بهترین تور کربلا هوایی از تهران کدام است؟

کربلا-کاماپرس

هرساله جمعیت فراوانی از شیعیان و دلباختگان امامین معصومین به کربلا سفر می‌کنند. شهر زیارتی کربلا به دلیل قرار گرفتن بارگاه مقدس و نورانی امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) میزبان خیل عظیمی از زائران از سراسر جهان است. می‌توان گفت زیارت کربلا دستاوردهای معنوی، روحی و جسمی فراوانی برای تمامی افراد دارد.

به گزارش کاماپرس، یکی از بهترین و آسان‌ترین روش برای سفر به کربلا، پرواز هوایی هست. تور کربلا هوایی از تهران ، مشهد، اصفهان،کرمان، شیراز و… همیشه جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تورها می‌باشد واکثر زائرین علاقمندند تا با پرواز هوایی به این شهر مقدس سفر کنند. درواقع تور هوایی کربلا یک انتخاب عالی و آسان جهت صرفه جویی در زمان نسبت به تورهای زمینی است.

کاماپرس در ادامه مطلب به بیان برنامه و نکات ضروری تور کربلا می‌پردازد؛

برنامه تور کربلا چیست؟

بطور کلی پرواز هوایی مستقیمی به شهر کربلا وجود ندارد. مسافران ابتدا به شهر زیارتی نجف وارد می‌شوند و پس از زیارت بارگاه مطهر امام علی (ع) ، از طریق زمینی به شهر کربلا عزیمت می‌کنند. تور زیارتی کربلا با امکانات ویژه‌ای نظیر هتل‌های خوب نزدیک حرم و بهترین پرواز ها همراه خواهد بود. در تور هوایی کربلا هفت شب را در عراق سپری خواهید کرد و در این مدت چهار شب در کربلا، سه شب در نجف و زیارت کاظمین و سامرا اقامت خواهید کرد.

در تمام طول سال تور کربلا برقرار است اما در برخی از مناسبت‌ها و زمان‌های خاص سال نظیر عاشورا و تاسوعا، اربعین حسینی،عید قربان، عید غدیر،عید نوروز و… تور کربلا به دلیل افزایش تعداد مسافران گران‌تر از سایر روزهای سال خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

همچنین زیارت دوره،  زیارت مسجد کوفه و مسجد سهله، زیارت دو طفلان مسلم و سید محمد و دیگر اماکن مقدس زیارتی همراه با مدیر و مداح و اقامت در هتل نزدیک حرم همراه با منوی غذایی درجه یک بوفه باز و بیمه مسافرتی با وسیله حمل نقل هوایی و زمینی از امکانات تورهای کربلا می‌باشد.

کربلا-کاماپرس

توصیه های ضروری و با اهمیت سفر به کربلا

هنگام سفر هوایی به کربلا حتما به ساعت و تاریخ اعزام توجه داشته باشید و سه ساعت قبل از تایم پرواز حتما در فرودگاه حضور داشته باشید.

برای حمل وسایل نیز از چمدان و ساک محکم استفاده کنید و مشخصات خود را بر روی آن بنویسید و اشیای ممنوعه نیز با خود حمل نکنید.همچنین حتما داروهای ضروری و در صورت نیاز نسخه آن را نیز همراه خود داشته باشید و از به همراه داشتن اشیای گران قیمت مانند لپ تاپ، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی خودداری نمایید ( تنها در موارد ضروری همراه داشته باشید). در صورت وجود هرگونه پرسش و یا ابهام، مراتب را از طریق تلفنی یا حضوری از دفتر کارگزاری و یا از راهنما و روحانی کاروان خود جویا شوید‌.استفاده از تلفن همراه نیز در برخی از اماکن مقدسه ممنوع می‌باشد اما امکان تماس با ایران در عراق وجود دارد.

همچنین گذرنامه باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و آن را به مدیر گروه و کاروان خود تحویل بدهید. اصل مدارک شناسایی را نیز حتما همراه داشته باشید.

بهترین تور کربلا هوایی از تهران؛ مجموعه باسابقه نوراسیر

آژانس نوراسیر، یکی از مجموعه‌های کارگزار تور کربلا است و این سفر را با شرایط و خدمات ویژه برگزار می‌کند. این تورها به صورت یکسر زمینی، یکسر هوایی و دو سر هوایی متناسب با بودجه و سلیقه زائران بین 4 تا 6 شب قابل انتخاب هستند.

از جمله خدمات این کارگزاری تور کربلا می‌توان به ترانسفر فرودگاهی و پشتیبانی 24 ساعته در کل طول سفر اشاره کرد. امکان انتخاب زمان رفت و برگشت، نوع پرواز و هتل، خارج از آن‌چه که در پکیج‌ها توضیح داده شده، وجود دارد و زائران درصورت نیاز می‌توانند تور کربلا را با توجه به خواسته خود شخصی سازی کنند.

آژانس گردشگری نوراسیر با داشتن کادری مجرب و 18 سال فعالیت در زمینه خدمات توریستی آماده خدمت رسانی به علاقمندان رزرو تور کربلا هوایی می‌باشد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : نوراسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز