چرا با کارگزاری تور کربلا به این شهر مقدس مشرف شویم؟

ده‌ها میلیون مسلمان شیعه سالانه از شهر زیارتی کربلا بازدید می‌کنند. این جغرافیای مقدس از جهت جذب زائر با شهر مکه به‌عنوان یک مکان زیارتی رقابت می‌کند. مسلمانان شیعه هر ساله در مناسبتی به نام اربعین به حرم امام حسین، بزرگترین جاذبه مذهبی این کشور مشرف می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس،اوج ازدحام کربلا در دو روز عاشورا و اربعین صورت می‌گیرد. با این حال بسیاری از افراد تمایل دارند در بازه‌های زمانی نسبتا کم تردد، زیارتی مملو از آرامش را نیز تجربه کنند؛ به همین خاطر سفر خود را به کارگزاری تور کربلا هوایی سپرده و دغدغه‌های خود را کاهش می‌دهند. فروردین یکی از بهترین زمان‌ها برای تجربه یک سفر معنوی و آرام است.

عراق کشوری بیابانی است. مردم بومی و مسافران، تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌هایی نسبتا سرد را تجربه می‌کنند. فروردین یکی از بهترین زمان‌ها از نظر آب و هوا جهت سفر به این شهر زیارتی است. دمای هوا در این ماه متعادل بوده و تابش خورشید، گرمای طاقت فرسایی ایجاد نمی‌کند. فصل پاییز از دیگر زمان‌های مناسب جهت مشرف شدن به کربلا است. فارغ از حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل که اصلی‌ترین علت جذب زائرین به این شهر است؛ کربلا مساجد معروف زیادی نیز دارد. مسجد عمران بن شاهین، مسجد شهید ثانی، کبیس و اردبیلی‌ها از جمله مساجدی هستند که زائران زیادی ساعت‌ها در آن مکان‌ها به عبادت می‌پردازند.

راز آسمان پایتخت

مزیت سفر با کارگزاری تور کربلا چیست؟

هزینه تور زمینی کربلا در مقایسه با تور هوایی اقتصادی‌تر است. در نتیجه تور زمینی مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد. معمولا افرادی که تجربه سفر به این شهر زیارتی را داشته‌اند توصیه می‌کنند زائران از سفر شخصی خودداری کرده و بازدید از این شهر مذهبی، از طریق کارگزاری تور کربلا صورت بگیرد که مطمئن و معتبر سازمان حج و زیارت هستند.

کارگزاری‌های کربلا ضمن فراهم کردن آسایش و آرامش زائرین، بهترین و مناسب‌ترین هتل‌ها را پیشنهاد می‌دهند. مسئولین کاروان تور کربلا، دغدغه‌های مسافران را کاهش می‌دهند تا زائران با خاطری آسوده، تنها به عبادت و زیارت بپردازند.

نوراسیر؛ کارگزار تور کربلا

آژانس نوراسیر، یکی از مجموعه‌های کارگزار تور کربلا است و این سفر را با شرایط و خدمات ویژه برگزار می‌کند. این تورها به صورت یکسر زمینی، یکسر هوایی و دو سر هوایی متناسب با بودجه و سلیقه زائران بین 4 تا 6 شب قابل انتخاب هستند. طی این تور، مسافران دو یا سه شب را در نجف و یک شب را در سامرا و به زیارت کاظمین بپردازند.

هتل‌های تور کربلا، در مسافت کمی از حرم‌های مطهر قرار دارند. نوراسیر، کارگزار تور کربلا ، هتل‌های 3 الی 5 ستاره را متناسب با بودجه زائران پیشنهاد می‌دهد. هتل الهدیل و هتل ریماس از جمله آن است.

این شرکت اطلاعات انواع تورها با هزینه و مدت اقامت متفاوت را در وبسایت خود بارگزاری می‌کند. تورهای کربلا از مشهد، یاسوج، تبریز، کردستان، اصفهان و… قابل رزرو هستند.

از جمله خدمات این کارگزاری تور کربلا می‌توان به ترانسفر فرودگاهی و پشتیبانی 24 ساعته در کل طول سفر اشاره کرد. امکان انتخاب زمان رفت و برگشت، نوع پرواز و هتل، خارج از آن‌چه که در پکیج‌ها توضیح داده شده، وجود دارد و زائران درصورت نیاز می‌توانند تور کربلا را با توجه به خواسته خود شخصی سازی کنند.

گفتنی است هزینه تست کرونا، عوارض خروج کشور و ورودی عراق برای تور کربلا هوایی نوروز 1402توسط زائر پرداخت می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام این آژانس نیز مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : نوراسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز