پرفروش‌ ترین چاقوهای سفری در دیجی‌کالا را بشناسید

چاقو مسافرتی-کاماپرس
لست سکند

چاقوها از جمله‌ مهم‌ترین وسایل در سفر محسوب می‌شوند. چاقوها کاربردهای مختلف و ضروری دارند. یک چاقوی سفری مناسب از لحاظ جنس دسته، نوع تیغه، تک‌ یا چندکاره بودن، قیمت، وزن و ابعاد آن قابل بررسی است. چاقوی دسته‌ پلاستیکی با نوع فولادی آن از لحاظ مقاومت و دوام بسیار متفاوت هستند. برای مقایسه، انتخاب و خرید یک چاقوی سفری مناسب فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا موارد پیشنهادی متنوعی را عرضه می‌کند.

در ادامه کاماپرس به معرفی پر فروش‌ترین چاقوهای سفری در دیبجی‌کالا می‌پردازد؛

چاقوی سفری مدل سی‌ال11

*این چاقو با قیمت 49 هزار و 970 تومان در لیست پر فروش‌ترین چاقوهای سفری دیجی‌کالا قرار دارد. جنس دسته‌ی آن از فولاد و طول بلندترین تیغه‌ی آن 70 میلی‌متر است. این چاقو با وزن 75 گرم و ابعاد 16×3×1 سانتی‌متر در رنگ‌های مشکی و ذغالی موجود است.

چاقوی سفری کد سی‌کی‌سی02

*این چاقو از نوع تاشو و جنس دسته‌ی آن استیل است. با قیمت 84 هزار تومان عرضه می‌شود. بلندترین تیغه آن 85 میلی‌متر طول دارد. ابعاد این چاقو در حالت باز 19×3×1 و بسته آن 11×3×1 سانتی‌متر است. این چاقوی تک کاره 200 گرم وزن دارد.

چاقو مسافرتی-کاماپرس

چاقوی سفری مدل تی‌بی952

*این چاقو به همراه کیف و قلاب کمری 71 هزار تومان قیمت دارد. در رنگ‌های متنوع برای فروش موجود است. طول بلندترین تیغه آن 56 میلی‌متر و از جنس استیل زد زنگ است. 50 گرم وزن و دسته‌ای از جنس چوب دارد.

راز آسمان پایتخت

چاقوی سفری سی‌اس

*قیمت چاقوی سی‌اس 105 هزار تومان است. جنس دسته‌ آن از پلاستیک و تیغه‌ فولادی ضد زنگ دارد. ابعاد این چاقو در حالت باز 19×4.5×2 سانتی‌متر است. این چاقو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و ذغالی به ‌فروش می‌رسد. وزن آن 145 گرم و بلندترین تیغه‌ی آن 90 میلی‌متر است.

چاقوی تاشوی سفری مدل 1000

*این چاقو با قیمت 52 هزار تومان به‌ فروش می‌رسد. وزن آن 75 گرم و دارای قلاب کمری است. جنس تیغه‌ آن از فولاد و دسته‌ای از جنس استیل دارد. طول بلندترین تیغه آن ۴۰ میلی‌متر است.

نویسنده: نرگس بدری

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز