بررسی مدل های کراس اوور و شاسی بلند لاستیک بارز + قیمت لاستیک بارز

لست سکند

خودروهای SUV یا شاسی بلند به خودروهایی گفته می‌شود که برای حرکت در مسیرهای ناهموار مناسب بوده و از نظر ابعاد نیز بزرگتر از اتومبیل‌های کراس‌اوور هستند. SUVها وزن سنگینی دارند و بنابراین، باید از تایرهایی با ابعاد بزرگ‌تر و وزن بیشتر برای آن استفاده کرد. در حال حاضر، لاستیک‌های بارز مخصوص خودروهای کراس‌اوور و SUV با سه طرح رویه تولید می‌شوند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لاستیک بارز قیمت بسیار مناسبی دارد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است؛ به همین دلیل، رانندگان خودروهای وارداتی، SUV و کراس‌اوور نیز از محصولات بارز استفاده می‌کنند. در ادامه، تایرهای مخصوص اتومبیل‌های SUV و کراس‌اوور بارز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

نمودار عملکرد محصولات بارز

گروه صنعتی بارز برای معرفی بهتر لاستیک‌های مخصوص خودروهای کراس‌اوور و شاسی بلند اقدام به ارائه نمودار زیر کرده است؛

در این نمودار، لاستیک‌هایی که طرح رویه SPORTECH دارند، برای مسیرهای ناهموار مناسب بوده و فرمان‌پذیری بسیار خوبی دارند. در مقابل، تایرهایی که دارای طرح رویه RIDERUNNER وOPTI RIDERUNNER هستند، مناسب رانندگی در مسیرهای آسفالته و جاده‌های درون شهری هستند. بنابراین، این لاستیک‌ها موجب افزایش راحتی سرنشینان خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

این گروه صنعتی، برای هر سه طرح رویه یک محصول با کیفیت طراحی کرده است که در ادامه، معرفی می‌شوند؛

لاستیک بارز مدل SPORTECH (S630)

استفاده از این لاستیک موجب تجربه‌ای مطمئن در رانندگی در مسیرهای ناهموار خواهد شد. این مدل برای انواع خودروهای کراس‌اوور و شاسی بلند مناسب بوده و فرمان‌پذیری بسیار خوبی دارد. به دلیل طراحی رویه نامتقارن، خاصیت ترمزگیری و چنگ‌زنی این لاستیک بسیار عالی است. تایر SPORTECH دارای آج‌های نامتقارن است و به همین دلیل، حداقل صدا را در سرعت‌های بالا تولید می‌کند.

به علاوه، شیارهای عمیق و پهن این تایر موجب هدایت بهتر آب از روی سطح جاده شده و طراحی سایپ‌های زیاد نیز باعث چسبندگی بیشتر این لاستیک می‌شود. لاستیک SPORTECH در سایزهای مختلف تولید می‌شود و برای خودروهایی چون هیوندای توسان، کاپرا، کیا اسپورتیج، پرادو، سورنتو و… مناسب است.

لاستیک بارز مدل RIDERUNNER (S673)

رویه این لاستیک مناسب رانندگی در مسیرهای آسفالته و درون شهری است. طراحی پترن چهار شیاره در لاستیک RIDERUNNER باعث بهبود عملکرد خودرو در رانندگی در مسیرهای خیس می‌شود. به علاوه، این تایر سطح تماس عریضی دارد که موجب افزایش مقاومت سایشی لاستیک خواهد شد. ترمزگیری عالی، دوام بالا و صدای کم از دیگر مزایای این تایر است.

سایزهای مختلف تایر RIDERUNNER برای انواع خودروهایی چون تیارا، هایما اس7، سانتافه، دیگنیتی پرایم و… مناسب است.

لاستیک بارز مدل  OPTI RIDERUNNER (S677)

سایزهای مختلف این تایر نیز برای انواع خودروهای کراس‌اوور و شاسی بلند مانند هایما اس5، سوزوکی، پورشه کاین و… طراحی شده است. طرح رویه لاستیک OPTI RIDERUNNER مناسب جاده‌های درون شهری و مسیرهای آسفالته بوده و موجب افزایش راحتی سرنشینان خودرو می‌شود.

طراحی چهار شیاره این تایر باعث بهبود خاصیت آب پیمایش لاستیک شده و بلوک‌های طراحی شده در شانه لاستیک، پایداری خودرو و ایمنی سرنشینان را در پیچ‌های تند جاده فراهم می‌کند. به علاوه، لاستیک OPTI RIDERUNNER چهارفصل بوده و دوام بسیار بالایی دارد.

خرید لاستیک بارز

هرچند که لاستیک‌های بارز قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارند؛ اما برخی سودجویان این محصولات را با قیمت بسیار بالا در بازار عرضه می‌کنند. فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش، معتبرترین مرجع خرید اینترنتی تایر در سراسر کشور است. این مجموعه کیفیت و اصالت محصولات خود را ضمانت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن آنها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

قیمت برخی از لاستیک‌های بارز از مجموعه لاستیک فروش در جدول زیر قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز