بهترین تور تایلند را از کجا رزرو کنیم؟

تور تایلند-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

جاذبه‌های تاریخی و طبیعی تایلند، از سواحل خیره‌کننده و طبیعت کم‌نظیر آن گرفته تا بازارهای شناور بانکوک و غذاهای جذاب خیابانی، تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ را به گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای سفرهای نوروزی تبدیل کرده است.

به گزارش کاماپرس، تایلند به عنوان یکی از کشورهای مهم توریستی دنیا، همواره در لیست مقاصد محبوب گردشگران قرار داشته است. رزرو تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ با همه جاذبه‌ها و تفریحات منحصر به فرد آن مانند ساحل هواهین، پارک ملی مو کوانگ تونگ، راه آهن مرگ قطار تایلند به برمه، بازار آخر هفته چاتوچا و بسیاری مراکز دیگر، رزرو یک ماجراجویی جذاب و شگفت‌انگیز برای تعطیلات سال نو محسوب می‌شود.

در این گزارش، راهنمای سفر به سرزمین لبخندها و معرفی بهترین تور تایلند نوروز 1403 ارائه و معرفی شده است.

بیشتر بخوانید:

تایلند کجاست؟

کشور تایلند در جنوب شرقی قاره آسیا و در همسایگی با دو مقصد توریستی دیگر یعنی مالزی و خلیج تایلند واقع شده است. این کشور همواره به عنوان یکی از 10 مقصد برتر گردشگری جهان شناخته شده و شهرهای گردشگری بسیاری مانند بانکوک، چیانگ‌مای، آیوتایا، پاتایا، سوخوتای، سوراتانی و هوآهین را در خود جای داده است. این کشور دارای مردمانی بسیار خونگرم و مهمان نواز است که در اکثر اوقات لبخند به لب دارند؛ از این رو تایلند به سرزمین لبخندها شهرت دارد.

راز آسمان پایتخت

تور تایلند نوروز 1403-کاماپرس

مدارک لازم برای سفر به تایلند

اگر قصد رزرو تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ دارید، پیش از هرگونه اقدام باید برخی نکات ضروری برای سفر به این کشور را بدانید.

نخستین گام برای سفر به تایلند، اخذ ویزای توریستی تایلند(TR) است. با دریافت این ویزا می‌توان برای یک بار وارد این کشور شد و برای مدت حداکثر 60 روز در آن اقامت داشت. مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی تایلند شامل فرم‌های درخواست، پاسپورت معتبر، بلیط سفر به تایلند، مدارک اقامتی، بیمه مسافرتی و راهنمای سفر است.

شهرهای مهم گردشگری تایلند

تایلند دارای شهرهای گردشگری متعددی است که هریک آثار باستانی و تاریخی متعددی دارند. برخی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری تایلند در ادامه معرفی شده است.

بانکوک: بانکوک به‌عنوان پایتخت و مرکز اصلی گردشگری تایلند مملو از مراکز تاریخی، آرامگاه‌ها، معابد و مراکز خرید لوکس و مدرن است. از جمله جاذبه‌های گردشگری بانکوک می‌توان به رودخانه چائو فرایا، معبد وات فرا کائو، معبد وات فو و بازار آخر هفته چاتوچاک اشاره کرد.

پاتایا: پاتایا یکی از شهرهای ساحلی تایلند بوده که مملو از تفرج‌گاه‌ها و سواحل خیره‌کننده تفریحی است. در پاتایا می‌توانید ضمن قدم زدن روی ماسه‌های گرم سواحل، ماساژ تایلندی بگیرید و با کم‌ترین هزینه در بازارهای سنتی گشت و گذار کنید و غذاهای تایلندی را امتحان کنید.

آیوتایا: اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید، می‌توانید از شهر تاریخی آیوتایا و بقایای باشکوه باستانی آن دیدن کنید. همچنین در تور نوروز تایلند می‌توانید بازار‌های شناور در آیوتایا را تماشا کنید.

تور تایلند نوروز 1403-کاماپرس

حمل و نقل عمومی در تایلند

از دیگر نکات ضروری که در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ باید بدانید، نحوه تردد و حمل و نقل در تایلند است. در سفر به این کشور برای تردد درون شهری می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند توک توک، تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنید. برای گشت و گذار خارج شهری نیز امکان اجاره خودرو برای مسافران و گردشگران فراهم شده است.

مراکز خرید معروف تایلند

خرید کردن، یکی از بخش‌های هیجان انگیز رزور تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ است. در این کشور می‌توانید علاوه بر بازدید از بازارهای شناور و بازار آخر هفته چاتوچاک، سری هم به انواع بازارهای شبانه در امتداد خیابان‌های اصلی و مجتمع‌های بزرگ و معروف بزنید. از مراکز خرید معروف و مطرح تایلند می‌توان به بازار سیام پاراگون، بازار پراتونام و بازار تالاد روت فای اشاره کرد.

بهترین روش برای سفر به تایلند

اگر به دنبال یک گزینه بدون دردسر و خوش قیمت برای سفر نوروزی به تایلند هستید، رزرو تور تایلند، بهترین انتخاب است. با رزرو تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ از آژانس‌های گردشگری معتبر، نگرانی از بابت اخذ ویزا نخواهید داشت و می‌توانید صفر تا صد سفر خود از اخد ویزا گرفته تا رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل را به آنها بسپارید.

تور تایلند نوروز 1403-کاماپرس

رزرو تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ با “سلام پرواز”

سلام پرواز ایرانیان به‌عنوان یک آژانس مسافرتی مطرح و معتبر در زمینه گردشگری، انواع تورهای داخلی و خارجی را به صورت کاملا تخصصی و با بهترین خدمات و امکانات برگزار می‌کند. این مجموعه با برخورداری از مجوزهای ضروری از سمت مراکز معتبر، خدمات ویژه‌ای برای تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته است.

از دیگر خدمات ویژه سلام پرواز می‌توان به صدور بلیت ایرلاین‌های داخلی و خارجی، صدور بلیت الکترونیکی، رزرو هتل، انجام بیمه مسافرتی، اخذ ویزای کشورهای مجاز برای پاسپورت ایرانی و ترانسفرهای گروهی و انفرادی اشاره کرد  که می توانید با مراجعه به سایت salamparvaz.com از این خدمات استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز