با استفاده از آیفون تصویری هوشمند دیگر منتظر آسانسور نایستید!

آیفون تصویری هوشمند-کاماپرس
لست سکند

یکی از مزایای مناسب و کاربردی آیفون‌های تصویری هوشمند، قابلیت احضار آسانسور می‌باشد.

به گزارش کاماپرس، تمامی افراد با نصب و به کارگیری آیفون‌های تصویری هوشمند می‌توانند سیستم احضار آسانسور را فعال کرده و بدین نحو مسیر حرکت آسانسور را از خانه کنترل و مدیریت کنند و به آسانی آسانسور را به طبقه خود بیاورند. این کار موجب فراهم آمدن آسایش، راحتی و همچنین صرفه جویی فراوان در وقت افراد می‌شود.

در ادامه مطلب به بررسی بیشتر سیستم احضار آسانسور و دیگر مزیت‌های آیفون‌های تصویری هوشمند پرداخته می‌شود.

سیستم احضار آسانسور آیفون‌های هوشمند چیست؟

سیستم احضار آسانسور یکی از کاربردی‌ترین ومهم‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های تصویری هوشمند مدرن است که آسایش و راحتی را برای کاربران فراهم می‌آورند.

با استفاده از این سیستم می‌توانید قبل از خروج از خانه مسیر آسانسور را مشخص کرده و آسانسور را به طبقه خودتان هدایت کنید.  برای مثال اگر آسانسور در طبقه شش یا هشت قرار دارد، می‌توانید بدون خروج از خانه، آسانسور را به طبقه خودتان هدایت کرده و بدون هیچگونه معطلی و از دست دادن وقت وارد آسانسور شوید.

راز آسمان پایتخت

این ویژگی کاربردی آیفون‌های هوشمند، مزیت‌های فراوانی را به کاربران ارائه می‌دهد که می‌توان به امکان امکان استفاده از سیستم احضار آسانسور در سناریو خروج از واحد و اعلام سرقت، جابجایی سریع و بدون اتلاف وقت، فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران و… اشاره کرد.

آسانسور-کاماپرس

مزایای آیفون‌های تصویری هوشمند چیست؟

آیفون‌های تصویری هوشمند مزایای فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برای مثال فرض کنید کسی زنگ درب خانه شما  می‌زند. با استفاده از آیفون‌های هوشمند، بلافاصله هشداری  بر روی تلفن خود یا صفحه لمسی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید از دوربین آیفون تصویری هوشمند و از طریق اتصال به اینترنت فرد پشت درب ببینید و با او صحبت کرده و اگر مایل بودید درب را بر روی او باز کنید. در واقع این یک راه بسیار خوب برای حفظ امنیت و آرامش اعضای خانواده است.

همچنین آیفون‌های تصویری هوشمند از قابلیت برنامه ریزی برخوردار هستند؛ می‌توانید سیستم خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که فردی فقط در ساعاتی خاص و با استفاده از کدهایی معین بتواند عبور و مرور داشته باشد و در عین حال از طریق دوربین‌ها همه چیز را ببینید و کنترل کنید. اینترکام‌های هوشمند با زاویه‌های دید وسیع و با بهره گیری از دوربین قدرتمند و میکروفن داخلی مقاوم در برابر ضربه و ورود آب، تصاویر را با کیفیت بالا برای کاربران ارسال می‌کنند.

همچنین با استفاده از سنسورهای داخلی میزان روشنایی تصویر در طول روز را تنظیم کرده و تصویری با وضوح و شفافیت بالا ارائه می‌دهند. عدم اکو صدا، عدم نویز و تشخیص صدا از قالبیت‌های صوتی آیفون‌های تصویری هوشمند می‌باشد که اینترکام‌های هوشمند تمامی این امکانات و مزیت‌های فراوان را با قیمتی معقول ومناسب در اختیار افراد قرار می‌دهند.

خرید آیفون تصویری هوشمند و مرغوب  با قابلیت احضار آسانسور از مجموعه پاردیک

شرکت خانه هوشمند پاردیک که یکی از شرکت‌های پیشگام کشور در حوزه فناوری‌های هوشمندسازی می‌باشد ،مجموعه‌ای از مدیران و کارشناسان زبده است که با بهره‌گیری از توان بخش‌های مختلف شرکت با تحقیق و بررسی تخصصی و با کسب دانش نظری و تجربیات پژوهشی و صنعتی، فعالیت خود را با هدف «کمک به همسوسازی خود و جامعه با تکنولوژی روز دنیا» آغاز کرده است.

یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت رضایت مندی مشتریان و ارائه خدمات مناسب به آن ها می باشد.این شرکت در طی این سالیان افتخارات فراوانی کسب نموده که میتوان به دریافت گواهی ثبت اختراع شماره 68072 اشاره نمود. همچنین تدوین فصل هوشمندسازی کتب درسی سازمان فنی و حرفه ایی کشور و سازمان اموزش و پرورش از دیگر افتخارات این مجموعه می باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاردیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز