با استارتاپ بیمه‌ای آیبینو آشنا شوید

استارتاپ بیمه‌ای «آیبینو» در سال 1396 کار خود را آغاز کرد و در زمینه برگزاری مناقصه‌های شفاف بیمه‌ای فعالیت دارد. آبینیو این امکان را فراهم می‌کند تا نمایندگان شرکت‌های بیمه، قیمت رقبای خود را مشاهده کرده و در قیمت پیشنهادی خود تجدید نظر کنند.

همچنین متقاضیان بیمه می‌توانند با کمک متخصصین مجموعه آیبینو در زمینه خدمات شرکت‌های بیمه، ملاک‌هایی غیر از قیمت را در دسترس داشته باشند.

کاماپرس در ادامه به 7 نکته از این مجموعه اشاره می‌کند که برای فعالان حوزه بیمه می‌تواند مفید و موثر باشد؛

1. سعید تیموری، بهزاد چاوشی و مهرداد کمالی از اعضای استارتاپ آیبینو معرفی شدند. مرکزیت این مجموعه در تهران قرار دارد.

2. کاربران در وبسایت رسمی آبینیو ابتدا درخواست خود را در زمینه بیمه‌‌ ثبت می‌کنند و از سوی دیگر نمایندگان بیمه قیمت و شرایط خود را اعلام می‌کنند. با توجه به اطلاعات و شرایط ثبت شده، متقاضیان شرایط مورد نظر خود را در زمان بندی مناسبی انتخاب خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

3. مدل بیزنسی- کسب و کاری- این مجموعه به صورت اشتراکی است و از افرادی که قیمت خدمات خود را اعلام می‌کنند، به وسیله اعطای حق اشتراک، مبلغی دریافت می‌شود. این مجموعه خود را به صورت یک پلتفرم آنلاین معرفی کرده است که به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند.

4. بیمه‌های معلم، سامان، رازی، توسعه، البرز، آرمان، دانا، ایران، کارآفرین، پارسیان، نوین و … از شرکت‌های بیمه‌ای هستند که با این مجموعه همکاری می‌کنند.

5. این استارتاپ در چهار ماهه ابتدائی سال 1397 در حدود 17 مناقصه را بر روی سایت خود انجام داد. آیبینو در تیرماه سال ذکرشده در نمایشگاه اینوتکس حضور داشت. اینوتکس نمایشگاه‌های بین المللی با گرایش‌های علمی و فناوری هستند که به عنوان پل ارتباطی بین بازرگانان، فناوران، صنعت گران و محققین کشور برگزار می‌شوند.

6. کاربران از طریق پلتفرم آیبینو می‌توانند درخواست مشاوره و پشتیبانی خود را ثبت کنند و از مشاوره رایگان آن برخوردار شوند.

7. این مجموعه خدمتی به عنوان «یادآور» را نیز ارائه داده است که در صورت استفاده از آن با ثبت تاریخ اتمام بیمه نامه مورد استفاده کاربران، قبل از سررسید بیمه نامه، اقدامات لازم جهت برگزاری مناقصه برای دریافت خدمات بیمه فراهم خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز