با صفر تا صد سفارش پروژه آشنا شوید

تور لحظه آخری-کاماپرس

بسیاری از دانشجویان، کارفرمایان و مدیران کسب و کارهای مختلف ترجیح می‌دهند تا پروژه‌های خود را به افراد حرفه‌ای بسپارند. چنین پروژه‌هایی اغلب در مدت زمان کوتاه و معینی به اتمام رسیده و هیچگونه تعهد درازمدت بین طرفین وجود ندارد. به همین دلیل، پیدا کردن فرد مناسب و متخصص در حوزه مورد نظر ممکن است کمی دشوار به نظر برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وبسایت‌های مختلفی در زمینه فریلنسرینگ فعالیت می‌کنند و کارفرمایان می‌توانند به راحتی سفارش پروژه خود را این سایت‌ها ثبت نمایند.  پارس‌کدرز، اولین وبسایت برون‌سپاری ایرانی است که کارفرمایان و فریلنسرها می‌توانند به راحتی به آن اعتماد کنند. این مجموعه، دارای نماد اعتماد دو ستاره بوده و امنیت مالی طرفین را با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه تامین می‌کند. بنابراین، سفارش‌دهنده پروژه می‌تواند پس از انجام پروژه به صورت صحیح، وجه خود را آزاد کند. اما اغلب سفارش پروژه در وبسایت‌های فریلنسری معمولاً در چه حوزه‌هایی ثبت می‌شود؟

نویسندگی و تولید محتوا

امروزه، وبسایت‌های زیادی جویای همکاری با یک نویسنده ماهر و مسلط بر مفاهیم سئو هستند و برخی دیگر هم برای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی خود به چنین فردی نیاز دارند. یک نویسنده خوب باید علاوه بر تسلط بر مهارت‌های نویسندگی، مخاطبان خود را به خوبی بشناسد و اطلاعات جامعی در زمینه کاری خود داشته باشد. بنابراین، بخشی قابل توجهی از کیفیت کار به ارتباط موثر کارفرما با نویسنده بستگی دارد.

راز آسمان پایتخت

مترجمی و ویراستاری

سفارش پروژه برای انجام امور ترجمه یا ویراستاری، بازار بسیار داغی در وبسایت‌های فریلنسری دارند. در دنیای آکادمیک، ترجمه مقاله، تحقیق یا کتاب به صورت حرفه‌ای از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. اغلب این پروژه‌ها به ویراستاری دقیقی نیز نیازمندند. بنابراین، برخی مترجمان کار ویرایش را هم انجام می‌دهند. در غیر اینصورت، کارفرما می‌تواند ترجمه و ویرایش متن مورد نظر خود را به صورت جداگانه برون‌سپاری کند.

برنامه‌نویسی

بازار کار پرتقاضای برنامه‌نویسی باعث شده تا افراد زیادی به سمت یادگیری این مهارت روی بیاورند. این مهارت برای راه‌اندازی وبسایت، استفاده از برنامه‌های آنلاین، طراحی و ایجاد بازی‌های کامپیوتری، طراحی و راه‌اندازی نرم‌افزارهای کامپیوتری و… کاربرد زیادی دارد. به علاوه، در دنیای فریلنسری، برنامه‌نویسی به عنوان یک شغل پردرآمد شناخته می‌شود. برنامه‌نویسی زبان‌های مختلفی داشته و هر فردی می‌تواند بر یک یا چند زبان مسلط باشد. بنابراین، کارفرمایان می‌توانند با ثبت درخواست خود در سایت‌هایی چون  پارس‌کدرز، برنامه‌نویس مورد نظر خود را پیدا کنند.

طراحی گرافیک

طراحان گرافیک می‌توانند مفاهیم بصری مورد نظر کارفرما را با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری یا به صورت دستی ایجاد کنند. این مهارت در زمینه آموزش، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری یا مصرف‌کننده بسیار پرکاربرد است. بسیاری از پروژه‌های درخواستی در این حوزه برای طراحی پوستر، بنر، جلد کتاب، پست‌های اینستاگرامی و… صورت می‌گیرد. میزان خلاقیت و توانایی گرافیست در انتقال پیام مورد نظر در میزان اثرگذاری کار نهایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آموزش آنلاین

آموزش و یادگیری آنلاین، مزایای خاص خودش را دارد. در این نوع آموزش، فراگیر می‌تواند در هر جای دنیا از دانش و اطلاعات شخص آموزش‌دهنده استفاده کند. آموزش آنلاین برای دانشجویان، افراد شاغل، متاهل و… بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

سفارش پروژه در پارس‌کدرزچگونه انجام می‌شود؟

پارس‌کدرزیک محیط تعاملی را برای فریلنسرها و کارفرمایان ایجاد می‌کند. بنابراین، هر شخصی که نیاز دارد تا پروژه خود را برون‌سپاری کند می‌تواند به راحتی درخواست خود را در  پارس‌کدرزثبت کنند. سپس، فریلنسرها مبلغ پیشنهادی‌شان را به کارفرما اعلام کرده و پس از انجام توافق‌های لازم، پروژه انجام می‌شود. ثبت 3 پروژه اول برای همه کاربران رایگان است و مشمول پرداخت هزینه اولیه برای ثبت نخواهد بود. به علاوه، کارفرمایان می‌توانند با رعایت برخی شرایط، وجه پروژه خود را به صورت قسطی به مجری پرداخت نمایند. امکان ثبت درخواست داوری، امکان گروگذاری ضمانت تخصص توسط مجری و امکان پرداخت پاداش از دیگر مزایای بهره‌مندی از خدمات مجموعه  پارس‌کدرزاست.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس کدرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز