با سری هتل همای مشهد بیشتر آشنا شوید

لست سکند

مشهد از قدیم پذیرای زوار امام رضا به مناسبت‌های مختلف مذهبی بوده و همچنان نیز تعداد زیادی افراد به این شهر زیارتی سفر دارند. این شهر گذشته از ظرفیت مذهبی، به دلیل شرایط آب و هوایی نیز برای توریست‌های زیادی جذاب است. مسافران قبل از سفر به این شهر بهتر است ابتدا هتل مشهد مورد نظر خود را رزرو کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پیدا کردن هتل در شهر مشهد کار آسانی است اما هتلی که امکانات رفاهی مناسب داشته باشد و بتواند نظر مسافران را جلب کند، چندان آسان به نظر نمی‌رسد. در واقع هتل‌های مختلفی با خدمات متوسط در شهر مشهد وجود دارند که هزینه زیادی باید بابت آن‌ها پرداخت شود. اما بعضی هتل‌های قدیمی و شناخته شده مشهد به دلیل حفظ شهرت خود و جذب مسافران بیشتر همواره در راستای بروزرسانی خدمات رفاهی با دریافت هزینه معقول تلاش می‌کنند. بعضی از این هتل‌ها به دلیل قدمت و شهرتی که دارند توانسته‌اند چندین شعبه در شهر مشهد داشته باشند. برخی از این نوع هتل‌ها در سایت سفرانه موجود است و امکان رزرو آن‌ها با چند کلیک وجود دارد.

هتل همای 1 و 2 مشهد چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد؟

در صورتی که مایل به رزرو هتل مشهد هستید، می‌توانند هتل‌های هما 1 و 2 را در نظر داشته باشید. هتل پنج ستاره هما 1 از سال 1352 در منطقه احمدآباد مشهد افتتاح شد. این هتل به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان یک مرتبه در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هما 1 به دلیل داشتن امکانات رفاهی مناسب و تجهیزات مدرن به عنوان بهترین هتل مشهد شناخته می‌شود. این هتل از لحظه مسافتی از حرم امام رضا (ع) دور است اما ترانسفر رایگان دارد. ضمنا مترو نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد که زوار هر زمان مایل باشند می‌توانند از آن استفاده کنند. اما هتل هما 1 به مراکزی مانند کوه سنگی، سرزمین موج‌های آبی، شهربازی پارک ملت، شاندیز، طرقبه، مجموعه تجاری زیست خاور و محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مشهد نزدیک است.

راز آسمان پایتخت

هتل هما 1 مشهد دارای 135 واحد اقامتی شامل یک تخته، دو تخته (عادی و هافبرد)، سینیور دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های رویال دو نفره، آپارتمان چهار تخته و ویلاهای پرزیدنتال یا سلطنتی شش تخته است. این مجموعه دارای امکانات مناسب است که از جمله آن می‌توان به رستوران، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، پیست دوچرخه سواری، زمین تنیس، صندوق امانات و ترانفسر برگشت رایگان فرودگاهی اشاره کرد.

یکی دیگر از هتل‌های گروه هما، هتل هما 2 مشهد است که سال 1375 تاسیس شد. این هتل با 206 اتاق سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون با امکانات بهتر و کیفیت مناسب‌تری به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این هتل مشهد نیز در منطقه خوش آب و هوا قرار دارد و از حرم دور است. اما هتل هما 2 برای راحتی مسافران سرویس رفت و برگشت به حرم را فراهم کرده تا مسافران آسوده خاطر باشند. اتاق‌های هتل هما 2 به سوئیت‌های یک نفره معمولی و ویژه، دو نفره معمولی و ویژه، سوئیت یک خوابه دو نفره، رویال، لوکس و هما کلاس دو نفره، سوئیت‌های رویال، رویال ویژه و هما کلاس چهار نفره تقسیم می‌شوند. تمامی واحدهای هتل هما 2 دکوراسیون چشمگیر و امکانات و تجهیزات مدرن و کاملی دارند. این هتل دارای رستورانی با نام راه ابریشم و تابستانه است که در آن انواع غذا سرو می‌شود. علاوه بر این رستوران، هتل هما 2 کافی شاپ 24 ساعته به نام مرمر، چایخانه خیام و سنتی دارد که خدمات مناسبی به مسافران و توریست‌ها ارائه می‌دهد. این مجموعه علاوه بر امکانات مذکور، دارای سالن کنفرانس، تالار پذیرایی مجهز و ترانسفر برگشت فرودگاهی رایگان نیز است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز