با الیت آریا جم و خدماتش آشنا هستید؟

جابجایی یا حمل و نقل بار، کالا و انسان‌ها یکی از قدیمی‌ترین نیازهای بشر محسوب می‌شود که از دیرباز در سطوح ابتدایی و با امکانات ساده‌تر انجام می‌شده است. در دنیای امروز هم این نیاز همچنان وجود دارد؛ به خصوص که گستره زندگی انسان‌ها پهناورتر شده است. البته در حال حاضر امکانات بیشتر و مناسب‌تری برای حمل و نقل و جابجایی مهیاست و سال‌های زیادی از شکل‌گیری اولین شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی در کشورهای مختلف می‌گذرد که در زمینه‌های مختلف حمل هوایی، زمینی، دریایی و … فعالیت دارند. گروه الیت آریا جم نیز یکی از این شرکت‌هاست که در زمینه‌های مختلف حمل و نقل بین‌المللی تلاش می‌کند تا نقش خود را در این بازار به خوبی انجام دهد.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی از شرکت الیت آریا جم می‌پردازد که دانستن‌شان برای علاقمندان به این حوزه، خالی از لطف نیست؛

1. شرکت الیت آریا جم در سال ۲۰۱۰ با مدیریت کامبیز شجاعی‌نیک، عضو حل اختلاف حمل و نقل بین‌المللی و اتاق بازرگانی ایران، راه‌اندازی شد. این شرکت در زمینه حمل و نقل بین‌المللی، ترخیص کالا، ترانزیت و لجستیک فعالیت می‌کند و از دو شرکت «آریا جم لجستیک» و «حمل و نقل بین‌المللی و خدمات بار هوایی الیت آریا جم» تشکیل شده است.

2. کامبیز شجاعی‌نیک به عنوان مدیرعامل، به همراه افشین اخباری انارکی و مجید حداد اعضای هیئت مدیره شرکت الیت آریا جم را تشکیل می‌دهند.

3. مجموعه الیت آریا جم به مشتریان خود، کلیه خدمات حمل و نقل کالا به صورت دریایی، هوایی، جاده‌ای و ترانزیت داخلی و خارجی، ترخیص کالا را ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

4. حمل دریایی به نوعی یکی از ارزان‌ترین روشهای حمل کالا به شمار می‌رود؛ الیت آریا جم متناسب با درخواست حمل و اطلاعات محموله مشتریان، نسبت به ارائه سرویس اقدام می‌کند. کانتینرفول، سرویس فله، کانتینر یخچالی، سرویس کنسول خرده‌بار و حمل کالاهای خطرناک از جمله مواردی است که مجموعه الیت آریا جم به آن می‌پردازد.

5. بخش ترانزیت الیت آریا جم، امکان ترانزیت خارجی از بندر عباس را به تمام کشورهای سی.آی.اس- کشورهای مستقل همسود- دارد. همچنین سالهاست که از تمامی مبادی ورودی به تمامی گمرکات داخلی کشور سرویس ترانزیت داخلی را به تجار و واردنندگان ایرانی ارائه می‌دهد. بخش عمده‌ای از سرویس‌های این شرکت در زمینه محصولات صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی، صنایع پتروشیمی و غذایی و وسایل نقلیه است.

6. لجستیک به معنای فرآیند برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر خدمات و اطلاعات مرتبط با حمل و نگهداری کالا از مبدا تا محل مصرف است که با هدف تامین نیاز مشتری، شامل جریان‌های درونی و بیرونی، درون‌سو و بیرون‌سو انجام می‌گیرد. آریا جم لجستیک در زمینه بازرگانی خارجی به مشتریان خود سرویس ارائه می‌دهد. تامین‌کننده برتر از طرف کارشناسان شرکت و با توجه به نیاز مشتری و بررسی کالای موردنیاز، به مشتریان اعلام می‌شود و بعد از تایید سفارش‌دهنده، عملیات خرید خارجی در دستور کار قرار می‌گیرد.

7. استراتژی این شرکت، بین‌المللی شدن بازار، تنوع کسب و کار، توسعه و صنعتی شدن تجارت خارجی است و این مجموعه هدف خود را، خدمت به تولیدکنندگان و واردکنندگان، جهت توسعه تجارت بین‌الملل و صنعت ایران می‌داند.

8. احترام به مشتری در هر حال و وضعیتی، تبعیت از استانداردهای حمل و نقل بین‌المللی و باب هشتم تجارت از جمله سیاست‌های این شرکت به شمار می‌روند.

9. خط مشی عمومی سازمان، وفاداری به شرکت، ساعات حضور و غیاب کارکنان در زمان‌های مقرر، خوش نام بودن در انجمن صنفی و بین مشتریان تعیین شده است.

10. رسالت شرکت آریا جم، خدمات‌دهی به ایران و شرکت‌های تولیدی و بازرگانی، صداقت کامل با مشتریان و جاودانگی شرکت در مجامع داخلی و خارجی با نام نیک است.

11. شرکت الیت آریا جم همراه با تیم خود، در تلاش است تا در ۱۰ سال پیشِ رو، در لیست یکی از پنج شرکت حمل و نقل بین‌المللی ایران قرار گیرد.

12. ارائه خدمات بهینه به مشتریان در راستای خدمت به کشور ایران، کسب درآمد و سودرسانی شرکت، ایجاد یک محیط سالم برای کسب و کار و تعاون و همکاری و همراهی با کارکنان در جهت بهترد کردن سطح زندگی‌شان، ارزش‌های اساسی این گروه است.

13. مجموعه الیت آریا جم از سازمان بنادر دریانوردی، مجوز فعالیت در زمینه نمایندگی کشتیرانی را دریافت کرد. همچنین مجوز فعالیت در امر حمل ونقل بین‌المللی کالا را از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گرفت. این مجموعه مدرک رسمی را از سازمان هماپیمایی کشور و انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی کسب کرد.

14. گروه الیت آریا جم در اولین نمایشگاه مجازی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در سال ۱۳۹۹ و همایش تخصصی فرودگاه هوشمند شرکت داشت. همچنین در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در سال ۱۳۹۸ تهران و بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در سال ۱۳۹۵ حضور پیدا کرد.

مرتبط با : الیت‌آریاجم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز