با کاتالوگ رنگ موی ایرانی با کیفیت آشنا شوید

تور لحظه آخری-کاماپرس

وجود برندهای مختلف رنگ مو با تنوع زیاد باعث می‌شود تا بسیاری از بانوان در هنگام خرید رنگ موی دلخواه دچار سردرگمی شوند. هر چند که تصور عموم مردم این است که محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی بهترین کیفیت را دارد؛ اما واقعیت این است که رنگ موی ایرانی بیشتری سازگاری را با موی خانم‌های ایرانی داشته و بر اساس جنس موی ایرانی‌ها فرمولاسیون شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آشنایی با کاتالوگ رنگ موی ایرانی با کیفیت موجب می‌شود تا بهترین انتخاب صورت بگیرد. در حقیقت، این کاتالوگ‌ها امکان مقایسه رنگ‌های مختلف را به خریداران ارائه می‌دهد. در ادامه، برخی از معروف‌ترین کاتالوگ‌های رنگ موی ایرانی ارائه و معرفی خواهد شد.

رنگ موی مارال

محصولات مارال با بهترین مواد گیاهی فرمولاسیون شده و کاتالوگ رنگ موی این برند با کیفیت ایرانی، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را در اختیار بانوان و آقایان قرار می‌دهد. کاتالوگ رنگ موی مارال شامل سری طبیعی، طبیعی اکسترا، دودی، زیتونی، بژ، بلوطی، قرمز، عسلی، نسکافه‌ای و… می‌شود.

رنگ موی دوماسی

افرادی که رنگ‌های قهوه‌ای به صورت تیره یا روشن علاقمندند بهتر است حتماً نگاهی به کاتالوگ رنگ موی ایرانی با کیفیت دوماسی بیندازند. در بین طیف گسترده رنگ‌های دوماسی، رنگ موی گردویی، دارچینی و کهربائی بسیار پرطرفدار است. این محصول، پوشش‌دهی بسیار خوبی داشته و از روغن‌های طبیعی در ساخت آن استفاده شده است.

راز آسمان پایتخت

رنگ موی دنی وان

این محصول با استاندارد فرانسه فرمولاسیون شده و با کیفیت بسیار خوب خود توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. استفاده از رنگ موی دنی وان موجب افزایش درخشندگی و لطافت تارهای مو می‌شود. در ساخت رنگ موی دنی وان از روغن زیتون استفاده شده و همین ویژگی از خشکی و وز شدن موها پس از رنگ کردن جلوگیری می‌کند. در تصویر زیر، کاتالوگ این برند قابل مشاهده است؛

رنگ موی پرستیژ

رنگ موی پرستیژ حاوی ویتامین E و C بوده و در ساخت آن از کراتین و پروتئین استفاده شده است. کاتالوگ رنگی موی پرستیژ بیش از 18 رنگ متنوع و بیش از 100 طیف رنگی را دارد. استفاده از محصولات پرستِیژ از ریزش مو و خشک شدن آنها جلوگیری خواهد کرد. در تصویر زیر، کاتالوگ رنگ موی پرستیژ سری طبیعی قابل مشاهده است؛

رنگ موی فورگرلز

محصولات فورگرلز تخت لیسانس کشور ایتالیا فرمولاسیون شده و کیفیت بالای این برند باعث شده تا بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای نیز از رنگ موی فورگرلز استفاده کنند. این رنگ مو حاوی ترکیباتی چون روغن زیتون، عصاره آلوئه ورا، لاوندر، روغن نارگیل و… است. کاتالوگ رنگ موی فورگرلز شامل 22 سری رنگ و بیش از 10 طیف رنگی می‌شود. سری طلایی فورگرلز یکی از پرطرفدارترین سری‌های این برند است که رنگ‌های آن در تصویر زیر قابل مشاهده است؛

معرفی سایر رنگ موهای ایرانی با کیفیت

امروزه، برندهای ایرانی با کیفیتی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و به خصوص رنگ مو فعالیت دارند. علاوه بر برندهای معرفی شده می‌توان به رنگ موهای مرغوب دیگری چون دوشس، مدیا، گلباران، آوایی، لیزانو، آتوسا رویال و… اشاره کرد. تمامی این محصولات بر اساس جنس و بافت موی بانوان ایرانی ساخته شده‌اند و ماندگاری بسیار خوبی دارند. همچنین، طیف گسترده کاتالوگ رنگ این برندها می‌تواند پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای باشد.

بهترین رنگ موی ایرانی را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی سالن سیتی نماینده رسمی برندهای مرغوب ایرانی مانند مارال، دوشس، دوبینا، دنی وان، آوایی، پرستیژ و… است. بنابراین، مشتریان می‌توانند با خیال راحت، محصولات مورد نظر خود را از این فروشگاه تهیه نمایند و نگران اصالت کالا یا قیمت آن نباشند. همچنین، کاتالوگ تمامی رنگ‌های معرفی شده در وبسایت فروشگاه سالن سیتی قابل مشاهده است. این مجموعه علاوه بر فروش آنلاین انواع رنگ مو به صورت تکی و عمده، اقدام به فروش محصولاتی چون پودر دکلره، واریاسیون، اکسیدان و… نیز می‌کند. سالن سیتی تمامی سفارش‌ها را در مدت زمان کوتاه به سراسر کشور ارسال کرده و همواره در مراحل مختلف خرید پاسخگوی سوالات مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز