با ریمل لورال به راحتی مژه های پرپشت و بلند داشته باشید + قیمت

ساده‌ترین راه برای جذابیت پرپشت شدن مژه‌ها است. یک روش آسان برای رنگ آمیزی مژه‌ها و ابروها استفاده از ریمل مناسب بوده که کیفیت خوبی داشته باشد. ریمل لورال یکی از ریمل‌های مناسب است که در سبک‌ها و شکل‌های مختلف به بازار عرض می‌شود. افراد به منظور آگاهی از قیمت ریمل لورال کافی است مدل مورد نظر خود را در تیسا پرفیوم جست و جو کنند تا نرخ انواع این محصول را ببینند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریمل‌ها انواع مختلفی اعم از حجیم کنند، بلندکننده، تقویت کننده، ضدآب و فرکننده دارند. همه خانم‌ها حداقل یکبار در طول زندگی خود از این محصول معروف و پرمخاطب استفاده کرده‌اند. در کل ریمل از رنگ دانه‌‌های سیاهی تشکیل شده که توسط پلیمر به هم متصل می‌شوند. معمولا از ریمل برای بلند کردن، ضخیم شدن، تیره و پر جلوه دادن مژه‌های طبیعی استفاده می‌شود.

یکی از برندهای مطرح برای ریمل، لورال نام دارد. لورال یک برند آرایشی فرانسوی است که ریمل آن در بین دیگر برندها طرفداران زیادی دارد. ریمل‌های این برند با مواد اولیه مناسبی تهیه شده و مطابق استانداردهای جهانی هستند. ریمل‌های لورال با انواع برس‌های متناسب با حالت‌های مژه مصرف کنندگان و برای موارد استفاده مختلف تهیه می‌شوند. برخی ستاره‌های هالیوودی مانند بیانسه و جنیفر لوپز نیز از این برند ریمل استفاده می‌کنند. عمده تفاوت مدل‌های مختلف ریمل لورال به میزان خشکی، حجم دهندگی، بلند کردن، حالت دادن به چشم و تقویت مژه‌ها برمی‌گردد. قیمت ریمل لورال مناسب است و به همین دلیل با دیگر برندها به خوبی رقابت می‌کند. در ادامه انواع ریمل‌های پرکاربرد لورال معرفی خواهند شد؛

قیمت ریمل لورال ، مناسب برای انواع مژه، چقدر است؟

بازه قیمتی: 157 هزار تا 395 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

هم اکنون سایت تیسا پرفیوم چند مدل از ریمل لورال را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند. ریمل حجم دهنده ولیوم میلیون لشز لورال با ویژگی حجم دهی بالا، ماندگاری زیاد و برس نرم برای آغشته کردن تک تک مژه‌ها با قیمت 157 هزار تومان در سایت تیسا موجود است.

افرادی که خواهان ریمل 24 ساعته مگا کلاژن لورال هستند امکان خرید آن را با قیمت 260 هزار تومان دارند. این نوع ریمل دارای رنگدانه‌های غنی بسیار مشکی به همراه کلاژن و تقویت کننده است.

مدل بعدی ریمل تلسکوپیک کربن بلک لورال است که با قیمت 374 هزار تومان در تیسا فروخته می‌شود. این ریمل خاصیت بلندکنندگی و حجم دهندگی را دارد.

افرادی که خواهان ریمل تلسکوپیک بلندکننده و حجم دهنده بلک استریم لورال هستند امکان خرید آن را با قیمت 375 هزار تومان از تیسا پرفیوم دارند. ریمل لورال لش پارادایس نیز با قیمت 395 هزار تومان از این سایت قابل خریداری است.

ریمل لورال اصل را از کجا بخریم؟

افرادی که می‌خواهند یکی یا تمامی ریمل‌های بالا را با کیفیت اصلی و گارانتی خریداری کنند بهتر است به سایت تیسا پرفیوم سر بزنند. این سایت یکی از درگاه‌های مناسب برای خرید اینترنتی هر نوع لوازم آرایشی و بهداشتی برندی محسوب می‌شود. تمامی کالاها و خدماتی که در این سایت موجود هستند مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه دریافت کرده است و زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه می‌شود. افراد علاوه بر خرید اینترنتی امکان خرید حضوری از فروشگاه تیسا را در بازار بزرگ تهران دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز