بررسی روند رشد قیمتی سولانا

لست سکند

سولانا در ماه اکتبر نزدیک به 62 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و این موضوع سبب شد تا معامله گران آن نسبت به آینده قیمتی‌اش امیدوارتر شوند. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، گذشته از رشد قیمت سولانا، میزان تسلط این ارز دیجیتال بر کریپتو نیز بیشتر شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سانتیمینت، سولانا در میان 100 رمزارز برتر و اثرگذار بازار قرار دارد. با رشد قیمتی که برای این رمزارز رخ داده، میزان علاقه سرمایه گذاران نسبت به آن بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. در رده بندی تازه بازار رمزارزها، سولانا از لحاظ ارزش بازاری در رتبه هفتم قرار دارد. به نظر برخی از فعالان و معامله گران بازار رمزارزها، علاقه به سولانا افزایشی خواهد بود و احتمالا حجم معاملات آن رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

سانتیمنت اعلام کرده که حجم معاملات سولانا رو به افزایش است و در صورتی که این شرایط ادامه پیدا کند، ارزش بازاری آن نیز رشد پیدا خواهد کرد. این اتفاقی در حالی رخ داده که برخی از فعالان نسبت به انحلال 57 میلیون توکن سولانا اف تی ایکس ابزار نگرانی کرده و معتقد بودند که احتمال نوسان شدید قیمتی این رمزارز دور از انتظار نیست. اما اکنون ارزش بازاری سولانا رشد زیادی داشته و به مرز 16.54 میلیارد دلار رسیده است.

برخی قابلیت‌های رمزارز سولانا

سولانا طی چند روز اخیر در مدار قیمتی 39 دلاری حرکت کرده و از ابتدای سال تاکنون رشد خوبی داشته است. این رمزارز قابلیت‌های زیادی دارد که از جمله می‌توان به گره‌های آن اشاره کرد. طبق رویداد برک پوینت 2023 سولانا، گره‌های این رمزارز به منظور استقرار سریع در آ وی اس در دسترس هستند. شرکت‌های مختلف امکان استفاده از این گره‌ها و استفاده از قابلیت‌های سولانا را دارند.

این مورد یک بعد مهم از اکوسیستم سولانا است که به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا بیشتر از فضای بلاکچین استفاده کنند و به خوبی قابلیت‌های این بخش را به کار بگیرند. پس از اتریوم، سولانا از این منظر بسیار مورد توجه معامله گران و کسب و کارهای مختلف قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

رمزارز سولانا-کاماپرس

بهترین درگاه ایرانی برای معامله سولانا کدام است؟

افرادی که مایل به سرمایه گذاری روی چنین ارز دیجیتالی هستند کافی است به درگاه معتبر اینترنتی مراجعه کرده و با کسب اطلاعات درباره قیمت روز و روند حرکت قیمتی، به خرید و فروش آن بپردازند. معامله گران ایرانی به منظور استفاده از قابلیت‌های سولانا و سرمایه گذاری صرف روی این رمزارز می‌توانند از درگاه صرافی، استفاده کنند.

این درگاه یک وبسایت معتبر رمزارزی است که با استفاده از پروتکل‌های امنیتی مناسب توانسته نظر کاربران ایرانی بازار رمزارزها را به خود جلب کند. افراد قبل از شروع معامله باید در وبسایت صرافی ثبت نام داشته باشند و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارند. پس از آن امکان شارژ کیف پول و سپس خرید و فروش سولانا یا هر ارز دیجیتال دیگری که در این درگاه لیست شده است را دارند. در جریان ثبت نام یا فرآیند معاملات رمزارزها، در صورت بروز مشکل، کارشناسان این درگاه به شما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز