بهترین تحلیل برای بیت کوین کدام است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

انواع تحلیل برای پیش‌بینی قیمت رمزارزهای مختلف وجود دارد اما از میان آن تحلیل تکنیکال اهمیت بیشتری را به خود اختصاص داده است. این تحلیل به دلیل توجه به قیمت و آسان بودن یادگیری در مرکز توجه معامله‌گران قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به پیشروی در بازار رمزارزها و انجام معاملات بهتر در این بخش هستند، باید تحلیل تکنیکال را در نظر بگیرند. این تحلیل به مشخص کردن سطوح مقاومت و حمایت، تشخیص نقاط عطف قیمتی و بازگشت‌های احتمالی، مشخص شدن الگوهای تکرارشونده، توسعه استراتژی معاملاتی و دیگر موارد مرتبط کمک می‌کنند. به همین دلایل است که این نوع تحلیل برای تمامی ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین اهمیت زیادی دارد.

تحلیل بیت کوین – ۱۰ بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱۰ بهمن با شما همراه هستیم. آخرین تحلیلی که از بیت کوین ارائه کردیم، همچنان معتبر است. روند حرکت قیمت بیت کوین در روزهای اخیر بسیار کند بوده و نوسانات بسیار کمی را در آن شاهد بودیم. همچنان قیمت بیت کوین در حال پولبک زدن به سطحی است که در نمودار زیر آن را تعیین کرده‌ایم. این سطح، مقاومت بسیار قدرتمندی است و نقش تعیین کننده‌ای در آینده قیمت بیت کوین در میان مدت خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

هر چند دیدگاه ما برای قیمت بیت کوین در زمان برخورد به این ناحیه، نزولی است و انتظار اصلاح قیمتی را برای بیت کوین داریم، اما به هر حال سناریو دوم نیز شکست این ناحیه مقاومتی و تبدیل شدن آن به یک حمایت است. در این شرایط باید منتظر رشد قیمتی قابل توجه بیت کوین باشیم که حتی ممکن است قیمت‌های به مراتب بیشتری را نیز نسبت به صعود قبلی برای بیت کوین رقم بزند.

در حال حاضر خرید بیت کوین و سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی را باید محدود به نحوه برخورد قیمت این ارز دیجیتال با این ناحیه مقاومتی بدانیم. عملا تا قبل از شکست این ناحیه، خرید بیت کوین ممکن است ریسک زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز