برند جانبی جدید شیائومی در راه است

لست سکند

امروزه بیشتر فروش نمایندگی رسمی شیائومی به برندهای جانبی شیائومی یعنی ردمی و پوکو متکی است. البته این گوشی‌ها نیز توانسته‌اند طیف وسیعی از مخاطبان را راضی نگهدارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حالا گزارشی از «هندموبایل» منتشر شده که در آن ادعا می‌شود شیائومی در نظر دارد سری کاملا جدیدی از محصولاتش را یا یک برند جانبی جدید را معرفی کند که هدف اصلی آن علاقه‌مندان به دنیای فناوری است.

این گزارش به نام این سری یا برند جانبی جدید اشاره نکرده اما کارشناسان حدس می‌زنند که اگر این خبر صحت داشته باشد، گوشی‌های جدید شیائومی از اندروید خام یا استوک اندروید بهره خواهند برد. گزارش مذکور در ادامه عنوان کرده گوشی‌های هوشمند عرضه شده در قالب این سری یا برند جانبی ناشناخته به تراشه‌های سری 700 کوالکام مجهز خواهند شد و سیستم عامل آنها نیز از حداقل تغییرات و شخصی‌سازی‌های پیش‌فرض برخوردار خواهد بود. البته باتوجه به جزئیات، احتمال می‌رود تراشه جدید اسنپدراگون 765 یا اسپندراگون 778 باشد.

علاوه بر این موارد، تضمین شده که محصولات مذکور 3 بروزرسانی عمده خواهند داشت و تا 4 سال با پچ‌های امنیتی پشتیبانی خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

درباره قیمت این سری جدید نیز ادعا شده که برچسب قیمتی آن‌ها بین 188 دلار تا 313 دلار است، یعنی تقریبا همان قیمتی که امروزه مدل های ردمی و پوکو در نمایندگی رسمی شیائومی به فروش می‌رسند.

گفتنی است از آنجا که عملکرد وان‌پلاس در هند افت کرده و پیکسل هم در این کشور با کاهش محبوبیت مواجه شده؛ فضایی خالی ایجاد شده که آن را می‌توان با یک برند جانبی جدید در هند پر کرد. از همین رو، به نظر می‌رسد که محصولات ناشناس مذکور همگی در نمایندگی رسمی شیائومی در هند تولید خواهند شد.

با این وجود، نمایندگی رسمی شیائومی هنوز نه این اخبار را رد کرده است و نه تایید. همچنان گوشی‌های جدید و کاربردی شیائومی که در ایران نیز طرفداران زیادی دارند، از نمایندگی رسمی شیائومی در ایران برای خرده‌فروشان به صورت عمده قابل خریداری هستند. در ادامه قیمت این گوشی‌ها قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز