخانیات : استفاده از سیگار و سایر دخانیات سبب خونریزی در ناحیه جراحی می‌شود و فرآیند بهبودی افراد را به تاخیر می‌اندازد. بنابراین، افراد باید بعد از جراحی بینی گوشتی خود از مصرف دخانیات خودداری کنند.

* مراقبت از ناحیه جراحی : افراد بهتر است از ناحیه جراحی به خوبی مراقبت کنند و پیوسته آن را با آب ولرم و ملایم شست و شو دهند و مانع از هرگونه ضربه و خراشیدگی در آن ناحیه شوند.

همچنین، افراد بهتر است با رعایت نکات دیگر همچون بالا نگه داشتن سر، کاهش حرکات و فعالیت سنگین، کاهش مصرف سدیم مانند نمک و عدم استحمام با آب داغ به خوبی از خود مراقبت کنند و روند بهبود را تسریع بخشند.

بهترین جراحی بینی گوشتی همراه با دکتر خسرو مقتدر

متقاضیان عمل بینی باید در نظر داشته باشند که جراح، نقش بسیار مهمی در موفقیت‌آمیز بودن عمل بینی گوشتی آنها خواهد داشت. پزشکی که با جدیدترین عمل بینی گوشتی به خوبی آشنایی داشته و از تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشد، عملی آسان و بدون استرس و نتیجه‌ای مطلوب را برای افراد به همراه می‌آورد.

دکتر خسرو مقتدر یکی از بهترین جراحان بینی در تهران است که توانسته عمل‌های موفقیت‌آمیز بسیاری را در رزومه خود به ثبت برساند. دکتر خسرو مقتدر فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و در زمینه گوش، حلق، پلاستیک بینی و صورت متخصص است و از متخصصان ماهر و خبره عمل جراحی بینی به شمار می‌رود.

متقاضیان عمل جراحی بینی می‌توانند با مراجعه به سایت دکتر خسرو مقتدر به آدرس www.drkhosrowmoghtader.com از اطلاعات لازم را خدمات متنوع و ویژگی‌های خاص این جراح کسب کنند و برای تعیین وقت مشاره با شماره تلفن 09051488460 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دکتر خسرو مقتدر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز