باورهای احمقانه و خنده دار مردم آمریکا

آمریکا به‌عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان طرفداران زیادی در میان مردم دنیا دارد و بسیاری از افراد سالانه برای داشتن زندگی بهتر به این کشور مهاجرت می‌کنند. با این حال چیزی که درباره ایالات متحده به چشم مهاجران جالب می‌آید، باورهای ساده‌لوحانه قشر کمتر تحصیل کرده آن در زمینه‌های مختلف است. کاماپرس در این زمینه به احمقانه‌ترین باورهای ملت آمریکا می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

اروپا یک کشور است!

یک تصور غلط رایج در میان آمریکایی‌ها این است که اروپا را به‌عنوان یک کشور درنظر می‌گیرند و نمی‌دانند این یک قاره است که کشورهای متعددی را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هر چیزی که در تلویزیون گفته شود حقیقت دارد!

بدون شک تلویزیون همچنان یک رسانه قدرتمند است که حتی در عصر اینترنت بر ادراک بینندگان تأثیر می‌گذارد. متاسفانه بسیاری از آمریکایی‌ها بی چون و چرا هر چیزی را که در تلویزیون می‌بینند یا می‌شنوند باور می‌کنند که می‌تواند منجر به پخش شایعات نادرست شود.

آمریکا به کشورهای دیگر نیازی ندارد!

برخی از آمریکایی‌های افراطی بر این باورند که ایالات متحده برای رشد نیازی به همکاری با کشورهای خارجی نداشته و به طور مستقل به پیشرفت ادامه می‌دهد. آن‌ها حتی اهمیت همکاری بین‌المللی در زمینه‌ ثبات اقتصادی، امنیت، تبادل فرهنگی، تحقیقات علمی و تلاش‌های بشردوستانه را نادیده می‌گیرند.

بیشتر کاربران اینترنت آمریکایی هستند!

با گسترش فناوری و دسترسی جهانیان به اینترنت، ملیت‌های گوناگونی در شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌خورند. با این حال برخی آمریکایی‌ها گمان می‌کنند بیشتر کاربران اینترنت هموطنان خودشان هستند. این درحالیست که آسیا بیشترین کاربران را داشته و پس از آن اروپا و آفریقا قرار دارند.

آمریکا بزرگترین کشور کره زمین است!

بدون شک، ایالات متحده دارای نفوذ جهانی بسیار بزرگی است، اما مفهوم کلمه “بزرگ” در برخی از اذهان عمومی به اندازه این کشور نسبت داده شده است.

آمریکا هرگز در هیچ جنگی شکست نخورده است!

وطن پرستی افراطی نزد برخی از مردم آمریکایی این تصور اشتباه را ایجاد کرده که آمریکا هرگز نمی‌تواند در جنگی شکست خورده باشد. جنگ ویتنام یک نمونه بارز است، جایی که علیرغم تلاش نظامی قابل توجه، ایالات متحده نتوانست به اهداف خود دست یابد و مجبور به عقب‌نشینی شد.

کشورهای دیگر فاقد تمدن هستند!

تأثیر منفی رسانه و دیدگاه‌های افراطی باعث شده بعضی از مردم آمریکا تصوری از وجود تمدن خارج از مرزهای کشورشان نداشته باشند. در برخی موارد افراد حتی از تاریخ غنی و تمدن عظیم کشورهایی مانند ایتالیا، ژاپن، فرانسه و… اطلاعی ندارند‌.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز