با وب سایت گردشگری Kish2.com یک مسافرت عالی را تجربه کنید

لست سکند

سفر به جزیره کیش همیشه می‌تواند آرامش‌بخش باشد،؛ به خصوص که برای اهالی شهرهای پرترافیک و شلوغ، آرامش جزیره کیش واقعا دلپذیر است. البته برای گردش در جزیره کیش وجود برخی امکانات مانند خودرو و همینطور اطلاع از انواع تفریح‌ها لازم است. بنابراین همراه داشتن یک تور لیدر کاربلد و مجرب می‌تواند این سفر را بسیار خاطره‌انگیزتر از همیشه کند. خبر خوب این است که نیاز نیست برای پیدا کردن یک تور لیدر ماهر وقت و هزینه صرف کنید؛ کافیست وارد وب سایت kish2.com شوید تا با تمام مکان‌های دیدنی، تفریحات و خودرو برای دسترسی به مکان‌های تفریحی کیش، در سریع‌ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید. Kish2.com یکی از جامع‌ترین وب‌سایت‌های گردشگری جزیره کیش است که مسافران از این طریق می‌توانند به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن، بلیط انواع خدمات را به صورت آنلاین رزرو کنند.

اجاره ماشین در کیش

Kish2.com  اولین وب سایت رزرو و اجاره ماشین در کیش است که با مجوز رسمی در کیش اقدام به اجاره خودرو در کیش می نماید.

رنت ماشین در کیش یکی از خدمات این وب سایت است که انواع ماشین های امریکایی – اروپایی و ژاپنی و … را میتوانید کرایه نمایید و در هر کجای جزیره کیش از جمله فرودگاه – هتل  یا محل اقامت خود تحویل بگیرید.

اجاره قایق در کیش

راز آسمان پایتخت

یکی از تفریحات لوکس جزیره کیش اجاره قایق خصوصی یا اجاره یات در جزیره کیش است. از طریق این وبسایت میتوانید انواع شناورها – قایق ها و یات ها را مقایسه و متناسب با سلیقه و بودجه خود برای مدت زمان دلخواه رزرو کنید. ماهیگیری – شنا – غواصی و گشت دریایی از خدمات اجاره قایق در کیش است.

بلیط کنسرت کیش

از طریق این وب سایت امکان رزرو آنلاین بلیط  کنسرت های کیش با تخفیف وجود دارد. کنسرت های کیش در چند سالن تالار شهر کیش – کنسرت هال vip  مریم و آبنمای مزیکال آوای خلیج فارس که سالنی ساحلی در فضای باز است برگزار می شود. خرید بلیط کنسرت در کیش گاهی با تخفیف های بالا انجام میشود.

اجاره لیموزین در کیش

از دیگر خدمات این وبسایت اجاره لیموزین در جزیره کیش است. شما میتوانید خودروی لوکس لیموزین را برای گشت تفریحی در کیش و یا به عنوان ترنسفر در مسیر دلخواه خود مثل استقبال یا بدرقه فرودگاهی یا قرارهای مهم برای خود یا مهمانتان رزرو کرده و تجربه ای لوکس و به یاد ماندنی در جزیره کیش داشته باشید.

تفریحات کیش

از اصلی ترین خدمات سایت kish2.com  رزرو کلیه خدمات گردشگری و تفریحات کیش با تخفیف ویژه به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت بلیط می باشد. تفریحات جزیره کیش تنوع زیادی دارد که در ادامه چند مورد از محبوب تربن آن ها را معرفی میکنیم:

انواع تفریحات آبی و دریایی:

مانند غواصی ، جت اسکی ، پاراسل ، فلای بورد ، شاتل ، بنانا ، پدل بورد و …

جنگ های شبانه:

جنگ ستارگان رنگارنگ اکبر اقبالی ، دینامیت شو ، پرشین شو ، سی شو و …

پارک تفریحی پارس سافاری کیش:

در این مجموعه آیتم هایی متنوع مانند تور سافاری ، باگی ، فیش اسپا ، شتر سواری ، موتور سواری و … برگزار میشود.

کشتی های تفریحی:

انواع کشتی های تفریحی کیش که در سانس های مختلف با موزیک زنده و پذیرایی شام یا ناهار به گشت میپردازند.

بلیط جایروکوپتر: پرواز تفریحی بر فراز جزیره کیش و دریای خلیج فارس با هلی کپترهای تک سرنشینه جایزو کوپتر

ورودی رستوران های کیش:

رزرو آنلاین ورودی رستوران های کیش مانند رستوران شاندیز صفدری کیش ، ناندوز ، میرمهنا ، کوه نور و …

پارک دلفین های کیش

پارک آبی اوشن کیش

تفریحات هیجانی: مانند اتاق فرار ، بانجی جامپینگ ، قلعه وحشت

نرخ قیمت بنزین در کیش

قیمت بنزین هیچ تفاوتی با دیگر نقاط ایران ندارد و هزینه بنزین به عهده خود اجاره کننده ماشین در کیش است.

اجاره موتور برقی در کیش

اجاره موتور در کیش یا همان اجاره موتور برقی که به آن دوچرخه برقی نیز گفته میشود یکی از خاطره انگیزترین خدماتی میتواند باشد که در سفر به جزیره کیش متوانید تجربه کنید و شاید خالی از لطف نباشد که حداقل برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید.

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز