با محبوب ترین اقامتگاه ها در تور سریلانکا آشنا شوید

لست سکند

تعطیلات نوروزی بهترین زمان ممکن برای لذت بردن از مناظر خیره‌کننده و حیات وحش بی‌نظیر سریلانکا است. بدون شک، یک اقامتگاه خوب و با کیفیت می‌تواند لذت مسافرت را برای گردشگران دوچندان کند. این جزیره مملو از هتل‌ها و استراحتگاه‌های درجه یک جهانی است که همواره برای خدمت‌رسانی به مسافران تور سریلانکا آمده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رزرو تور سریلانکا برای عاشقان غذاهای لذیذ پر ادویه و هواداران پر و پا قرص چای بهترین گزینه است. چای معروف سیلان یکی از محبوب‌ترین محصولات و سوغاتی‌های این کشور سرسبز و باستانی است. سواحل آفتابی با آب‌های فیروزه‌ای رنگ سریلانکا اوقات بسیار لذت‌بخشی را برای توریست‌های سراسر دنیا رقم خواهد زد. اما بهترین اقامتگاه های این کشور کجاست؟

لژ گال اویا؛ اقامتگاه رویایی طبیعت دوستان تور سریلانکا

پارک ملی یالا یا گال اویا یک حیات وحش جادویی در دل کشور سریلانکا است. در این پارک انواع لاک‌پشت‌ها، فیل‌ها، تمساح‌ها و پرندگان را می‌توان پیدا کرد.

برخی از توریست‌هایی که از این حیات وحش حیرت‌انگیز دیدن می‌کنند، دوست دارند در نزدیکی همین پارک اقامت داشته باشند. لژ گال اویا بهترین گزینه برای این دسته از مسافران تور سریلانکا است. لژ گال اویا در میان بوته‌ها و درختان به سبک ویلاهای روستایی ساخته شده است. سقف‌های چمنی این اقامتگاه‌ها برای بسیاری از توریست‌ها جذاب به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

در اتاق‌های لژ گال اویا یک تخت کینگ سایز به همراه اتاق نشیمن وجود دارد. همچنین، ایوان اختصاصی هر یک از این اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی را به سوی طبیعت بکر سریلانکا به مسافران هدیه می‌کند. رستوران این اقامتگاه، به سمت منظره کوه میمون قرار داشته که لذت چشیدن غذاهای سریلانکایی یا اروپایی را برای مهمانان دو چندان خواهد کرد. برای زمان استراحت مسافران یک استخر شنا، بازی‌های رومیزی و بازدیدهای میدانی نیز در نظر گرفته شده است.

هتل فورت بازار؛ جذاب برای تمامی ایرانی‌ها !

فورت بازار در مرکز شهر گال قرار داشته و ساختمان آن یکی از برجسته‌ترین بناهای این شهر در قرن هفدهم محسوب می‌شد. در واقع، فورت بازار خانه یک تاجر ادویه بوده که فضای داخلی آن با الهام از معماری خاورمیانه ساخته شده است.

داخل این بنا مملو از کاشی‌های دست‌ساز، فانوس‌های مراکشی و کوسن‌های موزاییکی است. هم‌اکنون، هتل فورت بازار دارای 18 اتاق است که در اطراف یک حیاط سنگ‌فرش شده زیبا قرار گرفته‌اند. سه سوییت طبقه بالای این هتل بسیار بزرگ‌تر بوده و تراس‌هایی با چشم‌انداز زیبا دارد. غذاهای خوشمزه سنتی مراکشی، ترکی و خاورمیانه‌ای در کنار غذاهای سریلانکایی در این هتل نیز سرو می‌شود.

هتل آمانگالا؛ ترکیب زیبای سنت و مدرنیته

هتل آمانگالا که قبلاً با نام نیو اورینتال شناخته می‌شد، بیش از 300 سال پذیرای مسافران سراسر جهان است! آمانگالا در قدیم، بیش از یک قرن از مسافران کشتی بخار استقبال کرده و هم‌اکنون، با یک بازسازی جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

چیدمان این هتل ترکیبی از سنت و مدرنیته است. اینجا 29 اتاق کلاسیک زیبا با کف‌های چوبی و پنجره‌های بزرگ ارسی دارد. سوییت 8 و 14 هتل آمانگالا منظره‌ای تماشایی به سمت دریا داشته و طرفداران زیادی دارد.

خدمات اسپای این هتل توسط پزشک حرفه‌ای مقیم آیورودا به مهمانان ارائه می‌شود. همچنین، یک مرکز یوگا و یک استخر در باغ‌های سرسبز هتل آمانگالا وجود دارد. رستوران این مجموعه که با آینه‌های عتیقه بزرگ تزئین شده، طیف وسیعی از غذاهای لذیذ را برای مسافران سرو می‌کند.

اقامتگاه لونوگانگا؛ بهترین اقامتگاه برای سخت‌پسندان

معمار«جفری باوا» به پدر مدرنیسم گرمسیری معروف است، چشم‌انداز طراحی سریلانکا را دگرگون کرده است. نبوغ و مهارت این معمار را می‌توان در خانه خودش یعنی لونوگانگا مشاهده کرد.

اقامتگاه لونوگانگا در نزدیکی استراحتگاه ساحلی بنتوتا قرار داشته و در دهه 1930 ساخته شده است. لونوگانگا در یک زمین بزرگ 12 هکتاری در اعماق جنگل‌های سریلانکا احداث شده و معمار باوا حدود 40 سال را برای تکمیل آن وقت گذاشته است.

می‌توان گفت امروزه گردشگران تور سریلانکا در این اقامتگاه درست مانند همان روزی است که جفری باوا آن را ترک کرد!

در حال حاضر، 9 سوییت بزرگ در این هتل برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده که چیدمان بسیاری زیبایی دارند. در هر جای این هتل، اشیاء هنری باشکوهی را می‌توان پیدا کرد که جفری باوا آنها را از سفرهایش جمع‌آوری کرده است. گردشگران حتی می‌توانند اتاق خود باوا را با استخر در یک حیاط خصوصی رزرو کنند. رستوران لونوگانگا انواع مختلفی از بشقاب‌های خوش طعم را برای مهمانان سرو می‌کند. چشیدن غذاهای لذیذ این اقامتگاه در تراس زیبای لونوگانگا با چشم‌انداز خیره‌کننده دریاچه ددووا بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

کسانی که به سفر به این کشور زیبا علاقمند هستند، می‌توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه الفبای سفر از بهترین تورهای لحظه آخری و لاکچری سریلانکا بهره‌مند شوند. آژانس هواپیمایی و مسافرتی الفبای سفر همواره بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به مسافران ارائه می‌کند. همچنین، ارزان‌ترین پکیج‌های تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، دبی و… توسط این مجموعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : الفبای سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز