بررسی وضعیت بازار انرژی ایران در شماره جدید “دنیای سرمایه‌گذاری”

لست سکند

در پنجاه و سومین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی بازار انرژی ایران توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، در بخش دنیای انرژی پنجاه و سومین شماره از این نشریه یادداشت‌هایی از حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با عنوان “بهینه‌سازی مصرف گاز، امری اجتناب‌ناپذیر” و رضا پدیدار، رییس کمیسیون انرژی اتاق تهران با موضوع “چشم‌انداز بازار انرژی در سال 1400” به رشته تحریر در آمده است. همچنین مصاحبه‌ با مهدی جمشیدی دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با عنوان “تامین کالاهای پر مصرف از طریق شرکت‌های توانمند داخلی” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش می‌باشد.

در بخش اقتصاد بازار این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با احمد اتحادپور، مدیرعامل شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد با موضوع “تضمین اصل سرمایه سهامداران با طرح اتحاد بیمه و بورس”، معصوم ضمیری، مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد با عنوان “ضرورت توجه شرکت‌های بیمه به ریسک مطالبات و دارایی‌ها” و غزاله فخارزاده، معاون مدیر بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان با موضوع “پرداخت بیش از 15 میلیارد ریال خسارت بیمه کرونا” به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش یادداشتی از علی حیدری، کارشناس اقتصاد با عنوان “بازار سهام، چشم‌انتظار رویدادهای سیاسی” به رشته تحریر درآمده است.

در بخش دنیای خودروی پنجاه و سومین شماره این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با علی چنگی، مدیرعامل گروه پژوهش صنعت مدرن با موضوع “ضرورت اصلاح ساختارهای معیوب برای دستیابی به تعادل اقتصادی”، علیرضا عشقی، مدیرعامل شرکت متالورژی پودر مشهد با عنوان “بازگشت نامنظم نقدینگی، مانعی برای افزایش تولید” و همچنین گزارشی از دیدار رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اعضای انجمن قطعه‌سازان خودرو کشور با موضوع “کاهش واسطه‌گری در بازار با منطقی شدن قیمت کالاها” منتشر شده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با مسعود دانشمند، مدیرعامل شرکت حمل واردات ایران با عنوان “تحقق پیشرفت کشور با ورود بخش خصوصی به حوزه‌های مهم اقتصاد” و برخی از مدیران شرکت صنعتی الوندمکش از جمله محمدرضا رحمانی، مدیرعامل؛ اسمعیل رحمانی، رییس هیات مدیره و یحیی مازاده، مدیر بازرگانی این شرکت با موضوع “مشتری‌مداری، مهمترین اصل رقابت در بازار” به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش سید ضیاءالدین خرمشاهی، کارشناس حقوق اقتصادی یادداشتی را تحت عنوان “چشم‌انداز صنعت و تولید در سال 1400” به رشته تحریر در آورده است.

راز آسمان پایتخت

در بخش اقتصاد کلان پنجاه و سومین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگو‌هایی با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران؛ رحمت اله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران؛ رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت و جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی و آرا شاوردیان، عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان “توقف رشد قیمت مسکن با اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی” انجام شده است. یادداشت‌هایی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با موضوع “ظرفیت‌های عظیم صنعت نفت ایران در انتظار سرمایه‌گذاری”، سید کمیل طیبی، عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان با عنوان “چشم‌انداز اقتصاد کشور در دولت جدید” و مهدی کریمی تفرشی با عنوان “پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، نیازمند عزم جدی قوای سه‌گانه” از دیگر مطالب چاپ‌شده در این بخش می‌باشد.

“مسئولیت حقوقدانان در پویایی اقتصاد جوامع صنعتی”، “نیاز دنیای ثروت به مدیران با جرات”، “معرفی بزرگ‌ترین صنایع در تجارت سال 2021” و “نوکیا، شرکتی که قربانی موفقیت خود شد” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

پنجاه و سومین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 72 صفحه با قیمت 50 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir  از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز