با صنایع کاغذی تیشو آذربایجان بیشتر آشنا شوید

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت صنایع کاغذی «تیشو آذربایجان» یک شرکت خصوصی است که کارخانه آن در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی تبریز قرار دارد.

در ادامه کاماپرس به بررسی نکاتی درباره شرکت صنایع کاغذی آذربایجان می‌پردازد؛

۱. این شرکت پس از انجام مطالعات مختلف درباره صنعت تولید کاغذ تیشو بهداشتی و پرسی و پرداختن به نیازهای منابع تبدیلی کشور، در نهایت توانست یکی از مدرنترین خطوط تولید کاغذ تیشو بهداشتی را وارد کشور کند. همه ماشین‌آلات سازنده آن دست اول و از شرکت‌های معتبر ایتالیایی، سوئدی، فنلاندی و آمریکایی تهیه شده‌اند.

۲. خط تولید شرکت صنایع کاغذی آذربایجان پس از اتمام مراحل نصب و انجام تست‌های اولیه در سال 1394 و اوایل سال بعدش به بهره‌برداری رسید.

۳. شرکت صنایع کاغذی آذربایجان، 100 تن در شبانه‌روز ظرفیت تولید دارد که این میزان قادر به تولید تمام انواع کاغذ تیشو بهداشتی است.

راز آسمان پایتخت

۴. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تلاش بی‌وقفه متخصصان این شرکت باعث شد در فاصله کوتاهی از بهره‌برداری، محصولات تولیدی این شرکت به استانداردهای ملی و جهانی برسند و از نظر کیفیت توانایی رقابت با برترین برندهای بازار را داشته باشند.

۵. تیشو آذربایجان علاوه بر برطرف کردن نیاز داخل، اقدام به صادرات محصولات خود به دیگر کشورها نیز کرده است.

۶. واحد کنترل کیفی این شرکت یکی از کامل‌ترین آزمایشگاه‌ها در صنعت کاغذ ایران را دارد. این آزمایشگاه طبق آخرین استانداردهای ملی بنا شده است و به صورت 24 ساعته همه آزمایش‌های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی را انجام می‌دهد.

۷. شرکت صنایع کاغذی آذربایجان، دارای اهداف متعددی است که از جمله آنها می‌توان به قطع وابستگی کشور از واردات کاغذ تیشو بهداشتی به‌خصوص واردات کاغذ تیشو ۵/۱۳ گرم، کاهش خروج ارز از کشور، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه، تسهیل در گردش چرخ تولید صنایع تبدیلی کشور و ایجاد، رشد و توسعه تخصص‌های مربوط به صنعت کاغذ تیشو اشاره کرد.

۸. محصولات شرکت تیشو آذربایجان شامل دستمال کاغذی، کاغذ توالت، تیشو کربر، تیشو حوله‌ای، دستمال سفره و ملحفه بیمارستانی هستند.

۹. واحد آماده‌سازی خمیر این خط تولیدی، قادر به آماده کردن 120 تن خمیر در طول 24 ساعت شبانه‌روز است. ماشین کاغذ این خط تولید از پرسرعت‌ترین ماشین‌های کاغذ تیشو در دنیا است. این خط همچنین به دو سیستم کنترل مرکزی مجهز شده که تاثیر زیادی در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی کارخانه دارد.

۱۰. تولیدات شرکت صنایع کاغذی آذربایجان با مرغوب‌ترین خمیرهای بکر وارداتی کشورهای سوئد، فنلاند، کانادا، برزیل و شیلی انجام می‌شود.

11. محصولات این شرکت بعد از گرفتن تاییدیه از واحد کنترل کیفی، به صورت تمام اتوماتیک و با برچسبی حاوی تمام مشخصات رول تولید شده، بسته‌بندی می‌شوند. این برچسب همچنین امکان رهگیری کامل رول را امکان‌پذیر می‌کند.

مرتبط با : تیشو آذربایجان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز