با این چند نکته شتاب دهنده اَکسل را بشناسید

«شتاب دهنده اَکسل» از سال 1395 با سرمایه گذاری مستقیم «شرکت همکاران راهپویان همتا» فعالیت خود را در استان‌های بزرگ کشور آغاز کرد. این شتاب دهنده در جهت ارائه سرمایه اولیه، فضای کاری و امکانات، منتورینگ، آموزش و شبکه ارتباطی گسترده به تیم‌های استارتاپی فعالیت می‌کند.

<div id=”79480848368″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/Xa5SE?data[rnddiv]=79480848368&data[responsive]=yes”></script></div>

در ادامه کاماپرس نکاتی را درباره این مجموعه برای آشنایی بیشتر خوانندگان و علاقمندان به این حوزه و شتاب دهنده‌ها منتشر می‌کند؛

1. مدیرعامل شتاب دهنده اَکسل در حال حاضر ایمان زرین عضو است. این مجموعه در استان‌های اصفهان، گیلان و قزوین مراکز شتابدهی دایر کرده و با فعالان بیش از 20 استان کشور در حال همکاری است.

2. این شتاب دهنده در حوزه‌های شبکه سازی، سرمایه گذاری، مربی گری، فضای کار مشترک و آموزش به استارتاپ‌های متقاضی خدمات ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

3. برنامه شتابدهی این مجموعه شامل فراخوان جذب و داوری، رویداد نوآفرینی، دوره فن افزایی، رویداد نوآیش، دوره فن آفرینی و رویداد رونمایش است.

4. مجموعه‌هایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، همکاران راه پویان همتا، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و … از همکاران این مراکز شتابدهی محسوب می‌شوند.

5. استارتاپ‌هایی مانند دیجی زرگر، تالارنامه، اسمارتی پات، طراحان عصر حجر، صفر و یک لبخند، رین سافت، میدوپیا و … در این مجموعه شتاب داده شدند.

6. تمرکز اصلی این شتاب دهنده سرمایه گذاری بر حوزه‌های فناوری‌های مالی، گردشگری، خدمات ارزش افزوده، بازی، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و خدمات نوآورانه در بستر اینترنت و موبایل است.

7. اَکسل در استان‌های سمنان، یزد و خراسان رضوی نیز به زودی حضور خواهد داشت. این مجموعه در خصوص حضور در استان‌های مذکور مذاکراتی صورت داده است.

8. تمامی دسته‌های سنی با هر میزان تحصیلاتی می‌توانند برای پذیرش در این مجموعه درخواست خود را ارائه و در صورت پذیرش از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

9. تیم‌ها در آستانه ورود به دوره فن آفرینی اَکسل، تا 35 میلیون تومان سرمایه ابتدایی کشت اولیه ایده دریافت می‌کنند.

10. تمامی خدمات و سرمایه گذاری‌های انجام شده از سوی این مجموعه هیچ هزینه‌ای را برای تیم‌ها ندارد. در انتهای دوره 110 روز فن آفرینی، شرکتی با همراهی اَکسل ایجاد شده که این شرکت سهامی خاص خواهد بود.

11. اشخاصی مانند امیرحسین اسلامی، کیارش عباس زاده، محمدمهدی بهفرراد، محمدرضا شیخ بهایی و … از منتورهای این شتابدهنده هستند.

12. تیم‌های متقاضی حضور در اَکسل با کسب مهارت‌های مختلف فنی و کسب و کار، احتمال پذیرش خود را در این مجموعه بالا می‌برند. استارتاپ‌ها در صورت پذیرش، طبق قوانین اَکسل بخشی از سهام خود را با آن شریک می‌شوند.

مرتبط با : شتاب دهنده اَکسل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز