بهترین تور زمینی وان در شهریور 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

سفر به وان ترکیه با افزایش هزینه‌ها و گرانی مسافرت، در چند سال اخیر، در میان گردشگران ایرانی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. چرا که شهر وان در حال حاضر جزو یکی از ارزان‌ترین شهرهای خارجی برای سفر محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شهر وان ترکیه علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، با مراکز خرید مدرن آن شناخته می‌شود. نزدیکی این شهر به ایران، سبب شده تا گردشگران ایرانی بتوانند با کمترین هزینه حمل و نقل از مراکز خرید این شهر خرید کنند. کاماپرس در ادامه به اختصار به معرفی وان ترکیه و بهترین تور زمینی برای سفر به این شهر در شهریور 1401 می‌پردازد.

همه چیز درباره وان ترکیه

شهر وان یکی از شهرها کوچک و کم جمعیت کشور ترکیه است؛ این شهر از نظر جغرافیایی در قسمت شرقی کشور ترکیه و در نزدیکی با ایران واقع شده است و از این نظر گزینه مناسبی برای یک سفر خارجی محسوب می‌شود.

این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی بسیار همچون دریاچه وان، موزه وان، قلعه وان، جزیره آکدامار و غیره است. البته یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری وان، مراکز خرید متعدد و مدرن آن است؛ به‌طوری که سفر به این شهر فقط برای بازارگردی و خرید نیز ارزش دارد. از جمله مراکز خرید معروف شهر وان می‌توان به مرکز خرید وان ای وی ام، آیدین پریهان وان و همچنین مرکز خرید پارک ای وی ام اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

چطور به وان سفر کنیم؟

یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به شهر وان در ترکیه، با توجه به نزدیکی این شهر به ایران، سفر از طریق تورهای زمینی است؛ به این ترتیب شما می‌توانید با کمترین هزینه حمل و نقل به این شهر زیبا سفر کرده و در مسیر از مناظر اطراف لذت ببرید.

تور زمینی وان آژانس علاءالدین

تور زمینی وان ترکیه آژانس علاءالدین با ارائه خدمات و امکانات ویژه یکی از گزینه‌های مطمئن برای سفر زمینی به این شهر است. سفر به وان از طریق این تور از تهران تا شهر خوی به‌وسیله اتوبوس‌های وی آی پی علاءالدین تراول و از خوی تا شهر وان نیز از طریق ون‌ صورت می‌گیرد. پکیج‌‌های ارائه شده برای تور زمینی به شهر وان در آژانس علاءالدین معمولا به مدت سه شب ارائه می‌شود؛ با وجود این، شما می‌توانید به راحتی برای مدت زمان بیش از این مقدار نیز با آژانس هماهنگ کنید. از مزایای سفر با تور زمینی وان آژانس علاءالدین بهره‌مندی از خدمات تورلیدرهای حرفه‌ای و با تجربه است.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز