هجوم شرکت های بزرگ آمریکایی به بازار رمزارزها

رمزارز-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گسترش هر روزه بازار رمزارزها ادامه دارد و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. این بخش به اندازه‌ای گسترش پیدا کرده که شرکت‌های بزرگ و نامدار نیز ناگزیر از پذیرش آن شده‌اند و بخش عمده سرمایه خود را به این بازار وارد کرده‌اند. آخرین آمار منتشر شده از صرافی کوین بیس و دِ بلک نشان دهنده ورود بالغ بر 50 شرکت بزرگ آمریکایی به دنیای رمزارزها است.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعات منتشر شده از صرافی کوین بیس و دِ بلک از ابتدای سال 2020 تاکنون بیشتر از 50 شرکت آمریکایی اهدافی مثل نوآوری و سرمایه گذاری در بازار رمزارزها، بلاکچین یا وب 3 را دنبال کرده‌اند.

نقطه عطف بازار رمزارزها در پذیرش شرکت‌های بزرگ آمریکایی

به نظر این پذیرش رمزارزی توسط شرکت‌های بزرگ آمریکایی نقطه عطفی برای ارزهای دیجیتال مختلف خواهد بود و ارزهای فیات را بیش از پیش محدود خواهد کرد.

کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها معتقدند که این روند ادامه پیدا خواهد کرد و چه بسا فرآیند رشد آن روز به روز بیشتر خواهد شد. زیرا به نظر با وجود محدودیت‌های دولتی و سنگ اندازی سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا، شرکت‌های بزرگ و شناخته شده در عرصه جهانی روز به روز بیشتر به مزایای حوزه بلاکچین پی می‌برند. در واقع این شرکت‌ها به مسائلی مانند شفافیت، امنیت و کارایی موجود در بازار رمزارزها توجه دارند و به این نکته نیز پی برده‌اند که علی رغم تمام مشکلات، این بخش باعث افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه نقل و انتقالات مالی و دیگر موارد مرتبط خواهد شد. گذشته از این موارد، محبوبیت روز افزون مالی غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض هم به گسترش پذیرش فناوری بلاکچین در آینده منجر می‌شوند.

روند پذیرش بلاکچین به دلایل مذکور تا جایی بوده که بررسی آماری نشان داده پروژه‌های مربوط به حوزه رمزارزها طی سه ماهه دوم سال 2023 تا حد زیاد و قابل توجهی افزایش پیدا کرده و این مسئله برای سرمایه گذاران رمزارزها و توسعه دهندگان این بخش بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

رمزارز-کاماپرس

بهترین اطلاعات بازار رمزارزها را از کجا به دست آوریم؟

در صورتی که مایل به بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها و میزان تغییرات حجم معاملات این بخش هستید، بهتر است به منبع معتبری دسترسی داشته باشید. صرافی آی او یک منبع شناخته شده برای مطالعه روزانه وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش رمزارزها است و افراد با چند کلیک امکان دسترسی سریع و آسان به آن را دارند. این مجموعه همواره اطلاعات به روزرسانی شده درباره بازار رمزارزها و ارزهای دیجیتال مهم را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

استارتاپ صرافی از سال 1398 فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و ارائه اطلاعات روزانه درباره کریپتو آغاز کرد. افراد می‌توانند برای هر نوع فعالیت رمزارزی اعم از خرید، فروش، آگاهی از قیمت و … به وبسایت این مجموعه مراجعه داشته باشند. در صورت بروز مشکل در روند معاملات یا کسب اطلاعات، تیم پشتیبانی این مجموعه همراه مشتریان خواهد بود و به سوالات آن‌ها پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز